- + Esprili ve ılımlı taklidi yaparak sakince cevaplamaya çalışıyorum. Mesela:
- Bir baktım evde kalmışım.
- Hayatımı çok seviyorum. Paylaşmaya kıyamıyorum.
- Kariyer yapmayı tercih ettim. ( yaptın mı bari derler hep ben de "evet turşu fabrikasında salamura yapıyorum" diye cevap veriyorum. )
Başka neler denilebilir? Sizin cevaplarınız ve fikirleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Param yok diyorum geçiyorum
Ben bunu diyom genelde.
Kadınlara denmez ki bu 🤣
İşte kadın olmanın avantajı, ben cinsiyet ayırmaksızın diyebiliyorum :D
Mevzu konuyu flörte taşımaksa, Gönlümde yer edebilecek birine henüz rastlamadım... gibi gibi bir şey söylenebilir.
Öyle cevapları sevmiyorum. Kendini övmeye çalışma ezikliği gibi geliyor bana.
Ya o kadar da değil, her şeyi çok ince düşünmemek lazım. Bazı lafları söyleyip geçersin, çok şey değil yani. Karşı tarafın bilinçaltına kalbimde halen boş bir pozisyon bulunmakta, uygun adayları istihdam etmeye hazırız mesajı veriyosun hem öyle düşün :D
Direkt sevişelim mi yavrum desem olmaz di mi?
🤣
Hazır değilim diyorum..
Çünkü ben böyle tercih ediyorum diyorum
Çünkü evlenmedim. Bu kdr basit
Kendimi çok kıskanıyorum))
önce evim yoktu şimdi de param yok
sanane olm diyorum