Selam dostlar. Geçen bir arkadaşım böyle bir parti yapıp hikayeler attı instaya. Ben de size sorayım bi dedim :) Siz yapar mısınız? Yaptırır mısınız? Dinlemedeyiz...
Bekarlığa veda partisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Yapılmalı mı, yapar mısınız?
Kına geceleri biz kadınlar için bir çeşit bekarlığa veda partisi gibi oluyor zaten. Ek olarak yapılmaya gerek yok bence. Erkeklerde kendilerince eğlenebilir, arkadaşlarıyla takılabilir. Tabi bir takım kurallara uymaları gerek ve de o eğlencenin dozunu kaçırmamaları lazım.
Bekarlığa veda ne sanki düzenli olarak başkalarıyla yiyişme hayatına son vermek gibi hem bunların hepsi amerikan özentisi boş şeylerdir dinimiz dede böyle bi saçmalık yok TÜRK lüktede işte yeni modaya ayak uydurmaya çalışan keşke yabancı olsaydım diyen hıyarların yaptığı bi saçmalıktır