Ya neden hayatında biri yok sevgili vesaire sorularına ne cevap veriyorsunuz?





Neden evlenmediğim benim tercihime bağlı bir durum.. Kimseye de bunun açıklamasını yapmak zorunda değilim. Eğer her sorana açıklama yapmak zorunda hissedersen soranlar sonunda tepene çıkarlar.. Sen onlara hoşlarına gitmeyecek cevaplar vereceksin ki bu konudaki soruları tekrarlanmasın.. Ben bu soruya genelde "Sen evlendin de ne oldu?" şeklinde cevap vermiyorum.. Sonrası gelmiyor zaten muhabbetin.. 😂😅
Cevap
22Cevap
cevap vermiyorum
Bana katlanacak ve benim katlanabileceğim biri denk gelmedi... Ya farklıyım abi. Yapacak bir şey yok
Çünkü daha yaşım küçük ve erken yaşta evlilik gibi bi hayalim de yok
Evlilikten daha önemli konular var meraklısı değilim zaten kariyerir yapmak istiyorum
Bekarlık sultanlıktir diyip konuyu değiştiriyorum.😄
Kısmet diyorum ama içimden size ya şerefsisleri diyorum
Yeni bir borç batağından çıktım ikinci bir borç batağına hazır değilim 😂😂
O işler benden geçti😅
Evlisin yani
Yok geçti benden istemiyorum 😂
Daha nasip olmadı diyorum
O seni hiç alakadar etmez 😃
Daha ben çocuğummmmmmm
Boşandım bir daha o hatayı yapmam diyorum
Rakı içecek turuncu bir kız yok diyorum
Henüz bitane yetmıyor diyorum ben😃😃
Zengin olursam bakarız 😂
Kalmaz. Evlenmeyi istemem büyük bir olay
Sana ne diyorum genelde.
Çocuk gelin mi olayım diyorum ( yaş 28 )
Nasip kısmet bu işler diyorum.
Öyle sorulara maruz kalmadım
Neden evlenmiyorsun? Şimdi kaldın işte. 🤣
@IceColdSlayer hayatıma alıp bir ömür geçirmeye değecek biri olduğunu düşündüğümde evlenirim.
@Nightwalk35 En iyisi. 👍
Okuyorum daha diyorum 😂
Kısmett
Herkes sevilmek istiyor.
Sevmekten bi haber.
Param yok ahbsgajhasjajaha
Mutsuz olmaktan kırılmaktan korkuyorum 🙂
Kedilerim üvey anne istemiyor diyorum
Evlenen bin pişman hıççç gerek yok😂
Suç ortağım beni bulamadı diyorum
Yok daha o yasa gelmedim
Ulkemizde 2. evlilik yasak 😂
Çünkü neden evleneyim..
Yaş daha küçük
Okuyorum.
Canım istemiyor
Param yok diyorum
Güvenmiyorum kimseye
Soran yok artık
Neonlasana
Ben daha çocuğum
Bu dünyaya çocuk getirmek istemiyorum
Daha çok gencim
Sanane demek gerekir
"Kafam kaldırmıyor "
Karı yok
Daha yaşım 18 yaw :(
Seni bekliyorum de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?