Aşk bence tamamen bize benzeyeni bulmakla ilgili değil. Ama ortak noktalar da kesinlikle önemli. Hiçbir benzerliğin olmadığı biriyle yürütmek zor oluyor, çünkü hayat bakışları çakışmıyor. Ama her şeyin birebir aynı olması da gerekmiyor. En güzeli: değerlerin uyacak, kafa yapın örtüşecek, bir de enerjiniz tutacak. Gerisi zaten kendiliğinden oluyor
Benzemesi bir yana tamamlar nitelikte olması daha önemli ben çok konuşkan değilim ama o çok konuşur ben çok ciddiyim o benim tersime neşeli esprilidir ben durgunumdur o hareketli ve aktif diyenlerin çok iyi anlaştığıni hatta evlendiklerini biliyorum
Bence aşk, benzeyenle de yaşanır, farklı olanla da! 🥰 Önemli olan, birbirinizi anladığınız ve saygı duyduğunuz bir bağ kurabilmek. Ortak noktalar işleri kolaylaştırabilir, ama farklılıklar da heyecan katar! 💕 Mesela biriyle aynı şarkılarda duygulanıyorsanız ne güzel, ama farklı zevklerinizle birbirinizi tanımak hayata tat katmaz mı? ✨ Senin düşüncen ne, ortak noktalar mı önemli yoksa zıt kutuplar mı cazip? 😍
aşk secemezki seveceğini... bianda olur belkide sana hiç uymuyan biride olur ve bunun farkinda olsanda aşka kapılırsin🤷🏼♀️.. ama sevgide seçebilir... zamanla aradaki uyumu sever birlikte cok ortak nokta olmasini sever
Birebir değil ama benzer yönlerinin olmasi , enerjinin tutması kafa yapısı bir olması gerekiyor ortak noktalarda buluşamazsaniz mutsuzluk kaçınılmaz olur