
Bekarlığa veda partisi yapmayı düşünüyor musunuz?
Düşünmüyorsanız da düşünün, düşündürtün 😂
Ben mutlaka yapacağım 🎉
Dipnot : mottomuz "içelim güzelleşelim" olsun.
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Popüler kültürün ve gelişmiş toplumların olmazsa olmazı gibi duran bekarlığa veda aslında o toplumlar içinde de sorgulanıyor. Bizden daha çok yapıldığı da aşikar ama bilindiği haliyle gereksiz.
Söz gelimi, bu partiye katılan erkek ilişki süresince ve o güne kadar rahat duruyordu da o gün mü son bir çapkınlık yapmak istedi? Yoksa hep çapkındı, sevgilisi bunu bilip kabul ediyordu da son çapkınlığım olsun mu dedi?
Her iki haliyle de çok sağlıklı değil. Bu kadar geniş bir ilişkide evliliğe ne hacet. Diğer yandan, özellikle Türk toplumunda bizlere has bir bekarlığa veda yapılmalı. Zira evlenen arkadaşlarımızın tamamı bekar olan bizlerden kopmuş durumdalar. Hepsi gelinin arkadaşlarıyla takılma ve kaynaşma eğiliminde. Uzun vadede bu onlara zarar verecek bir şey ama farkında değiller. Belki de sırf bu yüzden erkek erkeğe son kez bekarlıktaki gibi takılıp, arkadaşları öldü yerine koyabiliriz.
bekarlığa veda partisi kısaca bekar arkadaşlarıma veda partisi olacağı için yaparım. :D Hanımın evlendikten sonra dışarıda arkadaşlar ile takılmama izin vereceğini sanmıyorum. :) Arkadaşlar arası mangal olur sohbet olur karşı cins girerse zaten işin rengi kaçacağı için kendi aramızda eğleneceğiz ne var ki bunda.
Düşünmüyorum , düşünemez , düşündürtmem çok ciddiyim bu konuda, olmayan eşimi düşüncede bile kıskandım. helale haram karıştıracak adam valla çıkmasın karşıma kuzu :-)
Ya abla neden haram olsun 😄 arkadaşlariyla eğlenir
Kuzu araya şeytan girer, olmaz olamaz , oldurulamaz :-)
@Lonelyman97 terbiyeni takın
@Lonelyman97 Çok alakasi var. Senden yaşça büyük bir insana evde kalmissin demekte ne demek? Kaba ve kırıcı bir cümle kurduğunun farkında mısın? Ayrıca 30 yaşını geçmiş insanlara evde kalmış diyebilmek için bir dayanağın var mı? Yok. Böyle çağ dışı söylemleri bırakın artık
Ben orda ironi yaptım ama sen gelmiş kırıyosun falan diyon benim dediğim kadının bulupda bunamasına ilişkin birşey.. Nyse Allah sahibine bağışlasın ne diyelim 😂
@Lonelyman97 Kardeşim insanın evi gibisi yok sende kalabilirsin evinde bence sokaklarda gezip ayağında pislik getirmekten evladır ;-) Marifet koca alıp alıp boşamak, ya da sevgili sevgili gezmekse ben mutluyum evde kalmış halimle kuzum :-)
@KürkMantoluHayri kuzu takma kafanı, üzülme yaş 19 ablası normal bu yaşlarda :-)
Asqım ben 20 uim ya hiç böyle değilim demmiiiiiiiiiiiiiii
@CiciiBebee Sen değilsin kuzum benim :-)
Git kitap oku yallah
Evet yapacağım tabii ki. İstanbul yıkılır o gün.
Cevap
136Cevap
Dünya'nın en aptalca şeyi.
Tamamen şuursuz, tüketme heveslisi, hiçbir kavrama saygısı olmayan amerikanların uydurduğu bir zırva.
Bekarlığa veda partisinin mantığı da 'içmek' falan değildir, yanlış biliyorsunuz bu arada.
İçip içip 'Nasılsa evleniyorum, son bir kere bekarlığın nimetlerini yaşayayım' olayıdır.
En sevdiğim
Adam iyi sırt girmiş vücut yapmış belli 😂
Hollandalı erkekleri de çagırıp güzel bir bekarlìğa veda partisi verebilirim 😂 tabi ertesi gün koca diye biri olmayacak ben de Hollandalı biriyle evlenirdim. 😂😂
Vayyy ciel yine zekisin asdfg
İyiki evliliğe hoş geldin partisi yok.. Ben düğün kına çeyiz faslını kara kara düşünüyorum nasıl geçicek diye bide partiyle uğraşamam açıkçası gereksiz yorgunluk gereksiz hazırlık gereksiz stres gereksiz masraf bence kına geceside bekarlıpa veda sayılır ağlıyosun bol bol son bekar gecen..
Bekarlığı bu kadar seviyorsa evlenmesin her gece alem yapsın kardeşimiz.
Adı üstünde veda sonuçta 😄 Gayette güzel oluyor
Ne aldatmasi ya 😕
En yakın arkadaşlarım biraz monoton, böyle parti tarzı şeylere sıcak bakmazlar. Kendi aramızda yeriz, içeriz ama bana eğlence lazım, efendim dans lazım, adrenalin lazım! Sevgiliyle, eşle sabaha kadar dans etmenin keyfini almak lazım 😂 bilmem anlatabildimmi solin :D
Bekârlığa veda partisine vereceğim parayla Hanımımla harika bir Karadeniz turu yaparım... ohh kebab... enayimiyim ben öyle şeylere para verecem
İlla ki bir bekarlığa veda gerekiyorsa; hergünümüz bekarlığa veda olsun. Söylediğin gibi ''içelim güzelleşelim'' :D ; Dostum evleniceksin hayatının en büyük hatasına, yaşıyacağın en büyük pişmanlığa adımını atıyorsun. O veda bir güne sığarmı hiç..
Parti şöyle oluyor, bunun için iki adet bekar iki adette evli bir partiye geliyor. İki bekar kapıya geldiğinde evliler çıkıp el sallıyor ve vedalaşıyorlar. Bekarlara veda partisi başlıyor.
(Olmadı lan bu, neyse idare edin)
Hic birsey düsünmüyorum..
Ama madem bu kadar bekarligi bu kadar seviyorsa evlenmemesi tavsiye edilir :/
O partiyi düzenlerse ya da düzenlenme fikri dahi geçerse kafasından onu nikah masasında bırakır giderim. "Madem bekarlıkta gözün kaldı evlenme kardeşim" der tüm insanların önünde onu rezil eder bırakırım
Vedaları hiç sevmem flskdkaf Ay tabisi yapıcam ayol. Bi' daha mı bekar olucam. Yansın geceler, Pelinsu Eceler :dd
Ha şöyle ya 😂😂😂
Bugün arkadaşımın bekarlığa veda partisini yaptik. Cok eglenceli oldu. Mutlaka yap sende 😂
Yapıcam yapıcam. Hele bir veda edeyim, hepiniz davetlisiniz 😂
Dansöz getiricem djsjsj ama erkek olanindan 😂
Uuu en bir sevdiğim dksjdk😂
Esimle beraber yapalim ya kizlar falan da gelsin dans etsinler tabi erkekler de 😂 ama bilirim ki ne onun gozu ne de benim gozum baskasinda.. Sadece pare pare işte 😂😂
Eğlenmek amacıyla bir etkinlik yapılabilir tabii ama bekarlığa veda başlığı altında aldatmanın neresi güzel 🤔
Koca bir ömrü paylaşmak istediğin, sevip değer verdiğin ve icabında o olmazsa olmaz dediğin insanı, daha nikâh masasına bile oturmadan aldatmak. Durum özetle bu...
Çok istersem kocamla içer içer dağıtırım başkalarıyla dağıtmaktansa onunla eğleniriz ne gereği var. Evliliği eğlenceli hale getirmekte bizim elimizde
Dört kıza bir adam. Oysa tam tersi olmalıydı ki benim için parti olsun adı
o gece evlenmeden onceki son kacamaklar olur. Erkek arkadaslar kizlari ayarlar. Damat istediği kizi secer. tr de yok ama yurt disinda kadinlarda yapiyor ve eglence icin erkek striptizci getirtiyorlar eve filan filan
benim kulturume ters. ask gumusse sadakat altindir diyeyim siz anlayin
Bekarlığa veda için neden parti yapayım. Evlenince çok mutlu mu olacağım ya veda ettiğime pişman olursam. Hiç gerek yok böyle şovlara :D
bekarlığa veda partim en fazla arkadaşlarımla kendi aramızda yaptığımız mangal partisi olur okadar 😂
Olmaması gereken bir olay. O gecede yaşanan pisliklerin ardından ertesi gün olacak düğünün iptaliyle sonuçlanır
Saçmalık. Onca zaman yaşadığım bekar hayatı parti tadında mı geçiyor ki son bir kez partileyeyim😂 Bence kalkışmasınlar böyle şeylere
kızlar yapsın çekirdek dans falan oluyor ama erkekler için olmaz olmayan kocam icin endişelendim şu an
kesinlikke evet biskolata erkegi gelsin ispanikler 💃💃💃misafirkere ikram prezarvatif alka sayzer oje uyku bandi
Bence kötü bekarlıga veda edeyim derken tam bekar kalırsın yapmayın öyle şeyler
Burdan niye sormuyosun
Bekarliga vedayi bu kadar kizla kucak kucaga icerek yaparsam muhtemelen bekar kalmaya devam ederim ya kim evlenir boyle adamla 😂
Düşünüyorum ama bekarlığa veda partisi yaparken evde kalır miyim diye de düşünüyorum 😛
Dansöz de oluyo ayrılık tez gelir Türkiye de ise 😂
Bana çok ters, alkol almıyorum bir kere, kıza böyle bişey de yapamam biz parti yapmayalım en iyisi 😂
Bizde kuaförde bulusulur herkes sirayla tirasini olur sonra yemek yenilir topluca.
Tabikide karşiyim. Okadar bekleyecem başka kizlara bakmayacağim. O gece çatur çutur kizlarla akacam. Olmaz öylr
Kına gecesinin nesi eksik? Neden bu kadar özentisiniz? Özünüze dönün ezik olmayın bu kadar
ben değil ama alişan evlenirse bekarlığa veda partisi düzenlesin. hakkıdır. bana gelince bilmiyorum. gerçekten bilmiyorum.
arkadaslarin son gunlerde sevdigin kisiyle arani bozmak icin uydurdugu birsey :D
Evliliğe merhaba partisinin daha anlamlı olduğunu düşündüren saçmalık olarak bakıyorum.
Yapacağım tabii! Neden olmasın ki sonuçta bekarlığıma veda etmeliyim :D
Bazı koca adayları için şu erkek dansçı/striptizci kısmı sıkıntıya yol açabilir :D
yapardım tabi mutluluğumun son günü sonuçta bir iki göbek atardım
En yakin arkadaslaeimla yaparim buyuk ihtimalle icki falan olmaz ama
Eve erkek mi atacaksiniz:D
@freeanamfree evlenecegin insan kiz atabiliyomu :)
Striptizci falan cagirirlar genelde. Kızlarda gay bir dansci. Gay diye kucaginda falan otururlar rahat rahat :D
:D güzel bence
Yapılır ama öyle erkekler kızlı falan yaparsa basarım orayı acımam
Asla olmamalı yaparsa eşimi kıl ipliğiyle boğarım🙄🙄🙄
Çok yanlış evlenmeden önce aldatmak bu doğru bulmuyorum
Ben de dipnot olarak boğazında kalsın diyorum 😊😏 bekarlığa veda falan yapmasın ben istemiyorum
Sanki bekarken her b*ku yiyoruz da partisi kaldı 😒
Eğlenmek için güzel bir fikir ben yaparım gibime geliyor 😏
Öyle şeyler yapanların evliliklerinin uzun süreceğini sanmıyorum..
beynim idrak edemiyor bazı şeyleri. fazla zıt frekans yükleniyor şu an.
ondan yorum yapamayacam :D
ya kotu eşimin böyle bişey yapmasına asla izin vermem
biz ona bekarlığa veda partisi değilde bekare t liğe veda diyelim. om-anlar oluyr :D
Gerek duymuyorum, illa içmek istiyorsan bahane aramana gerek yok bence :P
Ahaha öyle bir gece yapıp evlilik öncesi evliliğimi tehlikeye atamam :D
Hiçbir partiye gitmem böyle saçma eğlence şeklide görmedim 👎🏻
Hayalimde çokzel bir veda partisi var ama evleneceğim kişi hayatta izin vermez sanırım :(
kararsızım resimde ki gibi de yapmam yaparsam eğer.
Evliliğe doğru gitmiyorum ama olmasını istemezdim, ne olur ne olmaz.
Düşünüyorum. İnsanın bekarken son kez arkadaşlarıyla buluşup eğlenmesi güzel bir şey
oooo sabaha kadar eglenicem o gece her kizin yapmasi gerekiyor bence
ben dans ve muzikten bahsetmistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar