Eşim hamile, aşermesi bitmiyor ve beni sürekli bir yerlere gönderiyor. Ne yapmam lazım?

Arkadaşlar eşim 5 aylık hamile aşermesi bildiğin durmuyor eve gelirken bir sürü şey istiyor hamd olsun maddi durumum iyi istemesinde hiçbir sorun yok fakat eve geliyorum aşkım onu demeyi unuttum onuda alsana tekrar gidiyorum geliyorum bir daha yolladığı oluyor bu böyle nerdeyse hergün gece kalkıyor öyle şeyler istiyor ki (hazır yemekler çiğ köfte, midye, lahmacun, pide o tarz farklı farklı şeyler) kalkıyorum o saatte uygulamalarda açık yer bulamıyorum dışarı çıkıp deli gibi aramaya başlıyorum nerdeyse bu durum hergün böyle cidden çok yoruluyorum hamilelikten öncede ev işlerine yardım ederdim hamile olduktan sonra yorulmasın diye her şeyi neredeyse ben yapıyorum gereksiz kendi kendine bazı şeylere alınıyor alttan alıyorum ne isterse onu yapıyorum bir dediğini iki etmiyorum çok ağır derecede hamilelik yaşıyor bunun farkındayım ama bende insanım akşam yatmadan bir şeyler yapalım diyorum lütfen artık isteğimi durduramıyorum ona bile yok diyor en son 2 ay önce yaptık bildiğin zorla yaptı artık bu durumdan sıkılmaya başladım moralim çok bozuk ne yapmam lazım her hamile kadın böyle mi oluyor şaştım kaldım cidden çok zor durumdayım
Eşim hamile, aşermesi bitmiyor ve beni sürekli bir yerlere gönderiyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla