Erkekler hep kurban mı olmak zorunda?

Şu zamanda en büyük cinsiyetçilik erkeklere yapılıyor. Yüzlerce örneği var ama en güncel örnek bu; https://www.sozcu.com.tr/2022/gundem/erkek-arkadasini-olduren-gizem-erdogana-13-yil-4-ay-hapis-7349411/amp/

Bir erkek, 26 yaşında bir kadını öldürse ülke ayağa kalkar, katil de ömür boyu hapis cezası alırdı. Kadın, erkeği öldürünce "ailenin acısını anlıyorum" deyip sıyrılıyor. Ne bu saçmalık? Çok değerli feministler hemen katil aklamaya gelir buna eminim de vicdanlı insanlar nerede? Bir erkek kadına dokunsa, erkeğin ölmesini isterler. Bir kadın, erkeği öldürür, bunlar savunmaya geçer. Zerre adalet duyguları yok. Bundan sonra kimse kadın cinayeti, kadına şiddet vs demesin. Onursuzlar... Değil mi?

Erkekler hep kurban mı olmak zorunda?
Cevapla