Bugün eşimle kavga ettik daha 7 gün önce doğum yaptım. Annemin evine gidicem sizce ne yapmalıyım?

7 gün önce doğum yaptım. Daha önce hamileyken karşılıklı itiş kakış Tokat benzeri şeylerimiz oluyordu hangi akla hizmet bilmiyorum hamile kafayla hep alttan aldım. Bugün de gün boyu işteydi 7 gibi geldi kuzenleri vardı yemek yedik çekti gitti 11 de geldi sonra kuzenlerini bırakmaya gitti 1 saat geçti gelen yok aradım onlarda bende kavga ettim 5 dk çocuğunda benimde yüzümü görmedin biraz yanımızda dur vs diye sana bu akılları kim veriyor vs vs sonra eve geldi kavga ettik çakarım bir tane tokatı yiceksin şimdi, vs sonra elimi büktü itiş kakış olay da çıkartamadım annemler bizde diye… Ama bu sefer affetmicem her saygısızlığını affettikçe dahası geliyor zaten çakarım dediğini snnem duymuş bu ne biçim konuşuyor biz buradayken böyle diyen biz yokken neler yapar falan dedi, bayram bitimi annemlere çekip gidicem çocuğumu da alıp ama oraya gelip çocuk için rezillik çıkarmasından korkuyorum. Araştırdım yenidoğan çocuk her halükarda anneye veriliyormuş ben görmesine bir şey demem zaten ama rezillik çıkarır mı onu bilmiyorum… Çok kötüyüm gerçekten zaten normal ve zor bir doğum yaptım + Bebek…. ağlamaktan başım ağrıyor artık. Gözümde hiç bir şey yok inanın bebeğimi alıp gitmek istiyorum sadece

Bugün eşimle kavga ettik daha 7 gün önce doğum yaptım. Annemin evine gidicem sizce ne yapmalıyım?
Cevapla