AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Valla ben evlendim bile 2 ay oldu çokta güzel oldu 😊😊
En güzeli belirsizliği beklemek çok zor 😊
Valla öyleydi bizde baktık olmuyor yapalım dedik ve yaptık çokta güzel oldu 😊 mutluyuz huzurluyuz gerisi boş 😊😊
Beyefendi artık bir niyetine girse ben sadece evimizi düzüp imza atıp bu işi bitirmeye razıyım uzadıkça kötü oluyor
Neden kacıyor
@Ararat344 pandemi hafiflesin yok aceleye gelmesin iki ayağımı bir papuca sokma falan
İst?
@Ararat344 evet
Cok uzatmasn
@Ararat344 neden öyle dediniz
Bu şartlar altında düğün yapılamayacağını düşünüyorum ki bende hiç düğün istemediğim için benim işime gelir. Takım elbise giymeyi de meraklı değilim. Atar imzayı olur biter.
Pandemi olmasa da düğün istemem. Nikah ve sonrasında en yakınlarla bir kutlama yemeği daha hoş.
Hayır sanırım evlenmezdim.
Evlenirdim tabi ki ancak o kadar aceleye gerek yok. Tabi cılkını çıkarmaya da lüzum yok.
Yaşlılar göbek atıcak diye neden düğün yapıyım ki, m*l mıyım ki parayı boşa saçıyım.
Nikah kıy yeter.
Ben düğün hiç bir zaman istemedim zaten kimse görmeden evlenmek istiyorum
Nisanliyim duğun sezonu acildiginda yapcagiz kovit bitmiyor
Bende nişanlıyım tarihimize kadar açıldı açıldı açılmadı yapip geçicez gerçekten beklemek çok daha zor ve covid gerçekten bitmiyor 😅
Ayni oyle kardesim almis basini gidiyor hastalik😀
Evlenirim çünkü kısıtlamadan dolayı çok insan olmaz ve son sez müziklerle cosulmaz. Ben mi evleniyorum onlar mi evleniyorlar belli değil. O yüzden sessizlik en iyisi derim ve evlenirim
Evlenirim gosteris icin degil sevdigimle olmak icin evleniyorum
evlenirdim covid olup ölürsem kavusamamaktan iyidir
Mantıklı
Beğen o zaman
Bir sartla
neymis
Sende takip edersin beni
tamam olur
Zaten aklınız varsa düğün yapmayın. Hem de bu ekonomi şartlarında... Paramız cebinizde kalsın. Yazık gerçekten o paraya. Tabi zenginseniz o başka.
Simdiki aklimız olsa sadece nikah yapardik sanirim, dugun yerine satafatlı guzel bir nikah.
Daha bile iyi olur, bir imza bitti gitti... 😄
Mutluluklar 🌸
🤣kız yok öyle birşey 😘
Hee bende bitti gitti deyince sen evlendin sandim pardon ✋🤣🤣
😅🤣e soruya göre cevap
Kimsenin canını tehlikeye atmazdım , büyük ihtimal ertelerdim.
insanların canını tehlikeye atmaya değmez, ayrıca taktıkları maske gram işe yaramıyor hgfşghklfş
Düğün nişan falan istemiyorum, sanirim Rabbim bu isteğimi verecek.
Sanırım benim öyle olacak. Eylül ve ya ekimde olcak benim büyük ihtimal yani kışın hayırlısı ya
Halay sevmiyordum zaten o yüzden sevindim pandemi olmasının iyi yönleri de varmış.
Evet evlenirim tabii ki boşa vakit kaybetmeye gerek yok
Ben evlenmezdim. Çünkü hayalimde bol halaylı eğlenceli bir düğün var. Nikahımı bile kıymazdım.
ben düğün yapmam ya boşa masraf at imzayı gitsin işte
Ben olsam evlenirdim. Sonuçta sevdiğim adamla pandemi yüzünden ayrı kalamam uzun süre ve ne zaman biteceği de belli değil.
Yani zaten normalde de düğünüme sadece çok samimi olduğum kişileri çağırmak istediğim için bir sorun olmazdı.
Yazı bekleyin kısıtlamalar kalkar
Bekliyorum insallah kalkar düğünüme kadar 😂
Allah sabır versin
Sizin gibi cok arkadaşım var 😊
Eniştem sabredebiliyomu 😃
Biz çok bekledik birbirimizi sevda çok farklı bişey yaşamadığın belli yaşasaydın bu sordugunun bir öneminin olmadığını anlardın insallah bir gün sen de rast gelirsin 😊🙏
Kimin ne yaşadığını Allah bilir...
İkinizin olması yeterli akrabalar için evlenmiyorsunuz
Çok mantıklı
Zamanınız varken evlenin bu sıkıntı geçer başkası başlar.
Çok seversem olabilir ama normal şartlarda yapmak isterdim
Pandemide evlenmek daha iyi gereksiz akrabalar gelmiyor ahaha
evet, onemli olan sizin mutlulugunuz.. kisitlamalar kalkinca da kutlama yaparsiniz herkesle
Fırsat bu fırsat der yapardım. Çok kalabalık sevmiyorum ben.
Evlendikten sonra eşlerin birinin korodana ölmesi daha güzel olur
Ne diyosun sen?
Benle yaşıt bir arkadaşım evlendi ve koronadan öldü de. Olacakları söylüyorum
Sadece korona yokmuş gibi sayıp davrananlarin en sevdiği kişilerin ölmesini diliyorum
@Katikatur
Yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım.
🤣🤣
Evde kaldigima gore...
Ben artık düğünleri mantıklı bulmuyorum
Ben evlendim şu an geçen sene kısıtlamaların en yoğun olduğu dönemdi. Benim için önemli olan düğün değil sevdiğimle bir arada olmaktı
Kısıtlamanın bol olduğu zamanda oğlumu evlendirdim. Benim için önemli olan onların mutluluğu. Gayet de güzel oldu.
Düğüne sıcak bakmadığım için at imzayı geç
Düğün falan yapmam. Nikahı basıp geçerim...
Evlencen deseler nikahla bile giderim shsjxjs
Ertelenir baktık erteledigimiz tarihte geldi e o zaman fazla beklemek iyi değildir aile arasinda bi etkinlik yapıp kalabalik olmadan evlenilir.
Temiz bi nikah yeter.
Evlenmme bu durumda valla, beklenir nolucak
Kongrelerde evlenebilirsiniz 😂
Evet evlenirim bu korona geçmez belki
Evet yıldırım nikahiyla hemde
Düğün düşünmüyorum bu yüzden nikah.
Ben çok görkemli bir düğünle evlenmek istiyorum
Dugun zaten gereksiz birşey
Önemli olan şey nikah. Elbette evlenirdim.
Düğünsüz evlilik taraftarıyım
Hayır bir kere evleniyorum
Eğer değecek biri olursa neden olmasın?
Valla bence beklemenin gereği yok.
Düğün yapmayacağım için evlenirim evet.
Evlenmem birkaç saat düğün mü olur
Hayır evlenmezdim, ne bu acele yani koronada düğün yapanlara da düğüne gidenlere de sinir oluyorum
Düğünü çok sevdiğim söylenemez, sorun etmezdim.
Yok daha neler evlenirim tabi ki