AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Oldu daha önce teşekkür edip ilgilenmediğimi söyledim
1. si niye gelsin kizlar kolay kolay gelmez 2. kacarim
Eskiden olsa terslerdim, terslerdim de şimdilerde kibarca redederim.
Kızların yorumlarını gördükten sonra, hiçbiriyle tanışmak istemezdim. Emin ol :D
Ya terslemem tabii ki ama kibarca reddederim çünkü o tarz tanışmaları nedense çok sevmiyorum...
Nasıl tanışmaları seviyorsun peki?
@CrazyforEsarp Usulünce
O usûl nasıl peki nerden ne şekilde?
Kibarca yaklasiyorsa kibarca reddederim ama oturmaya kalkarsa ve hadsizce konuşursa azarlarım
Tipine bakarim ilk olarak. Beni cekiyorsa konusabilirim.
Büyük ihtimal kamera şakası falandır. Pek ciddiye almam.
eğer hayatımda kimse yoksa ve sıkıldıysam ufak bir sohbet edebilirim belki ama hayatımda biri varsa ya da istemiyorsam gayet mütevazi bir şekilde redderdim.
Seksi ve alimli bi kizim garipsemem
Olabilir
Napim
bu resmı az önce bı kızda gizli üyelikten cinsellik adı altında bir soruda paylaşmıştı
Soruyu atar misin😊
Sevgilim artık seks yapmak istemiyor sorduğumda senı mutlu etmek istiyorum dıyor neden olabılır gibisinden bi soruydu
Yüzüne bakarım ilk analiz ederim. Eğer ki kalbinin güzelliği yüzüne vurmuşsa ve sıcak kanlı, güler yüzlü biriysem kabul ederim.
Beğenirsem düzgün biriyse birde okumuş maddi durumu yerindeyse tanışırım öbür türlü sohbetten ileri gitmem.
Ama bunlar sohbet ile edinebilecek bilgiler
Yani haklısın şöyle söyleyeyim o an beğenirsem konuşurum sohbet anında halini falan öğrenirsem ve onun niyeti ciddi ise ciddi düşünürüm.
Yani tipi olan hep kazanıyor dkfkdkfksdkskf
Canım benim öyle düşünme tipi olmayıp parası olanları görüyoruz bütün çıtırlar orda ama tipi olup parası olmayanları kurtaran eğitimleri.
Haklısın ciddi anlamda dememiştim zaten
Desene bende ciddi anladım.
Bu arada ben hiç ciddi olamıyorum ya bi ara müdür yardımcısı bizi azarlarken gülmuştüm tokadı bastı adam😂😂
Bende matematik hocası sınıfı azarlarken gülmüştüm off hala unutmuyorum öyle bir azarladı ki beni.
Djfjsjfmskfkfksfkgkfkgkdgk
Ama benimkinde sorun şey gülerken tokat yemiştim hem gülüp hem ağladım bi anlık sdjdjdjfksdj
Ben daha gülemedim o azardan sonra seninki değişik
Agab demek karşına yüzünü güldürebilecek biri çıkmamış
Daha 18 im be bir gün çıkar acelesi yok.
Aynen öyle acele edenin işine hep şeytan karışıyor doğrusunu yapıyorsn
Teşekkür ederim Bencede karışıyor
Ben fiziksel engelliyim diye bir çok kez reddedilmiştim. Artık korkuyorum gitmeye
Engelin var diye reddedilme korkusu yaşama bence eminim iyi bir kız çıkar karşına.
Bunu diyen 127 kadınsın.
@hasanbagriyanik 1 tanesi de ben tanımak isterim seni kafa yapımız uyuşursa neden olmasın demedi.
Eger bırısıyle konusmak ıstemıyorsam kıbarca tesekkur eder reddederım eger havamdaysam ve pozıtıf geldıyse konusurum ınsanlarla konusmak ıyıdır
Adli işlemler başlatıldı derim kdkfkskdsl şaka bir yana çok yakışıklı biri olsa da kibar bir şekilde redederdim çünkü yeni insanlarla tanışma anlamında biraz sıkıntılıyım
Önce bir bakarım kim diye. 2 sohbet ederiz ne olduğunu anlarım zaten ona göre konuşuruz
Çok sarhoşsa direkt hayır. Değilse, tipe bakarım biraz.
İlgimi çekerse evet yoksa hayır
Neden olmasın diyebilirdim
hayır teşekkürler derim
Tipi ve tavrı hoşuma gitmişse şans verebilirim
Neden olmasın tanışırız illa sevgili olacak değiliz belki dost oluruz
Tanışalım bebeğim kdmd
Nazik bir şekilde teklifini reddederim.
Kibarca redderim sanırım. Çünku öyle pat diye gelen biri ile tanışmak zor olurdu, insan korkar bi 😀
Teşekkür ederim istemiyorum
Şu an ilişki istemiyorum valla 😂
Tepkisiz kalırdım ben 😊😂
O gün tanır masal biri ise yol verirdim
Sağır taklidi yaparım
çekil karşımdan dikkatimi dağıtma derim.
Takdir eder kibarca red cevabı verirdim.
Beni kimse tanımak istemez sanatlar sevgilisi var
Ben hayatım boyunca kafede bir kızın yanına gitmedim Tük kızları zaten gitsen de kovar seni
12 Mart 2019 yılında üniversite cafesinde part time çalışan birine aşık oldum.
tanışırdım onunla, sohbete devam etmek isterse ederdim
Hayatımda biri yoksa ve tipide düzgünse kabul ederim
Tanışmak istemem bu devirde yani sakat gerek yok bence
aaawww sadece dış görünüşümü beğenmiş oluyor ıhııhh
Sjhsshhshssjsh
Türkiye'de olunca bu biraz riskli geliyo biraz bana ama normalde yabancı dizilerde falan görünce gayet normal bakıyorum
gel koçum anlat hele derdin ne sksmsksmdk
Kamara şakası yapıyorlar deip kacardim
Tipi yerindeyse neden olmasın 😂
Tipi iyise kabul ederdim konuşmayı
kibarca reddederim😅yani heralde
Hayatımda biri yoksa, naif birisiyse tanışabilirim
tanışırdım nolcak
Zırtapos ben, memnun oldum😬
O anku ruhani halime gore degisir
O an ki ruh halime bağlı
O anki ruh halime bağlı
Maskesizse düşünürüm😂
Biliyorum çok yakışıklıyım ama evliyim :).
Ağzının ortasına şamarı yer :D
kezbansın normaldir.
@Yeshua-Barış dua et orusbu değilim bi şaka yapalım dedik karakterimize laf sokmaya çalışma :/
tamam
Beğenirsem neden olmasın.
Kibarca red ederim ısrarcı olursa terslerim
Buyur otura bilirsin derim
teşekkür ederim ama istemiyorum derim :D
Kafeye gitmiyorum 💁♂️.
Niye diye merak ederdim.
kabul ederim üstü başı düzgünse
Bazı insanlarla iki kere tanışırsın