Eşim boşanma davası açtı, ben boşanmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Eşimle 2015 yılında aynı kamu kurumunda tanışarak severek evlendik. bir buçuk yıldır evliyiz öncesi sevgililikti. evlenmeden önce gebe kaldım ama kürtaj yaptırdı. evlenince çocuğunun olması ile ilgili sorunları vardı hekime gitmedi bir yılı aşkın çocuk olmadı. sonra biraz tedavi gördü gebelik oldu gebe iken benle hep tartıştı bebegi de 4 aylık iken anne karnında kaybettim arası 7 gün sürdü emekli öğretmen babam ve üvey annem evde ölü bulundu zehirlenme ile vefat ettiler. ustune eşimle tartıştık evi terk etti bir ay sonra boşanma davası açtı. benim de bu olaylarda bebek kaybı ölümler vs sinirlerim yipranmisti ona sesimi yükselttim. evden gönderdim. ancak özür diledim dönmedi.
Eşim boşanma davası açtı, ben boşanmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla