Bir pastanede çalışan kıza aşık oldum sizce açılmalı mıyım?

Muhtemelen 21-22 yaşında filan ben 25 yaşındayım ve doktora yapıyorum. Önceden de görmüştüm ama çok kaptırmak istemedim kendimi. Bu sabah yine gittim ve gördüm. Tam istediğim gibi biri. Asil, olgun, ağırbaşlı birisi. Benim de tipim iyidir. (yaygın olarak öyle diyorlar). Açılsam min bilmiyorum.

Bir pastanede çalışan kıza aşık oldum sizce açılmalı mıyım?
Cevapla