Hayat ve satranç birbiriyle oldukça bağlantılıdır.
hayat ve satranç arasında benzeşen çok şey olsa da, benzeşmeyen temel bir şey var; şans faktörü.
satranç oynarken hata yapmadığınız takdirde yenilmezsiniz. hiç hatasız oynayan bir oyuncu en kötü ihtimalle berabere kalır. oysa hayatta bir serseri kurşunla bile ölebilirsiniz.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Diğer konusunda 772 cevap paylaştı.
u 1 yıl- 🎼Zaman, bir öncelik meselesidir,
- Ve herkes değer verdiğine müsaittir. ✨
13 Yorumla- 1 yıl
Evet teşekkürler 🥂✨
1 yılSizden nefret ediyorum ama yalnızken de canım sıkılıyor diyesim geldi 🤣
17 Yorumla- 1 yıl
Ahahhaa bu çok iyiydi ama
👏😅👏 - 1 yıl
Evet severim bu cümleyi 🤣
- 1 yıl
Farkettim çok sevilesi ama hee😅
- 1 yıl
Öyledir 🙃
- 1 yıl
Ögrenmiş oldum sayende😅
- 1 yıl
Teşekkürler 🥳
- 1 yıl
Ricalar🌸
- Diğer konusunda 642 cevap paylaştı.
1 yılAy'a benzer yüregim hahay neşem yerinde şükür 🥰💅💃
118 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler çok çok mutlu oldum☺✨
- 1 yıl
İnşallah bulaşsın uyku gelsin 🙏☺
- 1 yıl
- 1 yıl
Uyursun şimdi 😂😂😂😂🤭🤭🤭
- 1 yıl
Hahay çok kafa dengi sin ya😂😂😂
- 1 yıl
Mıhlatıs evet var bi yerde ama bilemedim bi bulsam onu 😂🤭🤭🤭
- 1 yıl
Ben bulurum seni merak etme ☺😂
- 1 yıl
Şimdi uyu sen en kısa zamanda bulurum ben seni 😂😂😂
- 1 yıl
Bakicigizzzx iyi geceler 🤭😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
- Diğer konusunda 91b cevap paylaştı.
u 1 yılruh halim fena değil
11 Yorumla- 1 yıl
Buna sevindim kardeşim
1 yılDers çalışıyorum gece gece aklıma nerden geldiyse bu geldi ahajsjsjsajshs
https://www.youtube.com/embed/yG3mCxwOVoUBi zamanlar popülerdi ezberimde kalmış😅😅
229 Yorumla- 1 yıl
😂😂😂
- 1 yıl
Komik dimi
- 1 yıl
Aahsjsj
- 1 yıl
Dolanmıştır bile ahah gecmis olsun
- 1 yıl
Baska seyler dinle bunu unutursun
- 1 yıl
Fena mı ahaaj ise yarar belki
- 1 yıl
Basarılar ajajsj
- 1 yıl
işe yaradı mı
- 1 yıl
ciddi misim😅
- 1 yıl
ne dinledin
- 1 yıl
ahah iyimis o zaman
- 1 yıl
bunu soyledin gun boyu
- 1 yıl
lanet okumaktan iyidir ajsjsj
- 1 yıl
tarzım degil cok 😅
- 1 yıl
tarzım degildi ya oyle aklima geldi ajajaj
1 yılYağmurun ardından gelen gökkuşağı gibiyim. Hem suyun arınması var ruhumda, hemde renklerin ahenki var hislerimde..
23 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler 🌸
1 yılKeşke kulaklığımin şarjı bitmeseydi ya da onu önceden şarja taksaydim. Canım benim çok özledim onu
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBirisi olsun istiyorum arkadaş kalalım sevişmeyelim konuşalım benim bütün canım görmezden gelsin sevgili olmayalım ama sevgilingili takılalım biliyorum ki öyle birisi yok
17 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBuldum da bugün kaçtı
Cevap sahibi1 yılÇok şey😕
Cevap sahibi1 yılİsteyerek yaptığım şeyler değildi
- Diğer konusunda 599 cevap paylaştı.
1 yılUnutmayın, hayatın döngüleri her zaman güzel olacaktır.
13 Yorumla- 1 yıl
İnşallah
- 1 yıl
Amin...
- 1 yıl
Aminnn🙏
Aklıma gelen ben giderim batuma da batumun batağına
11 Yorumlaİçimden gelen içine gelsin!
Düşün ve büyüt şimdi konuyu benim içimdeki dünyanın adı sonsuzluk...13 Yorumla- Diğer konusunda 722 cevap paylaştı.
1 yılBiz de üzülüyoruz ama profesyonel olduğumuz için belli olmuyor
14 Yorumla- 1 yıl
Bize yakışmaz dediğimiz her şeyi
- 1 yıl
Yaptılar hahama
Buradaki herkesin, yedi sülalesinin geçmiş ve gelecek bayramlarını kutlarım. 🖐️
14 YorumlaDiğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Akıllı olup dünyanın kahrını geleceğine deli ol Dünya senin kahrını çeksin
13 Yorumla
1 yılÖlüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşayı göze almışım
11 Yorumla
1 yılÇok boş düşünüyorum daha doğrusu hiç bişey düşünmüyorum aa
17 Yorumla- 1 yıl
Hiç bişey de yapmıyorum
- 1 yıl
Yook 🥺🥺
- 1 yıl
🥺
1 yılYalnızlık, yaşamda bir an, Hep yeniden başlayan. Dışından anlaşılmaz. Ya da kocaman bir yalan, Kovdukça kovalayan. Paylaşılmaz. Bir düşün'de beni sana ayıran. Yalnızlık paylaşılmaz Paylaşılsa yalnızlık olmaz.
15 Yorumla- 1 yıl
Özdemir asaf. Aklıma ilk bu şiir geldi
- 1 yıl
Rica ederim ne demek. 🤗
Gizli Üye(18-24)1 yılİçimde tarifsiz bir his var. Ne yapacağımı bilmiyorum çok kararsız olmaya başladım. Herşeye sinirlerim sebebizce...,😔
120 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBuaralar çok agresifim artık dayanamayacak duruma geldim. Ev baskısı beni deli ediyor buna bir çare var mı sence
Cevap sahibi1 yılEvlenmek bana göre değil olaylardan kaçan biri de değilim. Şu anda Kendi ayaklarımın üstünde durmam zor sağlık sorunlarım yüzünden imkansız cidden gücüm tükenmek üzere
Cevap sahibi1 yılteşekkür ederim sağol amin. Dinlediğin için sağol
Cevap sahibi1 yıl☺️.
Cevap sahibi1 yılZaten tek dayanağım annem. O olmasa bu dünyadan çoktan gitmiştim
Cevap sahibi1 yılÖyle yapıyorum 😔☺️
Cevap sahibi1 yılteşekkür ederim konuşmak biraz iyi geldi
Cevap sahibi1 yılteşekkür ederim konuşmak biraz iyi geldi sağol
Cevap sahibi1 yılGerçekten biraz da olsa moralimi düzeltin
Cevap sahibi1 yıl☺️❤️🥰
Gizli Üye(18-24)1 yılinsallah Galatasaray sampiyon olur geciyo içimden💫
111 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBakiciggz efendim bakicigzz gorcigizz
Cevap sahibi1 yılOha simdi hatirladim evet ya helal jk ye namaglup dedigin boyle korumali ünvanını da bekledigimiz sonuctu salla
Cevap sahibi1 yıljsjsjjsjs oldu efendim oldu
Cevap sahibi1 yılNe suscam emindim yenilcegimizden de iste naparsam yapıyım bi turlu şu bos karsi tarafa hediye ettigim iddialardan kurtulamiyorum Galatasarayımi birakamiyom ama helal olsun tebrikss
Cevap sahibi1 yılAy nolur gozünüze giriyim diye dua ediyodum ztn ya sag olun
Gizli Üye(30-35)1 yılKalbim kırık birisi tarafından sevilmeyecek kadar kötü müyüm düşüncesi yüzünden.
11 Yorumla
1 yılİnsanlardan bıktım ve çevremde herkes çok gaddar, acımasız ve saf kötü
23 Yorumla- 1 yıl
En son hangi kitabı okudunuz?
- 1 yıl
Dalga mı geçiyorsun tövbe ya 😡😡😡
şu an dinlediğim şarkıdan esinlenerek yazıyorum
" bilmem bu yol nereye çıkar "13 YorumlaVedalar emare bırakır
13 Yorumla
1 yılHer şey çok tuhaff
11 Yorumla
1 yılCehennemin dibi 🤷♀️
13 Yorumla- 1 yıl
Shshshshshs
- Diğer konusunda 577 cevap paylaştı.
1 yılKarpuz, yaz gelse de yesek
11 Yorumla
1 yıl"Doğru kişi insanın kendisidir" ✌️
11 YorumlaDiğer konusunda 1b cevap paylaştı. Aklım saçlarımda şu an 😅
15 YorumlaKekimi ye beni yeme kekimi ye beni yeme
11 YorumlaDiğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Belə vəziyyət içine soxum
13 YorumlaShakira' nın şarkıları hiç eskimiyor.
11 Yorumla- Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı.
1 yılSen yazsana ne durum da bakalım
117 Yorumla- 1 yıl
Kimi kovalıyorsun 😂
- 1 yıl
Yakalarsın sen azim var
- 1 yıl
Hayırlı işler o zaman hadi kolay gelsin
- 1 yıl
Banane ki neden anlatıyorsun sana onu mu sordum
- 1 yıl
Komik olan ne?
- 1 yıl
Korkma söyle
- 1 yıl
Belli
- 1 yıl
İnsan olana birkere söylenir bazı şeyler
1 yılÇikolata
13 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler
1 yılbir şey.
16 Yorumla- 1 yıl
Yoo elimle
- 1 yıl
Öyledir..
1 yılSıkılıyorummm
161 Yorumla- 1 yıl
Pufffffff
- 1 yıl
Evetttttttttt
- 1 yıl
Tanılmıyorum ztnn jfjdjdhck
- 1 yıl
Yoo jvmcnckmş
- 1 yıl
İsmin de ile basladıgı için ikibir kendim sanıyorum pp mde neden adam var diye bakıyorum jbdjdhgkjkk
- 1 yıl
Yok değilimm sadece cok tanılmıyorum
- 1 yıl
Yaa casper degilim jndnvk
- 1 yıl
Nbxkflbl niye cik bee
- 1 yıl
Sjksksksks manyak yaaa
- 1 yıl
Hmm nasılmıı bi düşünimm halay cek tey tey ksksmms
- 1 yıl
Aaa benim nerem deli ksmskkdk
- 1 yıl
ZKkDKSL aa gıcıkk
- 1 yıl
Sen de manyaksın aa
- 1 yıl
Mdmdmd tabi ne sandınn
- 1 yıl
Dimii canım ben zgkxgmxgm
- 1 yıl
Yaa şapşikkl
- 1 yıl
Yodıxtyxooxt sendee
- 1 yıl
Nerden biliyorsunn kdkdkdkkd ayy hem canım sıkılıyo ztn pp kedi bile canı sıkılmış
- 1 yıl
İşim yok bişiyim yok napim aa aa dogru hobi gibi bişi oldu kdksksls
- 1 yıl
Nasıl ne neden sonraaa
- 1 yıl
Hııı nebilim cinlere konser verim ben en iyisi
- 1 yıl
Cok begendiler konseri birdaha sarkı söylme dediler galiba tam sarkı söylerken televizyon acıldı kalp kırızı gecirdim jskdkdkd
- 1 yıl
Yenimi fark ettin jsnsnsmsm sen sanki çok zekisin jsksmls
- 1 yıl
Sen ztn benden baya büyüksün ama bende yasıtlarıyla takılmayan bi tippim sjsksjkdldlsls cok egolu kendini begenimş degşik oluyorlarda
- 1 yıl
Sevmiyorum
- 1 yıl
Cıkıyorsada ben görmüyorum hiç biri dogal degil sahte davranışlar yok kibarlık ego olmuş bune ya ben böyle iyim onlara benzemekte istemiyorum jsksksk
- 1 yıl
Niye be skskslsls
- 1 yıl
Ne parası ksksns manyak ya dogru sonucta
- 1 yıl
Sjnsmaka oha öylemi daha yeni öğreniyorum lslslslsl
- 1 yıl
Jsjsjsksk
- 1 yıl
Yaslı dedeler gibi hey gidi günler ye biz gecken bunlar yoktu sjksmsls
- 1 yıl
Sjksksksk 😆😆😆
Kötü baba ya.
11 Yorumla
1 yılHayat hiç adil değil
11 YorumlaÖlmek istiyorum
113 Yorumla
1 yılUyku
11 Yorumla
1 yılOnu çok özledim 😄
13 Yorumla- 1 yıl
İmkansız 😄
Daralıyorum
15 YorumlaRuh halim berbat
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılŞeftalim sulu
115 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBursa aşkımmm
Cevap sahibi1 yılBana degil sana iyi gelecek o su
Cevap sahibi1 yılKaymak gibi yavrumm
Cevap sahibi1 yılOff şimdi o kaslı kollarından tutup kucaguna çıkıp neler neler yapmak vardı
Cevap sahibi1 yılSana bakarak mastürbasyon yapabilir miyim
Cevap sahibi1 yılİzin verdin mi
Cevap sahibi1 yılOhhhh çok iyisin teşekkür ederim 😘
Gizli Üye(18-24)1 yılkaramel latte
11 YorumlaDers çalışmam lazım🥲
10 Yorumla
1 yılAkbaba sahiplenmek istiyorum
10 Yorumla
1 yılHerhangi bir şey
10 YorumlaOnu çok üzdüm
27 Yorumla
1 yılCok mutsuzum..
11 Yorumla
1 yılmusluk
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılLanet olsun
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılFısssssss
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer