+1 yılEşin baştan sona kadar haklı, eğer 20-30 senelik evli değilsen erkekler genelde eşleriyle birlikte uyumak ister, o yüzden geç saate kadar durman yanlış, ayrıca sen çalışmıyorsan eşin çalışıyorsa ondan önce kalkman ve onu işe uğurlaman gerekli, üstelik kocan haklı olduğu halde birde üstüne senden özür dilemiş, normalde senin ondan özür dilemen gerekiyor, buda seni kırdığı için ne kadar üzüldüğünü gösterir, gerçekten seni seviyor demek, ayrıca sadece sana kızmış fiziksel bir temas olmamış o yüzden trip atman çok yanlış, bu durumda önceki gece için özür dilerim benim hatamdı demen lazım, hatanı kabul etmek erdemdir. Ayrıca Kuran yol göstericidir bu konuda ayetler var Erkeğin ve Kadının görevlerini oku daha iyi bir şekilde anlar bilgi sahibi olursun.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Abla kimse anime izlerken kocasını aldatmaz bunu biliyodur bence çok üstüne gitme ayrıca sen hatalısın bende anime seviyorum ama eşimle uyumicaksam birlikte kahvaltı yapmayacaksak ne anlamı var evliliğin.
02 Yorumla
Soran+1 yılDün iyi değildim. Düzgün düşünemiyordum. Hatam var ama onunda var. Yani her insanın yalnız kalmaya ihtiyacı oluyor
+1 yılGereksiz Tavır Olmaz mı sizce Beyefendi Biraz İleri Gittiğini Anlamış Özür Dilemiş Ufak problemleri Sorun Yapıp Huzur Kaçırmayın Derim Ben ☺ Mutluluklar Dilerim
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. 😊
- +1 yıl
Rica Ederim
+1 yılBence sen telefonla falan oynarken o kendisinin ilgisiz kaldığını düşünmüş ki belli seni ne kadar çok sevdiği. Empati kur sen böyle ilgi isteseydin sarılıp yatmak isteseydin o da reddedip telefondan film izleseydi nasıl hissederdin? Ben eminim ki sende üzülürdün. Şüphe duyması biraz ilginç yani aranızda güven olduğu sürece şüphelenmemek lazım genede ama bence kocana iyi bak o sürekli sana ilgi göstermeye çalışıyomuş gibime geldi :)
02 Yorumla
Soran+1 yılben onun üzülmesini istemedim. işten yorgun geliyor. kendim çözmek istedim problemimi. ama o yanlıs anladı. hatam var kabul ediyorum..
- +1 yıl
Doğrudur zaten kimse istemez böyle bir şeyi. Dediğim gibi yanlış anlaşılma olmuştur o da zaten yanlış anladığı için senden şüphelenmiştir sanki sen yalnız kalmak istiyosun da onu istemiyosun gibi.. birazcık ilgi göster ona bak nası morali düzelicek :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılbenjm evliligim de bu sebepten bitti. Esim issiz kaldi bir süre. Ben sabah 8 aksam 5 calisirken o evdeydi. Tum gun sıkılıyordu. sıkıntidan da facebooka sarmisti. facebookunda da yaklasik 400 arkadasi olunca ben tedirgin oluyordum. guven degil. Ama bosluktan insan sacmalayabiliyor. esimde bosluktan bi kiz arkadasiyla surekli konusmaya baslamis. forum sitelerine yorumlar yapmaya baslamis hizli hesaplardan. bir gun iki gun derken malesef beni kotuleyici konusmalarankadar varmis. o da benim isten gelmemi bekliyordu ve gelince onhnla ilgilenmemi ama ben yorgun geldigim icin yemekten sonra uyuyakaliyordum. o da oturup film izliyordu. ben de sinir oluyordum icten. son bi gun ne yazistigina bakayim diye o banyodayken karistirdim cep. tlfunu ve interneti. malesef bi kiza beni yakinmis. bunu gorunce de tum guvenim bitti. her gun ise stresli gitmeye basladim. kiminle konusuyor vs korkusuyla. ve bu durum buyudukce buyudu. sonuc ayrilik oldu
05 Yorumla
Soran+1 yılBen dün kendimi kötü hissetdiğim için anime izliyordum. Yalnız kalmak istiyordum
- +1 yıl
aranizin duzeldigine sevindim
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Adamın yazdığı mesajı okurken ben bile duygulandım.
Adam hem işe gidiyor. Bütün gün işte yorulup kafa patlatıyor. Bir yandan da seni düşünüp sana mesaj atıyor.
Çok duygusuz ve vijdansızsın
Neyin tribindesin hala adam sonuna kadar haklı01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın. Hatalıyım
+1 yılBu kadar küçük şeyleri büyütürsen zamanla sıkılırsınız birbirinizden. Seninle sarılıp uyumak istemiş. Sende gitseydin uyumasaydın yine telefonda izleseydin ama yanında olsaydın. Görüldü atmak ne ya çocuk musun trip atıyorsun eşine :)
01 Yorumla
Soran+1 yılGece biraz gergindim. Yalnız kalmak istiyordum. Normalde tabii ki böyle yapmıyorum. Hep birlikte sarılıp film falan izliyoruz. Sadece O beni yanlıs anlamıs. Az önce sinirliydim bu yüzden görüldü attım 🤦🏻♀️
+1 yılbence o saate kadar elinde telefon olması ve eşinin seninle uyumak istemesi seninde kabul etmemen biraz düşündürmüş onu , belki seni aldattığını bile düşünmüş olabılir. kendini onun yerine koy sende kızıp bağırmaz mıyıdın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılSorun nerede, konu yok yapmayın böyle ya. Ergen misiniz nesiniz. Bu nasıl iş. Adamın gönlünü al ortada birşey yok. Sen abartmışsın...
24 Yorumla
Soran+1 yılErgen değilim. 23 yaşımdayım. Dün kendimi çok kötü hissediyordum. Bu yüzden yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Telefonumu alması+kurcalaması beni biraz kırdı
- +1 yıl
Iyi ya işte. Moralin bozuksa adama çatıp anime peşine düşeceğine, eşinle paylaşıp onun yanında sakinleşmek daha kolay olurdu. O saatte adamı bırakıp telle uğraşınca herkes kızar...
Soran+1 yılben onun üzülmesini istemedim. işten yorgun geliyor. kendim çözmek istedim problemimi
- +1 yıl
Ama bu şekilde onu daha çoküzmüş oldun...
Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı. Yani sende biraz daha özenli ol, durduk yerde adamın içine kurt düşürme. Uğraşma telefonla, bende okdukça katı düşünüyorum sizin gibi telefon ile uzun süre meşgul olanları. Her nekadar güven olsada yelefon cansıkıcı bir durum.
00 YorumlaTatlim uzatma bence
Adam aciklamis kendini gonlunu almaya calismis amaci seni kirmak degklmis bitlikte yatmak istemeside cok normal.. bence buyutecek bisey yok boyle ufak seyleri buyutmenkz ilerde yuzgoz olmaniza sebep olur00 Yorumla
+1 yılKızgınlık halinde ağzından böyle birşey çıkmış olabilir. Sürekli hale gelirse değerlendir yalnız. Takma şimdilik.
Bence çok güzel bir ilişkiniz var. Mesajına cevap ver akşamda telefonu bi kenara bırak ;)00 Yorumla
+1 yılBirincisı, kocanı anime izlemeye tercih ediyorsun bu bastan sona hata, oyle bir luksum yok karı koca ilişkileri bunu gerektirir, sonrada kendi sorumluluğunun geregını dusunmeden, neden telefonla oynuyorsuna takılmıssn buda yanliş, he kocan gelince kapıyı acınca sarıl ona geceyi affettır
05 Yorumla
Soran+1 yılDün kötüydüm. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Bu yüzden bu yere geldi hersey. Başka bir şey söz konusu bile olamaz
- +1 yıl
Konusmak istermısn takıplesıp
- +1 yıl
Hayatta estwn baska ne olabılır senı anlayacak olan,
Soran+1 yılHiçkimse tabii ki ama kötü olduğumu ona söylemek istemedim. Zaten yorgun geliyor işten. Bu yüzden yalnız kalıp sakinleşmek istiyordum
- +1 yıl
Olsn, her seyı geride bırakıp geldn insan senın derdinde dınler
Aşk İlişkileri konusunda 562 cevap paylaştı. Ben olsam bende de bi şüphe oluşurdu haliyle. Gece yarısı telefonla bişeyler yapıyosun sonuçta
22 Yorumla
Soran+1 yılEşimin Böyle düşüneceğini gece düşünemedim. Gergin hissediyordum.
+1 yılkardeşim bende evliyim sana en büyük tavsiyem eşin işten eve geldimi telefonla konuşma uğraşma geceleri bütün vaktini eşine ayir çünkü gün içinde iş durumunu bilemessin belki canını sıkan birsey olmuştur eve gelince ilgi olmayinca daha çok agrasiflaşiyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılEnişte haklı abla https://voca.ro/147QAWy8WkJK
09 Yorumla
Soran+1 yılHm birazcık..
- +1 yıl
@Nebilimk Kardeşim ! Saol Brom
- +1 yıl
Yauvvvvv sevişmek istiyor derken bir gülme tuttu beni jfhghg
- +1 yıl
@Opucukopucj =) gercekcıyız :D
- +1 yıl
Konuşarak cevap veriyorsun abim sesin hiç 31 yaşında gibi değil masallah
- +1 yıl
@Normalbirgenç
@Nebilimk
@Opucukopucj
@soran
https://voca.ro/1ghouGy41UKJ =) tşkler - +1 yıl
Sevişmek önemli tabi evlilikte 🤫🤫😂😂😂
Ya şöyle bi ilişki sadece benmi istemiyorum gece yarıları eve gelicek birimiz sonra kavga etcez falan ben öyle istiyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılBazen gereksizce bende kavga etmek istiyorum. Lol. Ama "tatlı" kavgalar :) sonra gönlümü falan alıyor. Sarılıp uyuyoruz
Soran+1 yılGelecekteki eşinle aranızda saygı ve anlayış varsa geçinirsiz. Biraz yaşın ilerledikce ihtiyacın olucak zaten evliliğe.
- +1 yıl
Açelya sen ben misin 😂 kesin bende evlenemem
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler işte ortam guvensiz olduğu için ister istemez vuracaklari tek yer telefon
Kendiinizi kötü hissettirip telefondan soğutmak maksat00 Yorumla
+1 yılGüzel birseyler giy hazırlan onun için güzel bir sofra kur. Sonra da yatak odasında hakkını ver 🤣
03 Yorumla
Soran+1 yılBöyle yapacağım
- +1 yıl
Daha çok şey yapabilirsin de
- +1 yıl
Al adamın gönlünü
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ya sizin gibilerin soyu ne zaman tükenecek? Sevse yaranmıyo sövse yaranmıyo ne istiyosun?
01 Yorumla
Soran+1 yılDüzgün konuş
+1 yılEsin gece 3 e kadar uyumasa telefonla ugrassa sen ne dusunursun
05 Yorumla
Soran+1 yılYalnız kalmaya ihtiyacım vardı..
- +1 yıl
Sorun neydi peki esine soyleseydin
Soran+1 yılben onun üzülmesini istemedim. işten yorgun geliyor. kendim çözmek istedim problemimi
- +1 yıl
E tamam baktin onun da cani sikilacak senin bu haline soylemeliydin
- +1 yıl
Anlatmak istersen dinlerim
+1 yılSana güveniyor olmasaydı telefonunu kurcalardı oraya koymazdı ve seni çok seviyor
02 Yorumla
Soran+1 yılKurcaladı koydu komidin üstüne
- +1 yıl
Olabilir yaa seviyor kıskanıyordur.
+1 yılAdam kızgın adam üzgün. Niye gitmiyorsun yanına püü
02 Yorumla
Soran+1 yılİş yerine gidemem. Eve dönünce birseyler yaparım artık.
- +1 yıl
Mutlu edecek bişeyler bul xd
+1 yılEşiniz gayet de haklı bence, siz biraz fazla alınmışsınız.🙄
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu kadar küçük şeyi buyutuyorsunuz ya aferin size , git bugün başka birini bul aldat o zaman. Ne yapican boş konular bunlar.
14 Yorumla
Soran+1 yılAldatmak mı? Ben onu çok seviyorum. Aldatmayı aklımdan bile geçirmem
Cevap sahibi+1 yılEh neyi takiyon bu kadar, kedi gotunu yara sanmış yalaya , yalaya yara etmiş millet aç, işsiz perişan , senin ki dertmi. Sınır olmuş bide bak şuna. Demek yediğin , önünde , yetmediğin arkanda , dert yok boş muhabbete stres yapiyorsun bırakın bu boş lafları.
Soran+1 yılHaklısın bir tarafdan. Ama bende insanım sinirli olduğum zamanlar oluyor..
Cevap sahibi+1 yılHerkes sınırlı olur, insanız sonuçta , evlilikte en kızdığım olay bu bende 8 yıl evli kaldim. 3. Şahıs yani şu an biziz , sizin ic dünyanıza girersek, ya da senin veya eşinin ailesi girerse o evlilik çatlar. Senin derdin burası değil , eşinle konuşup düzeltilen. Yoksa 3. Şahıslar girdimi evliliğiniz bozulur. Biz zurnanın son deligiyiz. Ah eşin seni aldatır, şiddet uygular kabul destege ihtiyaçin vardır o zaman haklı olursun disaridan destek istemeye ama basit konularda eşinle kolay çözülecek konular da dışarıya anlatman , guvensizlik ve huzursuzluk yaratır evlilikte. Düşün şimdi eşini taniyorum bu sorunu ona gösterdim. Adam benimle konuşmadan neden başkasına söylüyorsun deyip sana olan güvenini bitirir bu da boşanma için ilk çatlağın oluşmasına sebep olur
+1 yılGecelikli bir foto at aksamda yansin ortalik sbaha hic birsey kalamz
00 Yorumla
+1 yılBelliki ikiniz de birbirimizi seviyorsunuz. Olur böyle şeyler. Büyütmeden kapattığınız iyi olmuş.
00 Yorumla
+1 yılEşin seni düşünmüş, bence bir şey olmamış gibi yakın davran
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıldoğru düşünüyrsun ama bu durumda tek suçlu o değil sende şüpeye mahal verecek şekilde davranış serglilemişsin.
04 Yorumla- +1 yıl
Bazı insanlar ruh hastasıdır sen h bişey yapmasan da kurarlar
Soran+1 yılDün yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Kötü olduğumu söylemek istemedim
Cevap sahibi+1 yıl@Kukuliiiii evet haklısın ama bu durum üzerinden değerlendirirsen. öyle bir sonu çıkmaz.
Cevap sahibi+1 yılilişkilerin en büyük problemi net olamamaktır.
+1 yılbence bu kırgınlığını ona sakin bir şekilde açıkla. yoksa içinde kalır daha çok büyür her hareketini böyle yorumlarsın. ama o da kötü niyetle yapmadığını söylemiş o yüzden sakin bir şekilde bana güvenmediğini hissettim kalbim kırıldı de <3
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSöylediği şeyin kalbini kırdığını söyle, o da muhtemelen özür dileyecek. Sakin sakin konuşursanız konu kapanır gider, önemli bir şey yok ortada.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇocuk musunuz siz niye böyle şeyleri büyütüyosunuz çok saçma.
00 Yorumla
+1 yılBende öyle güvenmediği gibi algıladım ama sonradan öyle düşündüğü için de pişman olmuş gibi bence bunu ona söylemeden aranızdaki buzları eritemezsiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılBu konu ile ilgili akşam konuşacağım
Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı. eften püften şeyler osuruktan teyyare selam söyle o yare
20 Yorumla
+1 yılSevdiği şeyleri yap mesela
00 Yorumla
+1 yılEnişte kral adammış başka birşeye olan sinirinizi eşler birbirine yansıtmamalı diye düşünüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın. Bu yüzden kötü , sinirli olduğumu söylemedim. Yalnız kalmak istedim. Anime izledim. O yanlıs anlamış
+1 yılKarşına alıp konuşmalısın ne kadar kırıldığını söyle alttan alırsan bunlar çoğalır hem bağırmalar hemde güvensizlik
00 YorumlaEşin seni kıskanıyor gece o saatte telefonla uğraşan doru degil ona göre
00 Yorumla
+1 yılKralll kral KEske benim eşimde böyle olsa :/ çok şanslısın
00 Yorumla
+1 yılKesin aldatıyorsun sen
17 Yorumla
Soran+1 yılAldatmıyorum. Ben onu çok seviyorum. Ama iliskide biraz soğuk tarafım. Yani birazcık. Buda benim karakterim nasıl değise bilirim ki..
- +1 yıl
Gece saat üç e kadar telefonla uğraşmak nedir ya ben olsam şüphe duyarım eşinden önemli ne olabilir o kadar üçler e kadar
- +1 yıl
Siz kadınlar saman altından su yürütmeyi çok iyi bilirsiniz var ya
Soran+1 yılSöyledim ya gergindim. Normalde böyle yapmıyorum. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı
Soran+1 yılTamam kes. İyi günler
- +1 yıl
Doğru söyle hafiften aldatma vardı dimi
Soran+1 yılAllah aşkına ne söylüyorsun. Kendimi kötü hissediyordum bu yüzden yalnız anime izliyordum. Yalnız kalmak istiyordum. Kötü olduğumu ona söylemek istemedim
Böyle beyleri üzün aferin sonra pişman olun 😅
03 Yorumla
Soran+1 yılÜzmüyorum. Üzseydim kavgada bağıran taraf ben olurdum.
Soran+1 yılAnlamadım. Ama yine de fikrin için teşekkürler.
+1 yılSürprizin en iyisini hak ediyor o halde
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılben olsam o telefonu...
26 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
Cevap sahibi+1 yılHak etmişsin o yüzden.. adama helal olsun
Soran+1 yılNe alaka? Gece yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Kötü hissediyordum
Cevap sahibi+1 yılZaten bitmiyor bu sorunlariniz
Soran+1 yılinsan yaşadığı süreçte her zaman sorunlar yaşıyor
Cevap sahibi+1 yılTabi ki
- Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.
+1 yılİstedigin saatte uyur veya uyanırsın ona neymiş 😂
00 Yorumla
+1 yılTelefonumla işler karıştırıyorum de Katya.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılÇok fazla onemseme konuyu. Ama sana kırıldım de
00 Yorumla
+1 yılÇok triplisin seninle bir ömür geçirmezdim
00 YorumlaBunlar sorun değil, önemsenecek bir şey yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAllahım yaratıyorsun bari takip et yavv
00 Yorumla
+1 yılbence gayet düşünceli bir eşiniz var..
01 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum
+1 yılHaksızsın şımarıksın o adamı haketmiyorsun
12 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka? Şımarık biri değilim + her insan yalnız kalmaya ihtiyac duya bilir
- +1 yıl
Yalnız kalmak istiyorsan evlenmeseydin
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Sınırlı olmanda haklisin
00 Yorumla
+1 yılonu seksi elbiselerin ile karşılar
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende böyle düşünüyorum :)
- +1 yıl
ne tarz peki giyinmeyi düşünüyordun
Soran+1 yıldekolteli bir seyler
- +1 yıl
sürekli giyinir misin gündelik şeylerde içine bir şey giyecek misin peki :)
- +1 yıl
iç giyimin nasıl
Soran+1 yılGüzel ve ateşli
- +1 yıl
eşn beyğendin galiba iç çamaşırlarını
+1 yılAnime mi yok artık
02 Yorumla
Soran+1 yılOlamaz mı
- +1 yıl
Demek ki oluyormuş :))
+1 yılAynısını gece sen yap sarıkl
10 YorumlaNe boş işler
00 Yorumla
+1 yılVay vay kocaya bak
00 YorumlaKardeşim pms döneminde misin
00 Yorumla
+1 yılSakin sakin büyültme
00 YorumlaAkısina birak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSarıl
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer