Merhaba ,8 ay once evlendim o haftalik hamileyim. Şu an esimle hic ama hic anlasamiyorum. Ben ozel bir sirkette iyi bi pozisyonda calisiyorum.
Normalde de uygun olmadigimizi biliyordum ama dedim yetiskiniz olur ve seviyordum da.
Ben cocukken pek fazla durumumuz yoktu yani zor geciniyorduk cok zorluk cektik. Sahip oldugum herseye kendim sahip oldum calisarak, krediler cekerek babam ve annemden tek kurus almadan. Ama eşim tam tersim bi hayat sürmüs hep hayati boyunca ve hala.
Dun yine tartistik ama bana gelenler geldi actm agzimi yumdum gozumu, annen baban olmasa kimse yuzune bakmazdi, is bulamazdin dandik bi universitenin dandik bir bolumunden mezunsun senden binlerce var , sen neyi kendin calisarak kazandin ki ama ben senin gibi degilim dedim etrafindakiler senin yuzune guluyor diye dostun mu saniyorsun 2 gun islerini gorme aramazlar bile seni dedim. Gözleri doldu aglamakli oldu sesi titredi gercek dusuncelerin bunlardı madem niye benimle evlendin amacın neydi dedi , cekti gitti.
Sabaha kadar bekledim gelmedi eve halâ daha yok , az oncede sacma sapan bi story atmis simdi pisman oldum agir konustum biliyorum ama affetmez beni.
Tamamen haksiz miyim blmiyorum ama kimseyede anlatamadim sizce bu durumu nasil duzeltebilirim bi yolu var mi?
Normalde de uygun olmadigimizi biliyordum ama dedim yetiskiniz olur ve seviyordum da.
Ben cocukken pek fazla durumumuz yoktu yani zor geciniyorduk cok zorluk cektik. Sahip oldugum herseye kendim sahip oldum calisarak, krediler cekerek babam ve annemden tek kurus almadan. Ama eşim tam tersim bi hayat sürmüs hep hayati boyunca ve hala.
Dun yine tartistik ama bana gelenler geldi actm agzimi yumdum gozumu, annen baban olmasa kimse yuzune bakmazdi, is bulamazdin dandik bi universitenin dandik bir bolumunden mezunsun senden binlerce var , sen neyi kendin calisarak kazandin ki ama ben senin gibi degilim dedim etrafindakiler senin yuzune guluyor diye dostun mu saniyorsun 2 gun islerini gorme aramazlar bile seni dedim. Gözleri doldu aglamakli oldu sesi titredi gercek dusuncelerin bunlardı madem niye benimle evlendin amacın neydi dedi , cekti gitti.
Sabaha kadar bekledim gelmedi eve halâ daha yok , az oncede sacma sapan bi story atmis simdi pisman oldum agir konustum biliyorum ama affetmez beni.
Tamamen haksiz miyim blmiyorum ama kimseyede anlatamadim sizce bu durumu nasil duzeltebilirim bi yolu var mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer