Bu soru mutlaka size sorulmuştur ve sorulmaya da devam ediyordur. Genelde ne cevap veriyorsunuz?

Bu soru mutlaka size sorulmuştur ve sorulmaya da devam ediyordur. Genelde ne cevap veriyorsunuz?

Bana neden sevgilin yok diye sorulmuyor. sadece bazen ben görüş atarken sevgilim yok görüşü atıyorum sorularda. orada neden diye soran oluyor. o zaman da şans yok derim. ya da sevilmedim derim. gerçek hayatta ise aşk konuları ile ilgili soru soran olmuyor bana. zaten bunu sadece samimi olduğum arkadaşlarımla konuşurdum
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
şu an böylesi daha iyi çünkü benim için, böyle istiyorum, ve bu yüzden de yok..
Teşekkürler🙏🏻
Rica ederim :)
Cevap
17Cevap
Nasip kısmet diyorum.. Durup durup turnayı gözünden vuracam da diyorum..
insanlar o kadar çok güvenimi kırdı ki yalnızlığı tercih ediyorum
İmkansızıma aşığım, onunla olana kadar yok diyorum
Çünkü haddinden fazla iyiyim dürüstüm değer veriyorum sadık birisiyim
Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
Kimsenin kahrını çekemem 👍
Keyfim ve kahyası böyle istiyor
Kocam istemiyor der kahkayı basarım.
Bu çağa ayak uyduramıyorum sahte ilişkiler
Çünkü gerek yok.
Duymamazlıktan gelirim🤭
Bu seni hiç alakadar etmez diyorum
Eşim kızıyor diyorum 😂
İstemiyorum diyorum
Yalnızlık güzeldir
Tercih etmiyorum diyorum
Realde pek sorulmuyor arkadasim yok
Benim zamanım olmadı şanslı kadın çıkarsa artık
Sosyal hayatım yok olsa belki de olurdu
Kendime göre biri çıkmadı.
Sana neee
Kimsenin kahrını çekemem diyorum😅😅
Kimse sormaz
Kocam var
Gerek yok 😏
Çünkü neden olsun?
kader kısmet :D
Kimseye güvenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar