Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim?

Birisiyle tanıştım ve her şey çok hızlı ilerliyor, ben de bu durumdan pek hoşlanmıyorum ve içime sinmeyen bende kötü his oluşturan bir his var. Ne yapmam gerekiyor sizce?
Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim?
Cevapla