Red yedim ve şu anda başka bir kız beni gerçekten çok seviyor. Ben kızı çok beğendim işi ilerletmem sorun olur mu?

Ben 3 ay once bir kıza deli divane aşıktım ve beni reddedip herkese rezil etti. Sevgim bir anda kin nefrete döndü ama yinede olan oldu diyip yoluma baktım.
Kendimi kitaplara verdim. Beni uzun bir süredir seven kız varmış güç bela açıldı. Ben kızın sevgisinden ve fedakarlığından çok etkilendim. Yanlış anlamayın asla ayran gönüllü değilim daha once çok kız reddetmişliğim oldu bu kız seven bir kız.
3 ay önceki olaydan haberi yok. Gidip söylemeli miyim ben 3 ay önce bunu seviyordum ama artik hiç hissim yok diye...
Red yedim ve şu anda başka bir kız beni gerçekten çok seviyor. Ben kızı çok beğendim işi ilerletmem sorun olur mu?
Cevapla