Aşkta uyum sizce benzerlikten mi gelir, yoksa zıtlıkların çekiminden mi?

Sadece benzerlik olunca ilişki durağanlaşabiliyor sadece zıtlık olunca da yorucu olabiliyor. Uyum bu ikisinin dengeli hali midir?
Aşkta uyum sizce benzerlikten mi gelir, yoksa zıtlıkların çekiminden mi?
Aşkta uyum sizce benzerlikten mi gelir, yoksa zıtlıkların çekiminden mi?
Cevapla