AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
O kadar okudun emek verdin yazık etme bence çalışmaya devam et anlaşın bu konu da
Ban bunu teklif edecek dahi yüreğe sahip olmamalı kimse kolay mı meslek sahibi olmak
Bu egitim seviyesinde nasıl böyle biriyle sevgili oldun Allah aşkına anlat
Yakışıklıymış adam
Hay ben böyle egitim seviyesinde olup da böyle skimsonik kriteri olan kadının aklını. Az bile
Davul bile dengi dengine atanamayana öğretmen denmiyor yalnız. Bırak gitsin.
ekonomik olarak denk olmanız daha sağlıklı olurdu, ilerde sorun çıkması muhtemel
Mimar hanım sizde Home Office çalışırsınız. Evde mimari projeler yaparsınız.
Sinirini dökmek için bile buluşma. Hâlen nasıl bu herifi görmeye gidersin? Her yerden engelle. Ulaşamasın. Boş adam!
bence bütün soruların cevaplarını vermişsin bize bişey kalmamış erkek arkadaşın da saçmalamış biraz 3500 tl ile ev mi geçindirirlir
Bunu bukadar dertedecekse evlenmemek en iyisi benden söylemesi. Bence maaş konusunda gurur yapıyor
Peki neden sence yani bir erkek olarak baktığında neyin gururu ya da ne düşünüyor olabilir
Ata erkil bir topluluk olduğumuz için erkek kendini hep daha güçlü hisseder. Evlendiğinizde ekonomik özgürlük sende olacak ve bu onun hoşuna gitmiyor. Kendini güçsüz hissettiği için böyle bir şey düşünüyor
Böyle düşünen biriyle olmayacağın için sevinmelisin, nişan atmış kızla kim evlenir ne ya? Güven olmayan biriyle evlenme zaten. Hayırlısı olmuş boşver
Aynen doğru demiş kız arkadaşların, ondan fazla kazanman batıyordur
4 sene boyunca kullanmıştır seni, bundan sonra zor bulursun evlenicek adamı, yaşında geçti
Bence bir orta yolu bulmalısınız ve devir şuanda kadır erkek ayırmaksızın çalışma devri hele ki sizin mesleğiniz harika sakın bırakmayın..
Kendin icin en doğru kararı vermişsin ama yüz yüze görüşme fikri cok sacma geldi bana bence buluşma bitirmişsin zaten
Ona almak istediğin fiyatı tuzlu bir araba olduğunu söyle. Alabilecekse kabul et çalışıp ödesin köle 😂
aşağılık kompleksine girmiş aman ha sakın barışma bu zihniyetle aynı çatı altına girdikten sonra daha belli eder kendini hayatını dar eder sana
Bende de aynı sorun oldu benzeri diyelim yazarsan konuşabiliriz. Himayeleri altına almaya çalışıyorlar. Biz de ayrıldık
Sevmek ve anlamını bulmak , bildirmek, tamamlamak; karakteri oturmuş karakter sahibi kişilerin olgusudur. Herkeste bulunmaz.
Aynen deseydin yillarca sana yemek yepip cocukkarini buyutmek icin okudum mimar oldum deseydin sacmalama ya
Karısının çok kazanmasını hazmedemiyor... Ayrıl bence 3 te birini kazanan erkekle ne işin var
Oh be çok sevindim ayrılmanıza canım benim kurtulmuşsun hayatına bak gez toz ekonomik özgürlüğünde var bir daha da barışma hanzoyla
4 senedir hiç konusu geçmedimi? Kusura bakma da iyiki ayrılmışsın.
Hiç sevmediğim insan tip. Kafa tipi belli, bugüne kadar nasıl farketmedin
Puahahaha mallsın sen. 4 yılda bir insanı hiç mı tanımaz bir insan ya
Sakın işinizi bırakmayın o sizin kolunuzda ki altın bileziğiniz
Sende çalıma diyeceğim ama emeğine yazık olur tabi buna karar verecek yine de sensin iyi düşün derim
Buda sorulurmu mimar sinan gibi daha çok eserler yapacağım sende benimle gurur duyacaksın dersin
tabiki de kendi kararini kendin vereceksin, boşuna kav sene okumuyoruz
Bir insanın kariyeri ile ilgili kendisi dışında kimse karar vermemeli
Gayet haklı aranıyon heralde çalışıp milletle konuşcan di mi otur aşşa.
Ben aranmıyorum da sen aranıyorsun galiba belli orası
hadi ordan ya
yobaz sen otur aşşa
İyi ki ayrılmışsın! Senin durumunda olup buna göz yuman o kadar çok kişi var ki. Sana sonuna kadar hak veriyorum.
Boşuna okumadın sen
Sana karışmasına izin verme üzme kendini
Ayrılmakla iyi olanı yapmışsın.
Nişan atmış kızın neyi varmış pardon?
Ben söz atmıştım be şimdi herkes peşimde.
Sana psikolojik baskı yapıyor şu an
Sakın kanma.
Yüz yüze gelince sorunlarını dile getir sonra bak yoluna
Zararın neresinden dönerken kârdır
Sakin kabul etme ona bağlı kalkanı istiyor
Boşuna mı okudun sen o kadar olur mu öyle şey
asla evlenme. pazar karısı mı olacaksın
Eşinin başka adamların yanında çalışmasını hangi koca ister ki.. ne iş yaparsa yapsın..
sığırmısınız yoksa dalga mı geçiyorsunuz
Çomar ya
Siz doğru söze niye bu kadar tahammülsüzsünüz acaba?
Tamam çomarsınız işte
Niye ille de ben sizin istediğiniz gibi mi hissetmek zorundayım?
Zaten İstanbul sözleşmesine de karşı biriymişsin profilini inceledim ağır çomarlık var gerçi Trabzonlu olup yobaz olmayan az senden de bu beklenirdi akpli olmana değinmeyeceğim bile
😂😂
Bak güzel kardeşim şunu anlayın artık biz kadınlar varız her zaman vardık ve her zaman da olacağız benim altımda kaç tane çalışan stajyer olsun benden daha düşük pozisyonlarda çalışan erkekler var yönetici müdür konumu ya da ben kendi adıma konuşayım bir proje uzmanı sadece erkeklere has değildir. Ben buralara gelmek için ailem zengin değildi yokluktan ne zorluklarla geldim buraya dişimi tırnağıma takarak. Ve Allah yukarda şuana kadar kimseyi de ezmedim. Yani demem o ki istediğiniz kadar böyle düşünün biz hep olacağız hatta senin eski erkek arkadaşımın düşüncesindeki insanlarda bir süre sonra yok olcak o zihniyet neden biliyor musun yeni doğan çocukları biz kadınlar yetiştireceğiz
Ne oldu peki ben koydum kapının önüne ben ayrıldım neden biliyor musun hadi çıldır ben ondan daha iyiydim her konuda daha iyidim eğitimim iyidi kariyerim maaşım bunları gözüm bile görmedi onla ama şu an çok fark ediyorum bazı şeyleri altımda düşük olmasından kaynaklandı yaşadıklarımız
Ben kadınlar asla çalışmasın demiyorum ki.. sadece iş hayatı erkekler için daha önemli ve öncelikli bir konudur.. işsiz bir kadınla birçok erkek evlenir ama işsiz bir erkekle hiçbir kadın evlenmez doğal olarak.. zaten küresel ısınmaya da dünyanın doğal dengesini değiştirmek isteyen insanlar sebep oldu..
Çok iyi troll wjsksjwjd
Nişanlım orta çağ da yaşıyor sanirim bu kadar geri kafalılık yakın çağ a fazla!
Evi başına yıkar gider kendime ev yaptırırım de
Aklı başında kızmışsın helal olsun👏🏻
Ayrılmakla iyi yapmışsın
Kaba adam işin olmasın mutsuz olursun
Herkes hata yapabilir
Kendine göre birini bul.
Sen istiyorsun muusn çalışmak
Saçmalamış o kadar boşa mı okuyup çalıştın
ayrıl tabikide kendine evde köle ariyor
İkiniz içinde hakkınızda hayırlısı olsun.
Senin fimrinide önemsemeli
Bu ilişki yürümez o kadar
Erkeklik gururu böyle bir şey...
Sakın dinleme onu. Çalış.
Boşuna mı okuyup kalem bitirdim de ona
Öğretmen bile böyle düşünüyorsa durum vahim
Bence bir kadın ayaklarının üzerinde durmalıdır. Eşine bunu kabul ettir
Erkek arkadaşın teşekkür geçiyor 😂😂
3.500 ile gecinilmez şu dönemde
Nişan atmış biriyle kim evlenir şu dönemde mi? Zihniyetini karakterini her türlü ortaya koymuş. Allah kurtarmış sevgili kuluymussun
İyi yaptın ayrıca geçmiş olsun
Allahtan evlenmeden önce yapmış bu gerizekalılığı
Trol.
Lütfen çalışmana engel olmasına izin verme lutfen