hiç aklıma gelmemişti şoka girerken bir gün şok olacagım 3 gündür adını bile bilmedigim sadece kasiyerde konuşmuşlugum olan kıza acılcam diye benim iş cıkışı sonrası etrafında pervane oldum çalışma saatleri devamlı degişti için akşamları olmuyor nadir oluyor 2 gündür gidiyorum onu göremeyince calışan bir adama sordum babası gibi onu bana korudu beni köşeye cekti konuştu bak şokta olmaz uygun olmaz dışarda istedigin kadar kovala dedi sen it kopuk birine bensemiyorsun efendisin arada bir geliyorsun sana kızmıyorum dedi felan falan dedi onun için iş cıkışına kadar bekledim bügün vardı calışıyordu hep izledim hep baktım arada banada baktı veya bana öyle geldi neyse saat 9.30 da cıkış yaptılar ben kıza bakıyorum ayakta 5 metre ilerde oda beni gördü ama mal kız anlamadı onların aralarında kaynadı bir yanlız yakalayamadım takip ettim otobus duraklarına kadar yanında ayrılmadılar tam yanlız kaldı derken araya kalabalık karanlık ve görmemi engelleyecek şeyler girdi aramıza ve onu kaybettim tüm otobüsleri kontrol ettim münibüsleride ihmal etmedim bulamadım aramızda 3 metre var ya da yok
bir haftadır kafayı yiyecem şokta acılamıyorum iş cıkışı tutturmak takla atmak gibi bügün oldu ama yanlız degil hadi otobus duraklarında yanlız kaldı o kısa anda tam giderken ayak üstü vs yine olmaz
bildiginiz takip ettim yakın mesafeden arkalarına bile bakmadılar özellikle kız hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi
şimdi kız farkında mı degil yok mu beni mi takmadı bir anlam veremiyorum şuanda
cok dertliyim geceleri uyuyamıyorum onu düşünmeden duramıyorum gülüşü ve düzgünlügü felan beni cok etkiledi yoksa cok güzel kız degil sade bir yapısı var of of of
ben normalde kıza felan acılamam sevsemde öyle kalır hep hiçte sevgilim olmadı o yüzden ama bu kız cıktıgı an karşıma bende degişim oldu öz güvenmi yoksa sevgisimi bilemedim girişkenligimi cesaretimi geri kazandırdı
başkası olsa bol fırsat yakar göt korkusundan acılamaz bende mangal gibi yürek var ama gel bak işte.
bir haftadır kafayı yiyecem şokta acılamıyorum iş cıkışı tutturmak takla atmak gibi bügün oldu ama yanlız degil hadi otobus duraklarında yanlız kaldı o kısa anda tam giderken ayak üstü vs yine olmaz
bildiginiz takip ettim yakın mesafeden arkalarına bile bakmadılar özellikle kız hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi
şimdi kız farkında mı degil yok mu beni mi takmadı bir anlam veremiyorum şuanda
cok dertliyim geceleri uyuyamıyorum onu düşünmeden duramıyorum gülüşü ve düzgünlügü felan beni cok etkiledi yoksa cok güzel kız degil sade bir yapısı var of of of
ben normalde kıza felan acılamam sevsemde öyle kalır hep hiçte sevgilim olmadı o yüzden ama bu kız cıktıgı an karşıma bende degişim oldu öz güvenmi yoksa sevgisimi bilemedim girişkenligimi cesaretimi geri kazandırdı
başkası olsa bol fırsat yakar göt korkusundan acılamaz bende mangal gibi yürek var ama gel bak işte.
Güncellemeler
+1 yıl
kızlar yardım edin lütfen rica ediyorum bir şeyler deyin
Güncellemeler
+1 yıl
bügün iş cıkışı yine çalışıyorsa takip edecem ilk fırsatda bitircem işi canıma tak etti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar