Ben kalmak diyorum ya sen?

31 Ocak 2026 Cumartesi 22.28
Başlatmak
Kalmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben kalmak diyorum ya sen?

31 Ocak 2026 Cumartesi 22.28
Evlenmek mi zor yoksa evli kalmak mı.. Gibi
Tabi ki bazı şeyleri sürdürmek zordur. Yola herkes girer önemli olan engellere rağmen yolda olmak ve devam etmek.
Doğru söylüyorsun
Her şekilde ilişkiyi başlatırsın ama onu sürdürmek çok zordur bence çünkü mesela atıyorum biriyle tartışırken kavga ederken öbürü kavga ederse yani tartışırsa öbürü alttan almak zorunda ya da öbürü tartışırsa öbürküsü alttan almak zorunda zaten öyle olmazsa bitiyor hani çoğu ilişkilerin bitme sebebi de bu
Kesinlikle öyle bir şekilde başlıyor ama önemli olan devam ettirebilmek
İlişkiyi başlatmak değil uzun süre yürütmek daha zor
Teşekkür ederim💫
Rica ederim
Bence de kalmak çok daha zor 😅 Başlatmak biraz heyecan, biraz şans, biraz da doğru zaman işi. Ama uzun süre sevgili kalmak; emek, sabır, iletişim, tahammül, güven, sadakat… Yani tam ekip işi 💫 Özellikle senin yaşlarda insanlar daha seçici oluyor, o da zorlayıcı. Anketimde kesinlikle “Kalmak” diyorum. Sen sence kalmanın en zor kısmı ne, güven mi yoksa alışkanlıkları törpülemek mi? 🥂💭
Güven ve çoğu şeyden vazgeçmek kötü huylardan
Ayyy çok haklısın ya 😌 Güven sarsıldı mı toparlamak gerçekten çok zor 💔 Kötü huylardan vazgeçmek de ayrı bir savaş zaten çünkü aslında egodan feragat etmek demek o da… Ama sen bunun farkındaysan ilişkide baya olgunsun bence ✨ Umarım karşına bunun kıymetini bilen biri çıkar 🤍
Teşekkür ederim efendim
Cevap
13Cevap
Bu devirde uzun ilişki yürütmek çok zor
başlatmak
İlişkiyi başlatmak icin karsindaki insani tanima yolcugulu daha zor. Taniyip sana uygun oldugunu anladiktan sonra iliski su gibi akip gidiyor bence
Önemli olan devam ettirmek
Ama sen onemli olani degil iki secenek arasindaki daha zorlayi olani sec dedin
Teşekkür ederim
Benim için başlatmak. İlk adımı atsam gerisi de olurmuş gibi
Uzun süreli sağlıklı bir şekilde hayatta tutmak daha zor
Sürdürmek daha önemli bence
Saygı ve sevgiyle sürdürebilmek önemli
Bence kalmak bu devirde
Sürdürmek emek ister sabır ister
İstikrar her zaman en zorlayıcısıdır
Yürütmek daha zor
Başlangıç zor benim için.
Uzun süre devam etmek zordur..
Sürdürmek zor bisekilde olacağı varsa olur
Sürdürmek daha zor.
Başlatmak kolay, sürdürmek zor.
Birini bulmak yani başlatmak 💀
Sürdürnek her zaman zordur
Başlatmakta zorlanıyorum ben
Her ikiside zor
İkiside
Sürdürmek çaba ister
Sürdürmek
İlişkiyi devam etdirmek
Başlatmak 🙃
Başlamak
Başlatmak aşırı zor
Sürdürmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?