Erkeklerin o kadar üstüne geliniyorki artık kadın ne derse desin ne yaparsa yapsın kadının karşısında sesini yükseltemezsin, şiddet uygulayamazsin. Ama kadın isterse kavgada eder tartışırda hadsizce konuşurda erkeğin onurunu gururunu kırarda erkeği tahrik edip cinnetde geçirir ama erkek asla karşılık veremez kadına her şey mübah. Artık türk kadınları kocalarına karşı sadıkta değiller bu özgürlükçü düşünce yapısı yüzünden. Adam boşanmak istese tüm mal varlığını maaşınıda alır kadın. Yasalar her koşulda erkeğin aleyhine. Aslında bu kadın hakları bilmemne su erkekleri kadınlara karşı dahada kışkırtıyor dahada kadın düşmanı yapıyor haberleri yok. Şu kadın cinayetlerinin nedenini iç yüzünü arastirsaniz sosyal medyada Adalet dilenmezsiniz söyleyeceklerim bu kadar
. Siz ne düşünüyorsunuz
. Siz ne düşünüyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer