Merhabalar sadece içimden geçenleri yazmak istedim öneri verirseniz iyi olur?

Erkek arkadaşımla 2 senedir sevgiliyiz. Bana 4 5 yıl sonrası için virüs bitince sen görücü usulü ile evlenmiş evli barklı üni mezunu olursun dedi. Bi de gülücük koymuş. Ne bileyim ben onla hayal kurarken o beni başkasına layık görüyor. Takılıyor benimle ciddi değil. Diyemedim sen niye yoksun onu dedikten sonra.
Merhabalar sadece içimden geçenleri yazmak istedim öneri verirseniz iyi olur?
Cevapla