3 aylık evliyim ve eşim bugün bana kızdığı için eve gelmedi ne yapmalıyım?

Hatalı olan oydu ve kavga ettik. Alışverişe çıkmıştık çamaşır alırken ben şey dedim sen dışarıda bekle girme çünkü kadınlarla ilgili şeyler var sadece neyse girdim benimle bir mağaza çalışanı ilgilendi genç bir çocuk bende kolay beğenen biri değilim çok bekleyince merak edip gelmiş ben çocukla sohbet ediyormuşum gülüyormuşum falan bayağı bağırdı etti ilk kez böyle yaptı kapıyı çekti çıktı gitti akşam ve hala gelmedi. Nereye gitti niye bu kadar büyük bir tepki verdi düşünüyorum bulamıyorum gerçekten kızdı mı yoksa bahane mi aklıma saçma sapan şeyler geliyor lütfen doğru düzgün yorum yapın ihtiyacım var

3 aylık evliyim ve eşim bugün bana kızdığı için eve gelmedi ne yapmalıyım?
Cevapla