Geri istek atmalımıyım ya da ne yapmalıyım kızı seviyorum?

Arkadaşlar merhaba okuldandan bir kız var takipleştik konu açtım konuştuk ertesi gün yanına gittim az bişey konuştuk hemen arkadaşı geldi ben gittim. okul çıkışı mesaj attım bakmadı 1 gün geçti yine bakmadı. Arkadaşına sordum bunu at dedi "işte maldalyan 🥇(mesaja bakmadığın için) "

Bunu attım 5 dk sonra çift taraflı takipten çıkardı. Ertesi gün attığım storye baktı ne yapmam lazım?

Geri istek atmalımıyım ya da ne yapmalıyım kızı seviyorum?
Cevapla