Eşim bana kızgın, eve gelince ne yapmalıyım?

Dün gece o uyumaya gidiyodu. Bana sarılıp söyledi ki "uyumaya gelmiyor musun? Sarılıp uyuyalım." Bende biraz gergindim. "Hayır sen git uyu, ben anime izleyeceğim." Dedim. Normalde her zaman anime, film ikimiz beraber izleriz. Hiç bisey söylemedi. Saat 3e kadar falan telefonla uğraştım anime izliyordum. Uyandı gecenin bir yarısı kızdı bana. "Neden uyumuyorsun artık? Gece uykusu önemli. Ne yapmaya çalısıyorsun, neden bilgisayardan değil telefondan izliyorsun?" Baya üstüme bağırdı gereksiz yere. Telefonu elimden aldı (zaten sonra komide koymus) Bende bişey söylemedim. Kavgalarda sakin kalmayı tercih ediyorum. Odaya gittim. Sonra uyudum. Bana sarıldığını hissettim. Bugün uyandığım da işe gitmişti. Az önce şöyle mesaj atmış "Meleğim seni düşündüğüm için öyle yaptım. Yemek yedin mi?" Görüldü attım.

Beni düşündüren şey onun bana Bağırarken "ne yapmaya çalışıyorsun bu telefonla?" Falan Demesi biraz kalbimi kırdı. Güvenmediğini düsünüyorum açıkcası. Esim Eve gelince ne yapmalıyım? Düzgün düsünemiyorum. Biraz sinirliyim :(
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben kendimi kötü hissetdiğim için yalnız kalıp bir şeyler yapmak istedim. O yanlış anlamış.. bu arada problemimiz çözüldü. Teşekkür ederim herkese.
Eşim bana kızgın, eve gelince ne yapmalıyım?
Cevapla