İlişki bittikten sonra ben bunla nasıl oldum hissi oluştuğu oldu mu ve nedeni neydi?

Bazıları ilişki bittikten sonra yakışmadığını farkeder bazıları böyle huyları olan biriyle nasıl oldum der vs varsa sizde neydi

Güncellemeler
+1 yıl
...
İlişki bittikten sonra ben bunla nasıl oldum hissi oluştuğu oldu mu ve nedeni neydi?
Cevapla