Sadece içimi dökmek istedim. neden böyle yapıyor bilmiyorum?

Kendimi hiç sevilmeyen biri olarak görüyorum. Birini düşünün annesi tarafından hiç sevilmeyen bir kere bile kızım denilmeyen biri. Ne yapsa güzel demişmeyen ya da teşekkür edilmeyen. yıllardır katlanıyorum sessiz değil tartışıyorumda ama bi çözüm olmadı hiç. Gerhafta sonu yanlarına gidiyorum bayramda bayramımı burnumdan getirmesine rahmen ben yine bu hafta gittim bugun aksam geri dönerim diye düşünürken 11 de dayanamayıp çıktım. Hiç bişiden memnun olmadığı gibi birde cevap verince terbiyeaizlik olarak alıyıordu. Bende daha fazla dayanamadım ve çıktım kendime saygımdan dolayı. Aradı hiç bişi opmamış gibi yemek koycaktım yanına meyve koyacaktım yanına nerdesin diyo. Teşekkür ettim. Hiç bişi yokmuş gibi devam etmeaine de sinir oluyorum bi öZür dilese tamam.
Sadece içimi dökmek istedim. neden böyle yapıyor bilmiyorum?
Cevapla