İlişkiye başlamak mı, ilişkiyi sürdürmek mi sana daha zor geliyor?

Bir ilişkiye adım atmakta mı, yoksa o ilişkiyi yürütmekte mi daha zor geliyor?
İlişkiye başlamak mı, ilişkiyi sürdürmek mi sana daha zor geliyor?
Bazı insanlar hayatlarına bir kişi çok zor dahil eder ama sonrasında ilişkinin ritmini tutturabilir, bazı insanlar hayatına çok hızlı biçimde insanları dahil edebiliyor fakat ilişki insanı olmadığı için yürütemiyor.
Bana göre bir ilişkiye başlamak çok daha zor..
İlişkiye başlamak mı, ilişkiyi sürdürmek mi sana daha zor geliyor?
Cevapla