Bim’de çalışan kasiyer kıza aşık oldum sizce onu nasıl ayarlayabilirim? ( özellikle hanımların cevabını bekliyorum)?

Arkadaşlar gece gece başınızı ağrıttığım için özür dilerim. BİM de çalışan kasiyer kıza ilk görüşte sırılsıklam aşık oldum. Bundan 4 ay önce 5 senelik ilişkim yıkıcı bir şekilde bitmişti. İnanın bu karanlık günler hiç bitmicek derken onu gördüm. Ama ne yapılır nasıl yakınlaşılır nasıl sohpet edilir inanın fikrim yok. Aklı başında olan herkesin tavsiyelerine açığım.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Kkk
Bim’de çalışan kasiyer kıza aşık oldum sizce onu nasıl ayarlayabilirim? ( özellikle hanımların cevabını bekliyorum)?
Cevapla