Her zamanki söylediğim şeyi söylerim böyle bir kirlenmiş dünyada kimin elini gibi cebinde olduğu belli olmadığı herkesin yalan konuştuğu birbirine iftira attı kötülüklerin kol gez diye insanların Aşkın ne demek olduğunu bilmediği bir Dünyada sevgilimin olmaması çok normal değil midir derim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Saygıdeğer hanımefendilerin sevdiği hiçbir özelliğim yok da ondan sevgilim yok. 😊 Allah bütün hanımefendilere aradıkları kaslı yakışıklı uzun boylı havalı çevresi geniş romantik zengin eşi nasip etsin. 😊 Ben de yalnız ve huzurlu yaşayayım. 😊 Kimse üzülmesin. 😊
Kimseye güvenemiyorum, uğraşamam. Fakat bu cevabın alt metninde benim açımdan çok derin manalar yatıyor. Günümüz flörtlerinde herkesin en az 3 adet konuştuğu insan olduğu için kişiler arasında güvensizlik yaratmakta, bu da iki tarafın arasında ki iletişimde gerginliği ortaya çıkarıyor. İlişkinin ilerleyen zamanlarında ise sadakat, aidiyet sorunu baş gösteriyor. En küçük kavgada ya da olumsuzlukta iletişimi kesip diğer flörtleriyle konuşmaya devam edip hatta her şeyi yaşayıp sonrasında ben değiştim, pişmanım, affetlerin havalarda uçuştuğu bir ilişki yaşamak istemiyorum. Sevdiğim insanın bu kadar alçalmasını görmek istemiyorum. Kimseye güvenemiyorum, uğraşamam... Dip not; Bir "kişi" olmadan başkasıyla bir ilişkiye başlamayın.
Sadece kendimle mutlu olduğumu anladım. Yani mutlu olmak için illa bir sevgiliye ihtiyacım yok. Ben yalnızken kafam daha rahat ve daha huzurlu hissediyorum. Sevgili mevgili kullanmam. İleride olursa ciddi düşünürüm o kadar. Onun dışında sevgililiğe pek sıcak bakmıyorum.
Bana sormazlar gerçek hayatta anca sosyal medyada ama abim isterdi bana da bulursun derdi bir ara bir de tiye alırdı aile yokken yoksa eve erkek mi atacan derdi
Kendime uygun birisini bulamadım ya da beni sevgimi hakedecek birisi karşıma çıkmadı. Sırf sevgili olmak içinde birisiyle olmam o yüzden yanlış olmaktansa yalnız olmak iyidir 👋
Bizim Gibi İyi Niyetli, Temiz Kalplilerin Sevgilisi, Arkadaşı, Dostu Olmaz. Anca Kötü Kalpli, Çar, Çakal, Sürekli Sevişmek, Öpüşmek İsteyen, Birden Fazla Kız Arkadaşı Edinen, İlgi Göstermeyen, Azı Küfür Dolu, Madde Kullanan, Alkol Ve Sigara Bağımlısı Olan, Aldatan, Sürekli Cinsellik Fotoğrafları, Videoları İsteyen, Sürekli Yalan Söyleyen, Abaza Olanların Sevgilisi, Arkadaşı, Dostu Oluyor.
Sevgili Sevmek fiilinden türeyen amacına yakışır eylem olmadığı sürece 2 kişilik yaşanan sevgili olayı için sevmek ve sevilmek gerekir Tercihler sevip sevmeyeceğimiz kişilere yönlendirir
Önüme gelenle çıkmak istemedim de ondan. En iyi cevap bu. Ya bu ne saçma bir soru ayrıca. Soranları anlamıyorum. Yoksa yok. Bunun nedeni olmaz ki. Biri karşına çıkmamıştır. Olmamıştır. Millet acayip.