38 haftalık gebeyim eşim düğüne gitti bu saat oldu hala evde yok ne yapmaya çalışıyor ne yapmalıyım?

Daha 3 gün önce benzer mevzudan birbirimize girdik ağır hakaretler ettik boşanma vs konuşuldu bugün en son 23.11 konuştuk alkol alıyordu düğün yerinde anladım ama özellikle belirttim bak ağrım var karım hamile de gel zaten biliyor herkes, neyse 12den beri telefonuna ulaşılmıyor sinir krizi geçirmemek için kendimi zor tutuyorum bir insan nasıl bu kadar gamzım sorumsuz olabilir. Bu benim gitmemi beklemiyorda ne? Ağlamaktan helak oldum 2 saattir

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar gerçekten düzgün bir akıl istiyorum ben mantıklı düşünemiyorum çünkü hormonlarında etkisiyle aşırı duygusalım
Güncellemeler
1 yıl
Geldi şimdi seslendi cevap vermedim yanıma geldi tine konuşmadım sen bilirsin her seferinde aynı şeyi yapıyorsun dedi geçti içeri yattı
38 haftalık gebeyim eşim düğüne gitti bu saat oldu hala evde yok ne yapmaya çalışıyor ne yapmalıyım?
Cevapla