Bu niye Böyle neden açıkça söylemek yerine böyle yapıyor çok ağrıma gitti benmi yanlışım?

1 aydır tanışma aşamasındaydık.. süper gidiyorduk.. bir anda konuşmayı kesti.. bende eyer konuşmak istemiyorsan engelle dedim.. bu engellemedi biraz ağır mesaj atınca engelledi sonra veda mesajı yazıp numarasını sildim.. bir gün sonra hayır ben konuşmak istiyorum dedi ogün güzelce konuştuk.. ertesi gün yine yazmadı.. bende yazdım istemiyorsan açıkça şöyle silicem numaranı bitecek dedim tık yok belki 50 tane mesaj attım istemiyorsan şöyle olmazsa olmasın olgun insanlarız dedim sadece bana açıkça şöyle.. meğer adam beni engellemiş benim haberim yok.. farklı bir telden yazdım beni engelledin mi diye evet dedi engelledi sonra yine yazdım engellemene lüzum yoktu adam akıllı söylemen yeterliydi bu kadar korkak bencil bir insanmısın.. korkma bu saatten sonra sen yazsan seni muhattabına bile almam dedim okudu bıraktı engel bile atmadı.. adam akıllı benimle konuşmuyor direk ortadan kayboluyor.. niye böyle yaptı anlam veremedim
Bu niye Böyle neden açıkça söylemek yerine böyle yapıyor çok ağrıma gitti benmi yanlışım?
Cevapla