Fikirlerinizi yazar mısınz? Lazım?

Biz senelerdir konuşuyoruz ayrılıp barışıyorduk sürekli ve 20 yaşına geldik. Dün bana evlilikten bahsediyor benimle evlenmek istediğini söylüyor bizim ne olursa olsun bağlarımızın kopmayacağını söylüyordu. Bugün uyandım instgarmdan onun takip listesine baktım. Geçen sene ondan hoşlanan bir kızı takip ettiğini gördüm ona yazdım kendimi tutamadım. Bi sürü hakaret ettim. Nasıl takip edersin dedim. Bana WhatsApp mesajlarını ve instagram mesajlarını attı kimseyle yazışmamış. Bak dedi, o kızı şimdi takipten çıkacaksın dedim, neden dedi. Çünkü senden hoşlanıyordu sana ilanı aşk etti sevgilin olmasına rağmen dedim , ee dedi, biz şu an ayrılmışız. Dün bana evlilikten bahsediyorsun hep sürecek bu ilişki diyorsun ve senden hoşlanan bir kızı geri ekliyorsun dedim eee yazdı, bu arayış değilde ne dedim. A*ptal s git. Dedi.. Sen s... Git terbi yesiz yazdım ve beni engelledi. Sonra instagramdan yazdım senin kadar doyumsuz bir insan görmedim umarım hayatın boyunca mutlu olmazsın birdaha bana asla yazma dedim bana bu emojiyi attı "🍼" ve engelledi. Sonra WhatsApptan engeli geri açtı biraz daha mesaj attım sinirimi atmam gerekiyordu
Bi sürü mesaj attım en sonda seni birdaha asla hayatıma almayacağım dedim ve engelledim. Sizce neden böyle yaptı? Yani dün evlilikten bahsediyordu bugün böyle neden sizce :/
Fikirlerinizi yazar mısınz? Lazım?
Cevapla