Sebebinin ne olduğunu bilmediğim bir ayrılık yaşadım, ne yapmalıyım?

Sevgilimle tanışmamız biraz farklıydı o beni işk başta gördü hoşlanmış okula giderken hep beni izliyormuş sonra bana açıldı ben ilk kabul etmesemde sonra reddettim hemen hemen bir yıl sonra tekrar yazdı bana arada tatsızlık oldu ama sonra kabul ettim konuştuk buluştuk tanıştık güzeldi sonra ben ona olan hisslerimi anlattım tabi çok heycanlandı mutlu oldu hatta ablasıylada konuştum seninle konuştuğundan beri evde çocuk gibi dedi arada pandemi olduğu için buluşamıyorduk pandemiden sonra bir gün olmasa diğer gün illaki buluşuyorduk gayetde güzel hatta beni ailesiylede tanıştırdı yani anlatacağım bir ilişkide ne yaşanıyorsa bir sorun olmadan yaşadık arada ufak tatsızlıklar yani oldu ama son bir birbıçuk ay nolduysa oldu nir olay yaşadık onun üzerine aramız hep bir limonu oldu o olayda haklı olduğumu biliyordu kendisinde dedi ben anlamak istediğimi anladım ama keşke öyle yapmasaydın bundan sonra ipleri salmamaya çalıştım ailesinin sıkıntıları vardı ablası boşanma sürecinde olduğu için gerçekten hiç keyfi yoktu ben bu süreçte ilgi beklemedim hep yanında olmaya çalıştım sonuçta tek iyi gün beraber olmak o süreçte ilgi beklemek hoş bir hareket olmazdı son bi kaç hafta hiç yazmamaya başladı bir mesaj için bir gün cevap beklediğim oldu aradığımda açardı iki laf ettikten sonra şuanda müsait değilim seni biraz sonra ararım derdi aradan bir gün geçerdi yinede aramazdı ben yazardım bir süre böyle geçtik en son yine böyle uzun süre yazmadığı bir gün bana yazdı endişelenmiştim çünkü son zamanlar iyi değildi ve sağlıklı düşünmüyordu ayrılmak istedi kabul etmedim üç gün boyunca birde buluşmak istedim bunu mesajla konuşmayalım diye ilk kabul etmesede sonra kabul etti hayatımda bir erkeğe gerçekten ilk defa güvendim bunu onasa söyledim bu böyle bitmemeli dedim oda iyi bitmesini ilişkinin kötüye gittiğini ve ilerde olabilecek bir durumda birbirimizden nefret ederiz bunun önüne geçmeye çalıştığını söyledi ne zaman istersen ara dedi halen bende değerin var ben seni silip atmıyorum bana böyle güzel bakan biriminde kaybetmek istemem dedi kanıma girmeye çalıştı böyle böyle halen istemiyordum ama razı gelmekten başka çarem kalmadı nerdeyse dört ay olucak ayrı kalalı arada aradım arada buluştuk bir buluşmadaysa bana ben ayrılığımızı uzun tutmicaktim aslında dedi bazı sıkıntıları varmış işlerde istediği gibi gitmeyince kafası darmaduman olmuş bir arkadaşı bana mesaj atmıştı onu bırak hayatına yeni sayfa aç onun sıkıntıları var benle konuştu hal verdim onun kendince sıkıntıları var seni ilgilendirmeyen ama durumun sana yansıyacağı bir durum dedi Berki başta yorulduğumuz için ayrıldık ama şu an içler farklı ve ben neden ayrıldığımızı bilmiyorum üstelik sevdiğim adamın sıkıntısını bilmeyip yardımcı olamamak beni yıpratıyor Gerçekten çok özür dilerim şu son bir aydır gerçekten takatimin kalmadığını hissediyorum bu kadar uzatmak istemezdim ama olayı olabildiğince anlamanızı istedim çünkü dertleşecek bir arkadaşım yok sürekli içime atıyorum canınızı sıktıysam affedin :)
Sebebinin ne olduğunu bilmediğim bir ayrılık yaşadım, ne yapmalıyım?
Cevapla