AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Önemli olan senin ne istediğin. Böyle uzun bir açıklama yapmana gerek yoktu.
Bu ana kadar ayrılmaman bir hataymış. Bu gibi erkekler genel de belalı tiplerdir. O yüzden sen bu ilişkiden yavaş yavaş ayrıl.
Sonra Allah korusun bu televizyondaki haberler gibi bir sonun olabilir!!
Merhaba,
İlişkiye başlarken bunları bilmiyor muydun? Bende olsam bırakırdım beni olduğum gibi kabul etmeyeni.
ayrılsa bile haklı böyle kabul etmişsin ki bir ilişkiye başladınız, sonradan gece yarısı böyle mesaj kendisini nasıl kötü hisseder, farkında mısın?
Olur hepiniz serseri olun her kızla yatın aldatın kalp kırın namusuzluk yapın. Ondan sonra da kızlardan anlayış bekleyin. Soran kişi doğru olanı yapmış
Herkesin düşüncedi kendine
beğendim tutumunu ama
Ya öyle bişey istiyorsun haramdan olsun diyorsun böyle bir şey var mı ya insan gibi helalinden istesene bari
Bence eğer ortada saygısızlık varsa kessinlikle ayrıl 3 yıllık sevgilim bana tonlarca saygısızlık yaptı her defasında düzelir dedim alttan aldım en sonunda bedelini ağır ödedim kendinden ödün verme kardeşim saygısızlık varsa ayrıl.
çok güzel yazmışsın. ayrılırsanız hiç üzülme demek ki beklentiler abskaymış dersin. sen en doğru yoldasın. içini ferah tut
Adam bildiğin çöpmüş sen dindarsın galiba ayrıl bence
Kafamdaki tek soru şu ; bu insanın böyle olduğunu bilerek mi yoksa bilmeyerek mi hayatına aldın
Bence evleneceğin adamı şimdiden temiz biri olarak seçmen senin için iyi ben burda bilinçli bir insan yorumu görüyorum
Senin ağzından bal damlıyor senin gibi kadın var mıydı bu dünyada.
Çok iyi yapmışsın. Böylelerinden uzak dur sağları solları belli olmaz. Düzelmezse ayrıl gitsin
Peki sen onu tanımaya başlayıp hayatına aldığında da bu davranışlarını biliyor muydun? Yoksa sana kendini bildiğinden çok farklı mi tanıttı?
1 aylık ilişki ama tehlikeli seylerse yüzüyorum
Bunlar sorularımın cevabı değil. Sen onu bilmiyor muydun yoksa değişir umudu ile mi ilişkiye başladın?
Kumar harici bilmiyordum
Ohaaa ayni eski sevgilim gibi konusuyo ayrica dediklerine de uyuyo kumar alkol vsvs
İnançlı biriyse, çok isterse, nefsine hakim olursa düzelir inşaallah. Ne cevap verdi sana?
Cevap verdi mi? Düzelmiyorlar adam neyse odur. İmanlı ve ahlaklı birini bul kendine
Düzelmiyor değil. Sizde de hata var bu konuda. En başta ne olduğunu bildiğiniz kişinin hayatına girip eğip bükerek istediğiniz adam yapmaya çalışıyorsunuz. Bunun yerine istediğiniz adamı bulmaya yonelmiyorsunuz. Yaptığınız çok saçma. Suçu hep bize atıyorsunuz ama bu işte suçun büyük çoğunluğu sizde.
Yani şimdi ilişki nasıl ilerledi bunu bilemeyiz kız bu şekilde huyunu suyunu bilip devam ettiyse bu onun hatası tabiki de.
Olay ilişkinin nasıl ilerleyip ilerlemedigi değil. Olay kızın bildiği halde ilişkiye başlaması. Bir erkek bunlara küçük yaşta başlar. Sonradan başlayamaz. Bile bile bu bokun içine giren hemcinsiniz haksız tamamen.
Kızın baştan bildiğini nerden biliyorsun ya
Bilmeden hangi kafayla tanıdım diyip sevgili olacak ya
O kısmını bilemem ayy banane ya öfff kendi dertlerim kendime yetiyor neyse iyi günler
Aynı durumu bende yaşamıştım kapanmasını istemiştim olmayınca olmuyor hayırlısı
Bırak ayrılsın eğer böyleyse zaten bununla yuva kurma
Bok gibi adamlari nasil aradan secebiliyorsunuz bravo
Balık baştan kokar derler. Birşeiyn sonu belliyse peşinden gitmenin bir manası yoktur.
böyle biriyse sende tam tersi birisiysen uyumdan dolayı ayrıl bencede
Düzelmez evlenene kadar düzelmiş gibi yapar dereyi geçene kadar ayıya dayı hesabı sonra tekrar eski haline döner
çok doğru konuşmuşsun. Sonuçta bunlar senin ideallerin. Kabul etmiyosa onu olduğu gibi sevemiyosan ayrılırsın
Asla düzelmez ya umutla buraya düzelir mi diye sorman hata daha bu bi kısmı gördüklerinin birde göreveklerin var aklın varsa hayatını ziyan etme kumar alışkanlığı asla değişmez
Seni gerçekten seviyorsa dediklerini yapmaya çalışır belki ya da değiştirmez kendini ayrılır
Ahh keşke istediğin gibi olsa ne güzel aşk diye hitap ediyomuş
Düzelirim derse de inanma kendi görüşlerine uygun birini tetcih et bence
Bu soruyu sorman hata. Çoktan senin ayrılman gerekirdi. ?
Sonuna kadar haklısın ❤️
Çocukta maşallah kötülüğün vücut bulmuş haliymiş
Gözünü seveyim böyle insanlarla takılma sevgili olma yoksa pişman olursun ve hahatını mahvetmiş olursun.
Ne bilelim zamanla görürsün.
Direk ayrilmaliydin kimseyi degistiremezsin. Kriterlerine göre birini bul
cumayamı gitmiyor ayrıl hemens
Ayrılması daha hayırlı olur
Kafalar farklı basıyor ayrıl
Aylık var işin sonunda
Düzelmek yerine zenden ayrılır.
Güzel konusmussun kro eline sağlık
Bro olcak o
Ne oldu mu mesajdan sonra
belki düzelebilir ama kumar oynuyorsa zor gibi
Ben olsam sana tekmeyi basmıştım
Koy tekmeyi abla lkjasas
Git bir imam bul evlen diyebilr 😂 hazrlan
Düzelmez düzelmiş gibi yapar
Değişmez ama soylemen iyi olmus icinde tutacagina disa vurmak daha iyi
Ayrılır diye düşünüyorum ben olsam ayrılırdım.
Güzel işte kadın dediğin böyle olmalı
o hatunun oturdugu ilden taşınırım
Düzelmez ayrıl gitsin
Böyle bir sevgili ve sen zaten istesende olmaz
iyi etmişsin sen doğru ve dobra ol
Ayrılırsa ayrılsın inceldiği yere kadar.
Büyük ihtimal vazgeçeceğini sanmam
Sen coktan ayrilmmisin zaten
gayet açık ve net olmuş
Yemin ederim ayakta alkışlıyorum şu an
Senin acilen bırakman lazım onu ortak yaniniz yok
ayrılmazsa karaktersizdir