AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Yasaklar bitince de görüşme, bir daha görüşme. Kafa yapısını belli etmiş.
Nişan atmış kızla kim evlenir de ne demek? Afganistan'dan mı gelmiş bu herif?
Artık kesinlikle görüşme, salla gitsin...
Böyle bir embesilden kurtulduğun için teşekkür etmelisin yüzünü evlilik öncesi gösterdiği için minnettar ol ona, en azından hayatının daha fazla içine etmeden hayatından çıktı, hafifle ve kendi hayatına bak misss...
alacağı üç kuruş öğretmen maaşı ile rahat yaşam sunabilecek mi? ayakları yere basmıyor onun... öğretmenler hep böyle... herşeyi onlar biliyor...
hatırlarsanız doğa koleji iflas ettiğinde öğretmenler aylarca maaş alamadı... ya bu adamdan hayır gelmez... başka meslekten biriaini bul... çekersin bundan...
Esinin maasi yetiyor olsa hakli, calisma derdim ama onun maasiyla gecinmeniz imkansiz. Calismaya ikna et. Olmuyosa da el salla arkasindan. Sen bunca yil 3500 lirayla zorla yasamaya calismak icin okumadin. Basarilarin bosa gitmesin 🙄
mükemmelll bir kariyerin var o bu için ziyann etme devam et bu şekilde onu dinleme seni böyle kabul ederse etsin cahil gururu mu ne anlamıyorum kadınlar yapamaz senden daha iyisini zaten neyse sen yol ver hayatına bak
Bu arada hangi üniden mezunsun ve nasıl bu konuma geldin onu da söyleyebilir misiin?
taktik olsun sdfgh
İtü de okudum ben. Okulum çok iyiydi tavsiye ederim hocalarımız da keza çok iyi okullardan mezun olan kendini geliştirmiş ve zoru seven insanlardır 😅 sana en büyük tavsiyem staj staj staj kovala ben okurken ücretsiz yaptım stajımı meslek öğrenmek adına yurtdışı imkanlarına kullan varsa eğer benim zamanında kurlar çok düşüktü şu an zor tabi kendini geliştir okula bağlı kalma sakın sertifika al çok işine yarıyor
tamamdır dikkate alacağım teşekkürler (bu hayatta senden daha değerlisi olmadığını ve bu kariyerin kimsenin kolay kolay eline geçmediğini ama herkesin olmak istediği konumda olduğunu unutma bırakma işini devam et bu ülkenin böyle kadınlara ihtiyacı var!.) iyi geceler.
Mimara çalışma demek de çok tuhaf yani bilmiyorum o kadar ilim öğren boşa gitsin. Sen kendin calisma nistemesen anlarım ama sana çalışma demek biraz insafsız yani illa bir ise girip çalışmak gerekmiyor ama evde boş oturmak da yazik olur
Ayrılarak doğru kararı vermişsiniz ilerde ayrılacağınıza şimdi bu kararı almanız sizin için artı olmuş... yıllarca okuyup emek verip mimar olmuşsunuz ama sevgiliniz evde oturup çalışmamanızı istiyor bu kabul edilemez...
Maşallah kariyeriniz haliniz vaktiniz yerinde sakın böyle onun istediği bir şeyi yapmayın. Kadın aylık 1000 lira bile kazansa kendi ayakları üzerinde durabilmelidir çok iyi bir karar vermişsiniz arkanıza bile bakmayın. Niyeti kötü.
O kadar oku ve çalışma, saçmalığa bak boşa mı okudun o kadar? Ayrılmanız belki üzücü ama iyi olmuş böyle anlyaşsız, geri kafalı erkekle ömür geçmez ve bunu 4 yılda anlaman daha da garip insanları tanımak zor
4 yılını vermişsin bende 4 yılımı verdim nişanlıyım mutlu değilim fikir ayrılıklarımız var hep ama bitiremiyorum. sen bitirdin nasıl hissediyorsun? yapabilecek misin?
Bak kızım olmuyorsa olmuyor bazı şeyler ben kabule etseydim en nefret ettiğim şey hayatıma karışılmasıdır belki ilerde beni sokağa bile çıkarmayacaktı. Öğretmendi ama boşuna dememişler eğitim cehaleti alır eşşeklik baki kalır diye. Bunun ki aynı o hesap. Sana sadece şunu söyleyim eğer mutsuz huzursuzsan bitir gitsin şunu unutma ki kimse hiç kimse senden daha değerli değil hayata bir kez geliyoruz bıraksınlar da kendi mutluluğumuz için kararları biz alalım. Ne hissediyorsun demişsin inan yemin ederim içimden bir taş kalktı sanki evet başta konuştuğumuzda çok sinirliydim ama şu an çok daha iyiyim geçmişe bi dönüp bakıyorum da hep mutsuzluk hep huzursuzluk ya evlenseydim başıma kim bilir daha neler gelirdi 80 yaşıma gelince geriye dönüp hep başkaları için yaşamışım hep başkaları mutlu olsun diye ben mutlu olmamışım dememk için bitirdim inan mutluyum
daha önce 1 defa nişanı attık fakat hastanelik oldum kendime güvenmiyorum yapabilir miyim yaşadığım yer çok küçük karşılaşırsak napacağım kafayı yemek üzereyim ama çok saygısız hiç fikirlerime saygısı yok benide çalıştırmak istemiyor aynı durumu yaşıyorum kendiside 3500 tl alıyor ve İstanbul da o parayla geçinebileceğini sanıyor. çok kıskanç sürekli şüphe içinde o kadar çok sıkılıyorum ki artık kendime güvensem bitiricem..
Hayatım hayat senin hayatın öyle bir insanla bir ömür geçirmek mi? Yoksa mutlu huzurlu olduğun bir erkekle mi bir ömür geçirmek? Seçim senin
kendini iyi hissediyor musun şu an gerçekten gece yatarken sabah kalkarken içinde acı bi his hissetmiyor musun bende o çok oluyor
Bir boşluğa düşmedim değil ama İnan şu an daha huzurluyum böyle bir erkekle evlenseydim hayatımı mahvedecektim o beni yönetecekti gerçekten zerre pişman değilim
çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Çalışmanla alakası karın ağrısını keşke yolun başında söyleseydi de 4 senene yazık olmasaydı. Buna izin vermeyeceğini ve sorun olacağını bildiğinden ayrılmak için bunu öne sürüyor olabilir. Sen sorun çıkarttın sen ayrıldın diyebilmek için.
Napacakmış gece taksiye mi çıkacakmış bi öğretmen maaşıyla. Ha çok zengin olur yatları katları olur o zaman da derki istersen çalışma bak zaten çok var. Saçmalık yani boşver sen o adamı büyük ihtimalle eziliyor senin yanında ve ne dediğini şaşırmış
İnanın artık sıkıldım gurur yapıyor diyorlar anlamıyorum ne salakça bir gurur evlilikte sen ben olayı değil biz varızdır anlamıyor gitti ben kendi ailemde böyle gördüm
Boşver sen bu adamı özel okulda çalışıyor diyorsun okul fiyatlarını kendi biliyordur. Çocuğunuz olsa maaşı anca okul taksitine yeterli olur ne yiyeceksiniz ne içeceksiniz. En iyisi o çaluşmasın daha iyi geçinirsiniz
Güncellemeni okudum da bütün suç sende arkadaşım adamda suç yok. O zihniyetteki adamla dört yıl geçirip halada yüz yüze görülelim bidaha demesine tamam deyip haklı olmayı bekleme
Yüz yüze görüşmeye gidince barışmaya değil yüzüne tükürmeye düşünüyorum yüzüğü yere atıp bütün 4 senenin hıncını kusacağım kadınız evet ama kimse bizi ezemez bana babam karışmadı o kim ki önemli olan benim, benim mutluluğum
Siz ayrilacaksiniz aha buraya yazdım ilerideokursun
Kız Allah korusun niye öyle dedin
Çevremde çok örneğini gördüm evlenenler boşandı ya da direk ayrıldılar. Ve emin ol ayrılmam. daha iyi senin icin
Okumuşsun vakit vermişsin emek vermişsin ve çok iyi maaş alıyorsun belki zaman ilerledikçe kariyer ve maddi anlamda daha da ilerleyebilirsin ama o senden sırf gurur yaptığı için çalışmamanı ve emeğini çöpe atmanı istiyor sakın bunu yapma bu tarz bencil insanlardan uzak durun kendi tribi için senin emeğini bir çırpıda silecek kadar düşüncesiz bir insan ise zamanla ne sorunlar yaşarsınız
öğretmen olduğu halde bu kadar eski kafalı olması çok üzücü. kariyerin hayatına girecek erkekten daha önemli olmalı sonuçta bu iş için yıllarca emek vermişsin. ayrılmanıza çok sevindim ama keşke buluşmaya da gitmesen. bırak böyle olduğu şekilde kalsın. o da düşünüp dursun ben ne hatası yaptım diye.
Asla kabul etme. Senin en doğal hakkın çalışmak. Okuyup çabalamışsın bu mesleği eline almak çalışmak için, hiç kimsenin seni engellemesine izin verme. Ne o hayatına giriyor senin bunca yıl emek verip ulaştığın hayalini silmeni, kolundaki altın bileziği çıkarmanı istiyor. Şakamı bu Allah aşkına, kesinlikle kabul etme.
Gördüğüm kadarı ile artık yorum yapılacak bir husus kalmamış, güncellemen yeterli. İyi günler :)
İyi yapmışsın. Ben bu devirde kadının çalışmasından yanayım. Geliri bir yana insanın bir uğraşı mesguliyeti olması gerekiyor. Bu herkes için geçerli. Canınız sağolsun. Keyfine bak
Ay bi saçmalamayin ya o kadar oku kendi ayakların üstünde dur sevdiğini söyleyen biri hayatına almak için şartı hayatını ona bağlamanı istesin. kendine saygısı olan böyle bir şeye izin vermez bence
Büyük konuşmayalım lütfen
Büyük konuşmak değil bu kendini bilmek
Onun kazançı senin giyimine yetmez. Bence şutla gitsin.
4 yıldır çalışmana tepki göstermeyip şimdi mi gösterdi ayrılmakla iyi yapmışın nişan atmış kızla kim evlenir mi? Bu kadar saçma bi cümle duymadım zihniyeti belli zaten ne güzel mesleğin var seni kim niye istemesin kii
Sen at o nişanı. Şimdi böyle bi konuda, bunca emeğe rağmen anlayış göstermeyen ilerde daha başka konularda kim bilir nasıl olur. O yüzden daha fazla pişman olmadan kararından dönmen iyidir.
Nerden bulurlar böyle kroları. Kız mükemmel bir kariyer yapmış hıyarin dediğine bak. Bana niye böyle kadınlar denk gelmiyor ben de inşaat mühendisiyim:)
Okurken sinir krizi geçirdim. Bu kafa yapısına sahip biriyle 4 yıl zamanın geçmiş üzüldüm. En doğrusunu yapmışsın. Görüşmeye falan da gitme bana kalırsa gerek yok.
Ayrılman en iyisi o kadar sene babanın evinde okumuşsun. Baban okutmuş çalışmana izin vermiş yabancı biri gelip senin çalışıp çalışmayacağına karar veremez. Sevgilimle bu konuda bizde çok tartıştık ama ben onu ikna ettim. Sonuçta o kadar sene boşa okumadım ya. İkna olmasada emin ol ayrılırdım
Anne baba büyütsün okutsun evlat meslek sahibi olsun altın bileziğini taksın koluna elin dürzüsüde gelsin taş koysun. Oldu canım. Bir insanın fikri neyse zikride o dur onun kalbi kötü asla ve asla geri adım atma. Eğer ki bu ilişkiye devam edersen sıkıntıların sadece iş meselesiyle kalmayacak. Buna emin ol.
Günceli okudum da o sığırdan kurtulduğuna çok sevindim neymiş nişan atılmış kızı kim istermiş zihniyete bak ya 🤦 bundan sonra umarım öz güven sahibi bir insanla olursun 🙏
Umarım böyle bir şey olmamıştır. Çünkü olduysa onun ben ta... Sana da yazıklar olsun, böyle bi andavalla birlikte oluyorsunuz biz burda sap sap kendi kumumuzda oynuyoruz. ölücem artık
Ben okurken sinir oldum resmen ya ben olsam alt takımlarını söker eline verirdim. Güncellemede ayrıldığını söylemişsin içim rahatladı gerçekten sakın affedeyim deme
bence bir erkeğe bağlı yaşamak şartını kabul etmemelisin kadının kendi parasını kazanıp kendi özgürlüğünü yaratması gibisi yok. nişanlının düşünce yapısı çok kötü
Bunu nişanlandıktsn sonra mi dedi anlamadım? Madem düşüncesi bu yönde is ciddiye binmeden demesi lazımdı. İşin zor geçmiş olsun. Eniştem de aynısı öğretmen, kuzenim sbf mezunu ise girmek için cok hevesliydi eniştem ben senin çalışmani istemiyorum dedi dini boyuttan bakıyordu olaya ortak noktada buluştular sonra kuzenim de dinine bağlı olduğu için. Zor ya kolay gelsin
Ay boşver o salağı, bana ulaşsana bebiş bende mimar olmak istiyorum, özellikle ilerde yurt dışında çalışmak. Bana önerebileceğin öneriler varsa dinlemek isterim. Lütfen bana ulaş
Madem böyle bişey yapicak neden okuyosunki o zaman okumazdin buraya kadar okuyup işini eline almışsın daha neden birakasinki senin sahip olduğun konumun hayalini kuran var bu zamanda geçinmek zor
Doğru kararı vermişsin öyle şey mi olurmuş. Kendisi az maaş getirdiği için kompleks oluşmuş. Çok saçma düşünceleri. Ne güzel ayakları dimdik basan bir kadın olmuşsun onun gururlanması gerekirken o böyle yapıyor. Kesinlikle tavrın net olmalı bence. Böyle bir adama da geri dönmemelisin
Ayrilmakla hayatının en iyi kararını vermişsin. Bu kadar cahil aptal bi insanın gerçek yüzünü evlendikten sonra da görebilirdin evlenmeden gördüğün için şanslısın
Çok saçma bir düşünce bence kıskançlıktan dolayı büyük ihtimal ama bu kadar kıskanç olması ileride ilişkiyi olumsuz etkiler. Maddi durumda olumsuz etkiler şu an benim aylık gelirim 12 15 arası değişiyor ileride evlenirsem eşimde çalışabilir kendi tercihi. Annem de çalışıyordu ama evine ve çocuklarına da bakıyordu bence düzgün bir dille anlat çünkü maddi sıkıntı ilişki bitirebiliyor.
Kendi ayaklarinin uzerinde durduğun için öncelikle seni tebrik ederim. Değil nişanlın sevgilin kim olursa olsun seni kısıtlayan insanları hayatından çıkarılmalısın bence herkes bir birey ve bu dünyaya birilerine boyun eğmek için gelmiyor çünkü. evet 4 senen çöpe gitmiş ama bundan ders çıkarıp yoluna devam etmelisin eminim geleceğin geçmişte bıraktığından daha guzel olacak 😉
Öyle tipine aldanıp senelerinizi heba ediyorsunuz böyle hödüklerle, sana inanmıyor güvenmiyorsa seni sadık görmüyorsa ne diye evleniyor. O kadar sene okumuşsun çalışmak en doğal hakkın. Karaktersizlerden uzak durun kızlar uzak
Bence erkeği etkileyen senin aldığın maaş değil çalışma ortamından dolayı senin çalışmanı istememiş. Şimdi bilemem ama çalıştığın yerde fazla erkek varsa kimse istemeyebilir orda çalışmanı peki sen deseydin başka yerde çalışayım acaba tepkisi ne olurdu sonuçta mimarlık iyi bir meslek e boşunada okumadın genelde olmaz çalışmıcaksın diyorsa ayrılmak en doğru karar olurdu
Sağlık ve güvenlik problemleri olmadığı sürece bir erkeğin"çalışmanı istemiyorum artık" demesi kadar saçma bir durum olamaz,, muhtemelen ondan fazla kazanıyor olman problem oldu onun için
Güzel senaryo sayın Troll 😂 yanlz daha yaratıcı olabilrsen iyi olur çünkü bu senaryoyu yeşilç * yarım asır işledi
Günahımı alıyorsun yalancı diyerek yaşadığım şeyler hiç kolay şeyler değildi pek arkadaşım yok o yüzden aklıma burası geldi ne diyim Allah yaşadıklarımı yaşatsın sana bak bakalım yeşilçamda görür müsün
Güzel beddua ediyorsun ama inanan insansan beddua ağır bişydir edilenden çok edenin sırtındadır 😏
Allah’a çok şükür inancım tam haksız yere edilen beddua dediğin gibidir. Bu arada özür dilerim kırdıysam sinirliyim halen daha bide trol filan yazınca 30 yaşında kadınım çocuk değilim ki boş boş gelip yazayım buraya madalya para mı veriyorlar sanki ben derdimi anlattım ister İnan ister inanma
Benim troll deme sebebim söyledklerinde çok tutarszlklar olmasından..
Öncelikle ns kadar saçma bir söylem olduğunu belirtmek isterim istediğiniz işte çalışabilirsiniz eşiniz olacak kişi sizi kısıtlayamaz bile tamam ev ve çocuk bakımında zorlanabilirsiniz orada eşinizin yardımı olmalı gerektiğinde beraber temizlik yaparsın beraber çocuğa bakarsınız görev dağılımı yaparsınız eşiniz olacak kişi büyük ihtimalle maaşınızdan ve ev konusundan ihtiyat etmiş olabilir konuşarak anlaşmaya varın derim ilişkiler kolay kurulmuyor sonuç olarak
Sana çok baskı yapacak gibi. Kesinlikle çalışmalısın. Bunu değiştirmeye çalışması haksızlık. Bunca emeğin varken...
Benim gibi fırsatı kaçırma nişan atmış kızla kim evlenir mi? Yüz yüze bile görüşme. Onu bile hak etmiyor
Yok gidip tüm hıncımı içime attıklarımı yüzüne kusacağım
Peki öyle istiyorsan içinde kalmasın :))
Hikaye fena değil ama daha da geliştirebilirsin. Misal beni çok seven bir başka adam daha var kendini geliştirmiş yakışıklı filan diye. Bu hikayenin daha da derinleşmesini sağlar
Neden eve daha çok gelir sağlamak varken bunu istemesin ki.. muhtemelen gurur yapıyor ya da seni kıskanıyor. Başka bi açıklaması yok
Bende onu anlamıyorum arkadaşım. Neyi kıskanıyor birlikte ilerde daha güzel bir hayat sürebiliriz neyin gururu ne saçma bir erkeklik gururu
Bizim toplumda var böyleleri kadinin çalışmasını istemez kadin onlara göre ev hanimi olmalidir erkegine yemek hazırlamalı çocuğuna bakmali yemek yapmalı temizlik yapmalı. Böyle bir zihniyette muhtemelen. Sebebini iyice ogrenmelisin
Erkek eve ekmek getirir okey de o zaman senden fazla kazanabilsin bir zahmet. Senin kadar ekmek getirmeyi beceremiyor diye ne haddine kısıtlamak. Buna izin verirsen de yazık sana.
Nişanlına şöyle banka hesabında 5 milyon ₺ varsa calismam de, yoksa çalışırım de, boş muhabbet yapmasın. parasi olan kazanır.
Nişan atan kadını kim alır mi dedi 😂😂 O etrafına bakmıyor sanırım boşanmış kadinlar bile bekarlardan daha değerli
Çok da büyük değil
"Nişan atmış kızla kim evlenir?" Böyle zihniyetleri hayatınızda barındırmayın hanımlar. Kendilerini ilah sanırlar.
İyi ki ayrılmışsiniz. Böyle bağnazca düşünen biri, ve sizin gibi donanımlı biri olmazdı zaten. Hayatınızda başarılar 🌼
Arkadaşların haklı bence senin maaşın onunkinden fazla olduğu için rahatsız olmuştur klasik tc erkeği böyle şeylere neden takarlarsa
çocuklara bakarsın temizlik yaparsın kocanın eline muhtaç olursun. pazar parası beklersin kocandan böyle bir hayatı kabul ediyorsan evlen. hadi diyelim vazgeçti senin çalışmana izin verdi ileride çalışma diye baskı yapacağı bariz belli
Ablaa çok iyi kurtarmışsın kendini, bide ayrıldıktan sonra söyledikleri falan aboww
Çok şanslısın ucundan dönmüşsün
Nisanlin boynuzlanma korkusu yaşayan bir kölelik taraftarı. Ruhunda kölelik varsa işi bırak eve kapan.
kendine güveni yok bu arkadaşın boş ver aynı evde farklı dünyalar da olmazdı bu iş sıkma canını kalan zamanın gitmedi...
Ayrılmakta iyi yapmışsın da 4 yıl sonra mı anladın adamın ne olduğunu. Bir anda böyle olacak hali yok ya, hiç mi konuşmadınız bu konuları anlamıyorum
Yediremiyor olabilir maaş farkını. Kıçı sıkışınca bir şekilde çalışmanı isteyecektir. Fakat sen kariyerini de bırakma.
İşte böyle tepki vermelisin
Bence hiç görüşme eğer görüşürsen onun isteğini yerine getirmiş olursun. O kafada biriyle bir ömür geçirebileceğini sanmıyorum direk kes iletişimini
Ya yol verirsin gider ya da " ben unca yıl evde oturmak için okumadım" diyerek kabul ettirirsin kendini.