Ben evlenmek yasaklandı haberini yok mu aaaa kaka kaka pis ögh diyorum 😂 sonra gülüşme o bu şu derken konu değişiyor. 😀 haha peki siz?
“Neden evlenmiyorsun?” diye soranlara ne diyorsunuz?

Ben evlenmek yasaklandı haberini yok mu aaaa kaka kaka pis ögh diyorum 😂 sonra gülüşme o bu şu derken konu değişiyor. 😀 haha peki siz?
“Neden evlenmiyorsun?” diye soranlara ne diyorsunuz?

Bana da söylüyorlar çok meraklıysanız siz benim yerime nikah tazeleyin ya da bekar olanlara siz evlenin sizin neyiniz eksik diyorum susuyorlar bu konu özel ve hassas ailen dahil kimseyi enterese etmez çok katı olduğum için bana sormaktan imtinha edinmeye başladılar ailemi de uyardım size sorulduğunu duyarsam fena olur dedim
Genelde öyle bir soru almıyorum çünkü 24 yaşındayım.
En son bir aile yakınımız herkesin içinde, kötü niyetli bir şekilde böyle bir şey söyledi.
“Evde kaldım, beni alan yok. Bul birisini de evleneyim” dedim. Kesti.
Çok yersiz bir soru bu ya..
Param yok diyorum, Allah verir diyenlere sen yap düğünümü Allah verince parayı sana geri öderim diyorum susuyorlar.
Ben bekarlığin tadına bakarken yanlışlıkla yuttum diyorum 🤣😂😅🤣🤣🤣
Cevap
59Cevap
Sıramı saldım ben zamanında. Pek sevemedim. Evlilik bana, ben evliliğe yakışmıyorum.
Çünkü daha 20 yaşındayım daha çok erken
Beni seven biri yok diyorum
Cevap vermiyorum artık bu tür soru soranlara.
Çünkü bi keresinde akrabam ‘ darısı başına ‘ dediği için bana hayat görüşümü anlatmıştım uzunca. Çünkü abartısız söylüyorum belki 20 defa darısı başına dedi , irrite oldum kendimi ifade edeyim dedim. Ettim sonuç mu?
‘ avukat ol ‘ dedi.
İnsanlara kendini ifade etsen bi lakap bi söz bulunuyor kulp takılır gibi.
Konuşmayınca da ‘ içine kapanık ‘ ya da ‘ sorunlu ‘ oluyorsun.
Kısacası her ne cevap verirsen ver , mutlaka karşıt bir argüman oluyor.
Susmak en güzeli geliyor , adam yerine koymuyorum seni demek kibarca.
Tavsiye ederim..
Saygılar.
İmanlı olsun tipi düzgün olsun boyu boyuma olsun çünkü ben uzunum güzel olsun çünkü güzelim namaz kılsın çünkü namaz kılıyorum parası olsun çünkü param var benim kadar zengin olmasınada gerek yok ben islamın verdiği haklarımı istiyorum temizlikçi tutsun ben yapamam. Vs. İşlerine gelmiyor + tam olarak düzgün birisini bulmak bile çok zor.
😑🤣🤣🤣
Islam 2. Avrat hakkıda veriyor
Sen yapmazsın
Genç avratalr yapar
@Lütfetmedinizefenim bu şekilde şantaj yaparak islamın kadına verdiği hakkı sabote edemezsiniz.
@Lütfetmedinizefenim herkes baştan konuşur işine gelmeyen gider. Kimse kimseyle zorla evlenmiyor
Knakam sen islam hakkin da ne kadar araştırma yaptın acaba
Ben coook arastridim
Islamın kadına verdiği hakkı sabote etmiyorum
Sadece erkeğe verdiği hakkı söylüyorum
Sen neden evlendin? Diye soruyorum. Bir başlıyor anlatmaya, benim konu unutuluyor.
Hiç düşünmeden sorulan bir sorudur kallbi kırılır, incinirı, üzülür mü diye. Allah bu soruyu soranların şerrinden muhafaza buyursun.
Vermeyince Mabûd, neylesin Mahmud..
Çok fazla soran olmadı 22 yaşındayım çevremdekiler evlenme baskısı yapan tipler değil. Hayatında biri var mı diye soranlar oldu aman Allah korusun benden uzak olsun diyorum.
Ahhaha güzel taktikmis beğendim
Bana hiç bu soru sorulmadi sanırım yaa
Benm yaşıtlarım hep bekâr 😅😅
Kartlasmayi bekliyorum. 30 yaşından sonra kır saçlı bir dayı bulup öyle evleneceğim diyorum. Yazık değil mi sana diyorlar.
Kimseyi ilgilendirmez sana niye evlenmiyorsun kaç yaşına geldin diyen yaşlılarada sen kaç yaşına geldin neden hala gebermedin deyin :D
Çok istiyosaniz siz tekrar bosanip evlenebilirsiniz derim 😂 tabi şaka bi yana benden buyukse dusunmuyorum der geçerim
Hee onlar da bırakır
``sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yermiş`` derler. ben hiç almıyım çünkü o da dilimi yakar kesin.
"Sen evlendin de ne oldu?" diyorum o an pişmanlıkları, kahroluşları beni çok güldürüyor
Bulamadım bulsanıza diyorum skdkdkdkd sanki çok ugrasmısım evlenememişim gibi bi imaj çiziyorum smdkdöd onlar da susuyo ebediyen kdkd
sanane y.. ragim diyorum... zaten dunyanin 7 ulkesinde gayrimesru cocuklarim var... evlenmeye gerek yok artik..
Konunun değişmesi için hatim indirmekten başka bişey kalmıyor yapacak😂
Bundan sonra şey dicem : evlendim ben senin haberin yok mu? 😀
Toplumda evlenilecek düzgün insanlar azaldı. Hal böyle olunca insan elenmekten soğuyor..
Çünkü mutsuz olmak istemiyorum. Sen mutlu oldun mu evlendikten sonra he? Söyle he, söyle..
“Bu adamla bir ömür geçer mi” sorumu evet olarak cevaplayacağım kimse olmadı da ondan…
Paşa gönlüm hemen ısınmıyor. Yoksa şu an yüzük vardı elimde diyorum.
Niye kızların çoğu evliliği erteliyo anlamıyorum yaşam tarzı mutlaka. Ama ben hep inşllh derm.🤷♀️
İstediğim kalitede ve kapsamda Türkiye'de kadın bulamıyorum.
Ben de yoruldum aramaktan.
Sen niye evlendin diyorum sonra 2-3 saatlik sohbet mevzusu çıkmış oluyor 😂
Biraz daha büyüyeyim öyle evlenirim deme bazen.
Derim.
Erkeklerin güvenilmez olduğunu anladığımdan beri evlilik düşünmüyorum
Evlilik güzel birşeyde biz mi evlenmiyoruz diyorum ☺️
Daha gencim
Ilerde de nefes alamiyok
Ülke zor dicem
Bir düğün 300 bin lira böbrek dalak satsam o kadar etmez
Evlenmiyorum hesamesi sana mı kaldı diyorum.
Evlenmek için evlenilmez aşk evliliği gerek diyorum
Zengin karizmatik bana aşık centilmen bir adam bulamadim
31 yaşındayım ve bekarım; çünkü kimsenin kahrını çekmek istemiyorum, hayatıma karışılmasından da hoşlanmam. Her aşkın sonunun olduğunu bildiğim için de aşktan uzak duruyorum.
Kesin ve net: 'sana ne yarr*m' diyorum.. Çıt çıkmıyor sonra...
Ölümü ve nikâhın ne zaman olacağını Allah bilir ben sana evlenmişsin ama ne öleceksin diye soruyor muyum diyorum...
İnsanların özellerine burun sokana yorum yapana sinir olurum kimene yahu kısmet olmadı Allah bilir napacan...
"ehonomi çoh eyi yiğenim" . o yüzden diyorum
Nasıp kısmet bu işler çıkar bı an karşımıza o zaman evlenirim
Ben okuyum ana okuyacam göreceksin bak mühendis olucam diyorum🤣🤣🤣
Kimse beni hak etmiyor, sevgimi hak etmiyor. Kimseyi kendime layık görmüyorum diyorum
Seni hiç alakadar etmez 😎 dırırırırır
Hala uygun kız olmadı
İsmayıl Yk:beni beğeneni ben beğenmem, beni beğendiğim beni beğenmez şarkısı
Kafa ve ruh ikizimle karşılaştığımda inşallah diyorum. 😅
Öyle soru almıyorum beni tanıyan birisi de sormaz kalbinin kırılacağını bilir
Kestirdim, diyorum 😊
Kismet bu isler gönlume göre birini bulamadim derdim. Daha zorlarsa derdi sana mi dustu derdim
zengin yakışıklı kaslı iyi cömert uzun penisli birini bulmak çok zor
ne derlerse desinler anca konuşmasını bilir millet, aday yok ki evlenelim
AYNEN OYLE BENDE DE YOK
Sanane derdi seni mi gerdi.. demek gelmiştir içimden her zaman 🙂
Atanmayı bahane ediyordum. Onu halledince şimdi ne uydurucam bilmiyorum
Benim yerimde sen olsan evlenir misin diyorum susturuyorum
Gönlüm ısınmıyor diyorum. Gercekten de talip olanlara Gönlüm ısınmıyor.
Nasipte varsa. 😄
Düşünmüyorum diyorum
Kendimi niye diri diri atese atayim?
çıtırım diyorum.
Evlenip senin gibi mi olayım diyorum hahaha
Kimse bana layık değil
Tabi tabi öyledir
Evet yakişikli ben öyle düşünüyorum
Öyle değildir terazi kadını
Şimdilik öyle olmam gerekiyor
Normalde öyle değilim tabi ki mütevaziyimdir
Niye öyle olman gerekiyor ki
Hayatimda kimseyi istemiyorum çünkü
Biri kalbini kırmış o zmn
Evet keşke biri olsa😿
Kaç kişi kırdı 😳
Sorma yakişikli hatırlamak istemiyorum 😿
Yanlış insanlara denk gelmişsin sen hep
Evet çok üzgünüm ama üzülmemek için kendimi kapattım aşka😒
Kaç yaşındasın ki daha
20 yaş
Ee daha çok erken küsme bişeye
Tamam o zaman toparlanmaya çalişirim sağol tavsiye için
İstanbul dan mısın :)
Hayır
Nerden
Diyarbakır
Kürt müsün ben de bingöl
Kürdüm evet
Memnun oldum
Bendee adın ne
Burdan devam edemeyecem kb
Tanişmak istemiyorum kb
Hiç sorun değil biliyo musun
Bayy
Bayss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?