Erkekler bu dünyayı yaksa haktır bu şartlarda?

Erkeklerin o kadar üstüne geliniyorki artık kadın ne derse desin ne yaparsa yapsın kadının karşısında sesini yükseltemezsin, şiddet uygulayamazsin. Ama kadın isterse kavgada eder tartışırda hadsizce konuşurda erkeğin onurunu gururunu kırarda erkeği tahrik edip cinnetde geçirir ama erkek asla karşılık veremez kadına her şey mübah. Artık türk kadınları kocalarına karşı sadıkta değiller bu özgürlükçü düşünce yapısı yüzünden. Adam boşanmak istese tüm mal varlığını maaşınıda alır kadın. Yasalar her koşulda erkeğin aleyhine. Aslında bu kadın hakları bilmemne su erkekleri kadınlara karşı dahada kışkırtıyor dahada kadın düşmanı yapıyor haberleri yok. Şu kadın cinayetlerinin nedenini iç yüzünü arastirsaniz sosyal medyada Adalet dilenmezsiniz söyleyeceklerim bu kadar
. Siz ne düşünüyorsunuz
Erkekler bu dünyayı yaksa haktır bu şartlarda?
Cevapla