AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
İlişkinizin geleceğini biraz düşüneceğini belirt. O kadar yıl okumuşsun maddi durumu çok çok iyi olsada senin çalışman maddi manevi açıdan faydalı.
evlenme zaten boşver uzun sürmeden ayrılırdınız güven olmadığı herde mutluluk olmaz en iyisini yaptın
Hayırlısı olsun en iyisini yapmışsın o egolu iyiki bıraktın Allah daha iyileriyle karşılaştırsın amin
görüşünü kabul etmiyorsa başka birini bulmasını söyle konuşma onunla kaybetme korkusunu yaşarsa zaten kabul eder
belli ki geri kafalı bir ailede yetişmiş
Sicarim böyle işe, dinleme onu çalışmaya devam et çok istiyosa kendi işini bırakabilir.
Konuyla alakasız da ablacım benim bi saha stajım vardı yanında şey etsem 🥶😂😂
Bu şey değil mi ya? Koyun can, kasap et falan. Hayır yani kadın nişanlısından ayrılmış 😅
@münzevibirisi Ahahahahah ya biraz öyle olmuş ama ortam yumuşasın şey olsun diye 😂 Ayrıca stajım var napiyim dkkdkd Bu arada staj işimi çözsün nişana bile okeyim dkdkdk
Ya tamam üzülme kardeş ben sana İtalya’da staj ayarlarım (!)
@münzevibirisi O ağzın neler söyler 😂😂
sonuna kadar arkandayım baban evinde oturma şeysi hariç
30 yaşını geçmişsiniz. Biraz fazla sallıyorsun bence😅
trol soru değilse maksimum 15 ay sürer evliliğiniz demedi deme
Nerede bir gerzek var, gidip onu buluyorsunuz ya :D Ne sanıyor ki kendini bu herif?
babam beni bi umutlarla okutsun ben güzel bi meslek ediniyim sonra elin adamı gelsin desin ki çalışamazsn sg lan
benim eşim benden daha fazla kazansa ben gurur duyardım yazılım okuyorum gerçekten bence kadınların yüksek maaşlar ile çalışıp bir yerlere gelmesi çok gurur verici bir durum özellikle o kadın yakınınız ise
gerçekten yazık olmuş daha iyilerine layıksın canım yoluna bak boşver acı bir durum tabii ama yapacak bir şey yok olan olmuş bırak kendi halinde takılsın güzel kardeşim
sizdemi yazılımcısınız ne güzel :) yazılımla uğraşmak bana herşeyden daha hoş geliyor ve bu yüzden kaç kişiyle ayrıldım :(
yazılımla uğraşmak size de zevk veriyormu? @lloves
@hamzakemal tabii ki zaten hoşuma gittiği için okulunu okuyorum yazılımcı bir sevgili hoş olurdu
aynen bende sizin gibi düşünüyorum yazılımcı bir sevgili hoştan daha öte olurdu bi düşünsenize yazdığını programları vs. sevgilinizle yapıyorsunuz bundan daha hoş bişey benim için olamaz düşünmesi bile güzel
katılıyorum
3500 ile bir aile nasıl geçinir ben 9000 alıyorum tek başıma anca geçiniyorum.
3500 liraya nasıl ev geçindirmeyi düşünmüş müptezel
Ulan trde böyle bir şey istenir mi aç kalırsınız aç ksjdjw.
Benim için kariyerini bırakıp vazgeçen bir kızı bende bırakmam :)
en doğru karari vermişsin. o adamdan sana hayır gelmez. ailen o kadar emek vermiş okutmuş bir tane zübidi için çalışmayacan.
Bence hiç hoş değil bu kadar okumuşsun filan. Her istediğini alcaksa o başka tabii
ben çalışırım her şeye rağmen köle miyim evde oturacağım bütün gün.
Ne güzel işte çalışma o baksın sana, ama aynı kazanacağın maaşı her ay eline sayması lazım
Ayy yani ne kadar geri kafalı bir zihniyete sahip 😐 Ya bence o yolundan dönmez 😶
Çalış. Tek başına o evi adam gibi gecindiremez. Hayal dünyasında yasamasin
Ben senden çok sevindim ayrıldığına okumayı bitirdikten sonra çok şükür dedim
Sert bid şekilde tepki ve bir daha böyle bir şeyi teklif etmesin
Mutfakta mimarlık yapmak icin mi okudun okadar tuuhhh
Yüz verme okumussum neden calismicakmissin taviz verme derim
Mimarlığa devam etmek istiyorsan nişanı atman gerekicek
Sakın o okuduğun yılları heba etme.Çalışacaksın tabiki de.
Yahu niye görüşmeye gidiyorsun ki neyi dokucen neler söylemiş yuzsuzluk bu
Bide sen ne kadar tipe bakmayın karaktere bakın desen de bakıyorlar tipe ha hepsi değil zaten o dış görünüşe aldandiklari için böyle oluyorlar
Öğretmen olması okumuş cahil olmadığını göstermez böyle zihniyetli birisi ile de ömür geçmez.
saka gibi. ama gercekse de sen daha fazla kazandigin icindir. sevmedigi icin degil
Çok geri kafalı eğer çalışmamı istemiyorsan benle evlenmeyi unut de bence
Bir insan bunları 4 yıl geçirmeden niye konuşmaz, niye 4 yıl zamanı harcar, asıl mesele bu bence...
bazen türk dizisi senaryosu falan yazıyorlar diye düşünüyorum... gerçek olabilir mi yaa :D
Kız arkadaşların olayı çözmüşler. Erkeklerin çoğu eşleri onlardan fazla kazansın istemezler. Bu yobazlık değil erkeğin kendini aşağı görme durumudur.
yalan konular yalan işler
algı mühendisliği yapıyosunuz sırf evlenmesin kimse diye
xper kasmak için yapmayacağınız şey yok
Seni kıskanıyor ben olsam işimi bırakmazdım maaşı gevinmenize yetmez gibi görünüyor bu devirde iki kişinin çalışması daha mantıklı
Askim hic bulusma bence onunla affetmede olmaz öyle bir sigirdan. Yüzyüze görüşüncede affedersin diye korkuyorum
Bende öyle düşünüyorum 😅
ogretmen birde onca yil bosuna mi okudun bosver evlenme
cocuk olana kadar calis enazindan onlarin gelecegi icin.
Aşıksa sana kısıtlamaz kendini geliştirmeni ister duraklamanı değil belki kıskanıyordur seni olabilir doğal birşey bu ama senden vazgeçip de fikrinden vazgeçmiyorsa o ilişki artık aşk değildir bence
Bence üzülme kariyerini düşün nişanlın çok iyi etmedi sen 10 bin lira alıyorsun o düşük aliyor diye hazmedemiyor haset ediyor bence aldırış etme ayrildigin iyi oldu. Kendine göre biri çıkar karşına onuda bulursun zamanla
Bence hiç konuşup anlaşmaya çalışma böyle geri kafalı birine direk tekmeyi bas.
Bu kadınlarda değişikler
Çalışma dersin kızarlar
Çalış dersin kızarlar
Bi karar verin da
Hiç bir şekilde karışmadan, kadın nasıl isterse onu yapması gerektiğini deseniz?
Bende sorun yok
Ama bu işler evlenmeden önce konuşulmalı
Sonradan bk u çıkıyor
Evlenmeden bitmesi iyi olmuş. Kesinlikle üzülme. Büyük bir yanlıştan döndün. Seni tebrikler ediyorum
Bir evliliği ayakta tutmaya sevgi yetmez saygı lazım. Adamın sana saygısı yok ayrılmışsınız zaten görüşmeye falan da gitme ne eşyası kaldıysa kargola gitsin. Sonra yüz yüze gelince anılaarrrr moduna girersin
ya boyle dar goruslu erkeklerden allah kurtarsin yeminle. acaba gercekten nasil gecinmeyi düsünüyormus? bi de ögretmen olmus. bence de ki eger calısmamı istemiyorsan bende evlenmeyi istemiyorum. tavrini koy
Valla helal olsun size boylelerine deger verdiginiz icin ama hakediyrsunuz tek sanssiz biziz bu dunyada sanirim
Kanka o kadar okumuşsun ne güzel mesleğin getirin var kimsenin seni harcamasına izin verme iyi yapmışsın ayrılarak öyle düşün en azından zararın neresinden dönersen kardır
Nerden buldun bu cahili sana yazık oluyor üzüldüm sana haksızmıyım
Aynı seyi yaşadım ve ilişkimiz bitti. Sırf bu konunyuzunden bni bıraktı
Bence ekonomik özgürlüğünden feragat etme ileride ne olur bilinmez
Mimarlık okuyacak kadar zekaya sahipsiniz, böyle erkekleri nerden buluyor ya da nasıl ilginizi çekiyor anlamış değilim
Adamın yaptığı tam bir ma. llik, yol yakınken dönmüşsun otur dua et ki başta ayrıldın bide evlenseydin baya kötü olurdu
Memurum 7 bin maaşım var ama yine de ileride eşim çalışmak isterse çalışsın çünkü günümüzde çocukların egitimi geçim baya zor
Iyi ki ayrılmışsın, böyle bir adamla ömur gecmez. Bide sana yüzsüz demiş, asıl yüzsüz olan o gelmiş bide işi bırak diyor. Çıldırtıyor beni böyle adamlar😡
çalışmamanı istemesi normal ama sana güvenmemesi kesinlikle normal değil. Tatlı dille söyleyebilirdi ama resmen sana namussuz demeye getirmiş iyi olmuş ayrılman
O kadar boşunami okudun çaliscan tabi sadece maddiyatiçin deģil iş insana iyi geliyor şu kocalarin kadinlarin sahibi oldugu kafasi ne zaman bitecek acaba
Senin ona muhtac olmanı ıstıyormus bence ayrılmakla cok ıyı yapmıssın bence canım seven erkek guvenmeli sana tani paran olcan ona mudare etmıyceksn o yuzden istmemistr o
4 yıl bunun konuşmasını hiç mi yapmadınız? 4 yıl boşa sevgililik yapmışsınız.
Tamamen ondan çok kazanmadan dolayı gururu incinmiş ama evlensende bu patlak verir ya
Anlından öpücem gel 😘😘😘😘 helal kız sana cok gıcık oldum ya salak herife