Kafede otururken yanına biri yaklaşıp, tanışmak istediğini söyleseydi ne cevap verirdin?

İyi akşamlar. Herhangi bir kafede otururken biri yaklaşıp seninle tanışmak istediğini söyleseydi ne tepki verirdin? Tersler misin, kibarca red mi edersin yoksa yeşil ışık mı yakarsın?
Kafede otururken yanına biri yaklaşıp, tanışmak istediğini söyleseydi ne cevap verirdin?
Güncellemeler
+1 yıl
Oradan çıkamaz, haddini bilsin, o kim ki vs diyenler yahu alt tarafı bir tanışmak istedi diye bu muameleye maruz kalmamalı bir insan :D
Kafede otururken yanına biri yaklaşıp, tanışmak istediğini söyleseydi ne cevap verirdin?
Cevapla