Şu zamanda en büyük cinsiyetçilik erkeklere yapılıyor. Yüzlerce örneği var ama en güncel örnek bu; https://www.sozcu.com.tr/2022/gundem/erkek-arkadasini-olduren-gizem-erdogana-13-yil-4-ay-hapis-7349411/amp/
Bir erkek, 26 yaşında bir kadını öldürse ülke ayağa kalkar, katil de ömür boyu hapis cezası alırdı. Kadın, erkeği öldürünce "ailenin acısını anlıyorum" deyip sıyrılıyor. Ne bu saçmalık? Çok değerli feministler hemen katil aklamaya gelir buna eminim de vicdanlı insanlar nerede? Bir erkek kadına dokunsa, erkeğin ölmesini isterler. Bir kadın, erkeği öldürür, bunlar savunmaya geçer. Zerre adalet duyguları yok. Bundan sonra kimse kadın cinayeti, kadına şiddet vs demesin. Onursuzlar... Değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer