Hayır yani belki hayatta yüzük takıyor olmaktan başka motivasyonlarımız vardır belki gönül eğlendiriyoruzdur.. sana mı düştü yeter be ! diyesim gelmiyor değil.. 😅
"Kaç yıldır berabersiniz, neden evlenmiyorsunuz" diye soranlara cevabınız ne oluyor?
Size ne? 🖕 Kime ne abi? Bana soru sormak g. t ister Genellikle özel yaşamım konusunda.. O sebeple zaten tavrımı tahmin ettikleri için sormaya cesaret edemezler.. Keyifli günler..
Bana genelde şöyle bir soru soruluyor 6 yıldır evlisiniz çocuk yapmayı düşünmüyor musunuz? Diye. Allah aşkına milletin sorusu mu biter 1. ciyi yapsam ikinciyi sorarlar. insanlarin düşünceleri umrumda değil açıkçası 😊 ben hayatımı insanlar ne der diye yaşamıyorum kendim böyle olmasını istediğim için mutluyum