Canim yanıyor. Anlatmak istediğim farklıydı ama terkedildim. Hatam nerede?

Defalarca beni durduk yere bırakıp geri dönmesine rağmen onu affeden taraftim. Sadece tek bir hata yaptım. Onda da terkedildim. Nişan sureci ne yapılıp ne edildiği konusunda bize fikir sorulmadı hiç. Damat tarafı istedigi gibi gücü yettiğince ne yaptılarsa bilmiyorduk. Onlara bıraktık. Onun için çok kıymetli biri var manevi babası gibi gördüğü ve yengesi ama annesi gibi gördüğü. Onlar 8 ayar yuzuk almışlar bana nişanda takmak için. Ailesi de ayni sekilde pırlanta bileklik almışlar. Ben de bunları bozdurup ne çıkarsa üstüne ekleyip çeyrek alalım oyle saklarız dedim. O da ortak kasaya koyalım takılarını ben ailende veya sizde kalmasını istemiyorum dedi. Ben de kabul ettim. Ama bu çeyrek meselesi yüzünden sen aileme saygı duymuyorsun deyip nişanı iptal edip ilişkiyi bitirdi. Sen ailenle konuş ben bu nişanı ve ilişkiyi istemiyorum seni birilerini yönlendiriyor dedi. Halbuki hayir tek amacım geleceğimize yatirimdi. Ailesine de konuyu anlatmış ailesi ne yapsak beğenmeyecekler bu işi istemiyoruz dedi. Oysaki ona kendi adıma kredi çekip araba aldık. Odemesini de hala ben yapıyorum. Kendisinden de tek kuruş istemedim. Sadece iliski süresince ortak oduyorduk. Ayrilinca ödemeyi kesti ama ben ödemeye ödemeye ettim. Kendisi iptal etmesine rağmen her şeylerini geri istediler. verdim. Ama ben ve ailem hicbir şey geri istemedik. ama paragöz olan biz olduk. Bilemiyorum bunu haketmedim. Ilahi adalet var mi gerçekten bilmiyorum. Sizce ben mi hatali davrandım bu sekilde söylememeli miydim?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ayrılır ayrılmaz hemen başka arayışlara girdi. Ailesi ona kiz bulmaya çalıştı falan hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam etti.
Canim yanıyor. Anlatmak istediğim farklıydı ama terkedildim. Hatam nerede?
Cevapla