Kilom ve özgüvenim arasında sıkışıp kaldım, yardım eder misiniz?

Merhaba öncelikle 23 yaşındayım ve hep kilolu bir insandım çocukluğumda. Dalga geçilirdi hep falan. Şimdi de 1,62 boy 59 kiloyum. Hafif topluyum ama kilolu ya da zayıf denilecek kadar olmadığını söylerler. Yani ama ben kendi bedenimi çok kötü buluyorum. Sanki 52 kiloya insem her şey düzelecek gibi geliyor. Sürekli diyet yapıyor ve sürekli bozuyorum. Arkadaşlarım dışarı çağırıyor çok ısrar edilmedikçe kiloluyum diyetim bozulur giydiğim yakışmaz diye gitmiyorum. Beden olarak özgüvenim yok ama evde kaldıkça daha çok stres yaşıyorum ve bu da beni daha çok yemeye yönlendiriyor. Çok yalnız ve mutsuzum. Hiç sevgilim olmadı mesela, kilom çok diye olmadığını düşünüyorum. Evet kilomu çok kafama takıyorum. Bunu nasıl aşabilirim? Kilo vererek demeyin, bunu denedim ama başarısız oluyorum artık. 59dan sonrası sıkıntı. 78 kilodan indim zaten buraya 2 3 senedir daha fazla inemiyorum. Biri bana izleyeceğim yol konusunda yardımcı olsun lütfen, kafayı yiyeceğim.
Kilom ve özgüvenim arasında sıkışıp kaldım, yardım eder misiniz?
Cevapla