Buraya biraz içimi dökmek istedim, fikirleriniz varsa yazabilir misiniz?

Bundan 7-8 ay önce başlayan bi ilişkim var. Gerçi şu an ilişki demek ne kadar doğru bilemiyorum. Masal gibi başlamıştı her şey, ayaklarımı yerden kesmişti, aşık olmam kaçınılmazdı. Sonra zaman içinde, yani 2-3 aydan sonra aşırı değişmeye başladı. Sanki bana hayran olan, aşık olan adam gitti, yerine öküz, bağıran çağıran bi dırzo geldi. Bu değişimden sonra çok ayrılmaya çalıştım çünkü artık kırılıyordum ama her seferinde biraz ilgi göstererek ayrılmamamı sağladı ve bi şekilde biraz daha devam ettik. En sonunda kavgalarımız iyice arttı ama ben de artık seviyordum. Kavga ede ede en sonunda ayrıldık, ben çok üzülüyordum ama zaman içinde geçti.. derkeeen beyefendi yaklaşık 2 hafta önce bi gece ansızın beni aradı, biraz konuştuk. Daha sonrasında 2-3 günde bir aramaya devam etti. Bazısını açmadım bazısını dayanamayıp açtım. Aslında hayat biçimi, karakteri, kendisi bana hiç uymayan birisi ama hislerime engel de olamıyorum. Bi yanım bunun zararlı bir şey olduğunu söylüyor, mutlu bi geleceğimin olamayacağını söylüyor ama diğer yanım inatla onunla olmak istiyor. Gerçi benimle barışmak için mi yapıyor yoksa ona aşık kalayım mı istiyor ondan da emin değilim. Sevgiliyken hiç story atmadık, açıkçası atmaktan çekindiğini hissediyordum hep, ben de atmaya kalkmadım böyle hissettiğim için. Neden kendimi böyle bi ilişki içine sokuyorum bilmiyorum. Aslında değişene kadar her şey çok güzeldi, hatta yaşadığım en iyi ilişkiydi diyebilirim. Ama sonrasında hiç bir şey eskisi gibi olamadı. Beni bırakmıyor da ama sanırım benimle de olamıyor. Ne yapıcağımı şaşırdım. Bağımlı hale gelmiş olmaktan çok korkuyorum. Tek istediğim şey sevmek, sevilmek ve mutlu bi ilişkimin olmasıydı. Normal insanlar gibi storyler atıp, kavgasız gürültüsüz (olsa bile en azından kimsenin değişmediği), buna katlanmak istemiyorum ama psikolojik olarak köşeye sıkışmış gibi hissediyorum. Bunları okuyup fikirleriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. Okuduğunuz için teşekkürler.

Buraya biraz içimi dökmek istedim, fikirleriniz varsa yazabilir misiniz?
Cevapla