Birbirimizi seviyoruz ama En kücuk hatamda ayriliyor bi şekil yeniden barisiyoruz. 2 3 ayda belki 10 15 defa ayrildi.
Kaybetme korkusu yasiyorum...
Kaybetme korkusu yasiyorum...
3 ayda 15 defa ayrılıp barışmak normal değil ya. Sevgiliniz biraz alıngan sanırım ya da siz çok hata yapıyorsunuzdur orasını bilemicem detayda yok çünkü ama kendinizi değiştirmeye çalışın beklentilerinizi falan... Kız kaybetme duygusu yaşıyor muhtemelen o yüzden bunları yapıyordur. Böyle bir ilişki yürür mü emin değilim.
2/3 ayda 10/15 kez hata mı yapms oluyorsun bide o var böyle gitmez zaten kaybetme korkusu yasadigin için sana böyle yapıyor zaten 🤷🏻♀️ madem seviyorsun çok fazla yanlış yapma dikkat et aşarsnz bunlari
97 liyiz Mesafe iliskisi.. yanimda iken evet diyip biticek olayi telefonda 2 saat tartisiyor hep alttan aliyorum ama isin sonunda tekrar ayriliyor bir iki güne yazismaya basliyoruz bir şekil. tereyagindan kil ceker gibi hata yanlisimi ariyor sucsuz oldugum halde yalan soyledigimi hissediyor sonra kabitliyorum dogruyu soyledigimi ve yine haksiz duruma düşuyorum bir şekilde...
🤷🏻♀️çoğu iliş ki bu durumda hakknzda hayrlisi
Cevap
4Cevap
Burçlarınız ne? Benim de bir görüştüğüm kişiyle oyleydik. Ben en küçük hatasinda ayrılıyordum sonra dayanamayıp barisiyirduk. Muhtemelen sevgilin biraz alingan olmalı benim gibi. Benim burcum balık
Oğlagız ikimizde
Evet sevgilim cok alingan
Demek ki bazen dam derken kapı diyorsunuz yoksa ne diye ayrılsın. Böyle bir hobi yok çünkü. Olmayacağını düşünüp ayrılıyordur benim gibi
Kaybetme korkusunu ailenden başka herhangi biri için yaşarsan elin kızı top gibi oynar adamla böyle bi kardeşin olarak söylüyorum kimseye kaybetmekten korkup sürekli alttan alıcak kadar bağlanma agam
Ben olsam devam etmezdim, bir ömür ya bırakırsa diye mi düşüneceğim
Onu kırmamak için her sozumu her mesajimi kiricak bisey yazmiyayim diye 2 ser 3er defa okuyarak soyluyorum artik
Oha ya iyi kullanıyor bu durumu belli
Ama yanlış yapıyorsun, kız zaten senin onun avucunda olduğunu düşünüyor belli. Yoksa bu kadar rahat ayrılalım diyemez
Ama erkekler de biraz ağzı boş kznca kolay kalp kıriyor🤷🏻♀️ hakknzda hayrlisi
@YüreğiminGüzelliği26 onu kirmiyayim diye sadece huyuna gidip alttan aliyorum ve isin sonunda ağir konusulup kalbi parcalanmis bir ben kaliyorum
Çekme bence bu kadar yorulup yiprandysan sal gitsin
Bence yaştan kaynaklanan bişey ya da sevgilin hayran günüllü hem seni kaybetmek istemiyo bende çevresindeki kızları hele bide yaya Burcu’yla vay haline
Sürekli sorun yaratan ayrılmak istiyordur
Evcilik mi oynuyorsunuz bu ne böyle
Başlarda bizde de öyleydi zamanla rayına oturuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?