Yani iki taraf da zıt olsun birbirimizi tamamlayalım mı diyorsunuz yoksa ortak noktalarımız olsun, zıtlık yaşamayalım mı dersiniz. Ne dersiniz? 


Çoğu şeyde zıtlık varsa ilişki yürümez zaten. Ha istesende tüm noktalar ortak olmaz o kadarı da iyi değil zaten ama genel manada bir zıtlık varsa da anlaşamazsın bile.
Her şeyde farklı düşünüp, farklı şeylerden keyif alınca nasıl mutlu olabilir insan. Ortak noktalar olmazsa olmazdır.
Cevap
9Cevap
Birbirini tamamlamak mühim olan evet. Zıt yapıda insanların birbirini çektiği doğrudur ama bazı konularda ortak noktalar çok önemli olmazsa olmaz.
Zıt kutuplar sadece mıktanıs da birbirini çeker aynı şeylerden zevk alıyor olman lazım ilişkiyi sürdürebilmek için
Ortak noktaları çok olan bir sevgili tercih ederim. Zıtlıkları çok olanla anlaşamam.
@_Han_ bu arkadaşla ortak noktamız yok beni zorluyor gece gece😡😡😂😂
Sen ağaçlar fırtınada nasıl çatırdar bilir misin kardeş?
https://youtu.be/u5OX-lLjAZs
Ortak, zaten ben deliyim o da deli olursa bu iş tamam
ortak noktamız olursa daha eylenebiris gibi benim zııtım olacak kişi sıkıcı olur
Zıt insanla anlasamam. Ama orta yol bulunabilir eğer seviyorsam.
Ortak noktaların yoğunluğu ilişkide hemfikir olmayı kolaylaştırır kalbi ve zihni yormaz
Ortak noktalarımızın olmasını isterdim. Zıtlık bana ters.
Bende esimle hic uyumlu degilim ama 14 senedir evliyiz insan bir sekilde alisiyor keske bizimde ortak yanlarimiz olsa diyorum bazen
Ortak nokta ne kadar çoksa o kadar iyi anlaşılır. Zıt insanlar birbirlerini çeker, eksiğini tamamlar lafları tamamen yalan. Denendi onaylandı 😄
Her ikisi kıvamına göre olmalı zıtlıklar birbirini çeker diyorlar ilişkiye renk katar
Bence ortak noktaların olması önemli. Zıtlıklar tabii ki olacaktır ama fazlası çekilmez bence
Ortak noktan olursa anlaşabilirsin. Zıt kutuplar biraz sorunludur.
Ortak zevklerimiz olması daha iyidir.
Zıtlık hep tercihim oldu.
İkiside olucak ama ortak noktalar daha iyidir.
Ortak noktaları çok olan
Ortak noktaları olan sevgili.
Ortak noktalarım olan birini isterim
Ortak nokta tabikide
Zevkleri birbirine yakın olan
Tabiki ortak noktaları çok olan
Ortak noktalar iyidir👍
Hiçbir bence
Ortak olan tabi ki
Ostak olan
Zıtlıklar bence
Ortak noktalar da olmalı tabii yoksa yapamazsınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?