Erkekleri adam etmek için acı mı çektirmek gerekiyor?

4 yıllık ilişkim var bir gün ona çok kızıp aldattım bu yaşıma kadar ondan başkasına dokunmamıştım lütfen yargılamayın arkaşlar. Öğrendi ve yıkıldı ağladı bende zaten beni üzdüğü için onu aldatmıştım ve özür diledim yanımda ol dedi yanımda günlerce gözyaşı döktü neyse şimdi daha ilgili davranıyo daha duygusal davranıyo evlilikten bahseder oldu bu erkekleri cidden adam etmek için acı mı vermek gerekiyo anlamıyorum onu köpek gibi sevdiğimi gösterirken umrunda değildim?
Erkekleri adam etmek için acı mı çektirmek gerekiyor?
Cevapla