Sevgilimle bişeyler yaşadım sonra kendimi kötü hissettim?

Çok ileri şeyler değil yüzeysel şeyler sizce biraz da olsa böyle şeyler yaşamak normalim sevgililer arasında
Güncellemeler
+1 yıl
Normal mi
Sevgilimle bişeyler yaşadım sonra kendimi kötü hissettim?
Cevapla