Çok zorlu bir süreç senin için paha biçilemez bir durum 26 haftalık diyorsun bu zamanlarda eş ve koca çocuklarının hangi meyve hangi sebze benzediğini anlamaya çalışır ve koca dediğin eşinin taşıdığı yüke ortak olduğu zamanları anlamaya çalışacağız zamanlar sen bunların hiçbir tanesini göremiyorsa 26 hafta gözü kapalı geçmişsin iyi ya da kötü Çileli ya da Wasat bir durumda sen kimseye söz hakkı verme Çünkü 26 hafta boyunca tek başına idare ettiğin bir karnım var bir çocuğum var sen ne konuşsan haklısın çocukta ona kadar sabret doğduktan sonra da artık ne söylemen gerekiyorsa onları söyle bitir demiyorum aldattığını da düşünmüyorum ama bir insan empati kurmak zorunda bir çocuk yapmak için elinden gelen her çabayı yapan bir erkek uçkur için mücadele etmemeli hanımını düşünüp yoluna hanımı İle devam etmeli anlamalı şefkat göstermeni ilgi göstermeli saçını taramalı duşunu aldırmalı yemeğini yapmalı ve onun kişisel bakımına elinden geliyorsa yapmalı daraltma kalbini yüreğini bugünlerin de Aydınlik olacak sen çocuğunu doğurduktan sonra üzerinden büyük bir yük kalkacak ve haklı olduğun yerde dimdik durmayı öğreneceksin
06 Yorumla- +1 yıl
Orhan veli bile bu kadar uzun cümle kurmadi
- +1 yıl
Hsdggagaga okudum ama cumle bir türlü bitmeyince devam edemedim valla açıkça soyliyim yazdiklarinin okunmasjni istersen noktalamadan destek almalisin
Soran+1 yılTeşekkür ederim yazınız için
En İyi Cevaplar
Sana garanti yöntemi vermemi istermisin 😁😂 arkana yaslan ve yazımı okumaya bak!
Şimdi kaynananın müsait bir zamanını kolla bu zaman ne zaman olur? Tabikide yemek yaparken ki zaman ile yemek yediği zaman aralığı en ideal zamandır. Ya da akşam 9dan sonraki bir zaman! Bu zamanlardan hangisi sana uyarsa o zamanlar kaynanani ara ve hal hatır sor muhabbet et! Şimdi can alıcı yere geliyoruz 😅 sohbetin ortasında bir anda canın acımış gibi yap sancı gelmiş gibi yap biraz abart ayağa kalkamıyorum basım dönüyor canım yanıyor korkuyorum vs de telefonda. ama zamansız bir anda olmuş gibi yap 😂 her gün oluyor eniştemin ismi her neyse memet, hasan her neyse işte eve geç geliyor bazen kalkamıyorum basım dönüyor geçen gözüm karardı komşum yetişti yardımıma vs baya bir abart 😂 şikayet ediyormuş gibi değilde normal bi konu gibi anlat sonra küçük kıyameti izle 😂 kızım hamilesin ipler elinde niye kullanmıyorsun 😈 biraz saksıyi çalıştır. Canım şunu çekiyor. Bunaldim karnım sıkışıyor şuraya gezmek istiyorum vs de 😉 kullan işte su durumunu 😏 her şeyi benim dememe gerek yoktur sanırım 😅03 Yorumla
Soran+1 yılöncelikle isim konusunda mehmeti tutturdunuz 😂😂 valla allah iyiliğinizi verdim güldüm baya , eşim beni seviyor bunu biliyorum zaten ama eve geç gelip nazlanma niyazlanma hareketlerini söylemesi sorumsuzluk. Kaynanam başka bir şehirde yalnız oturuyor birde zamanında kızını , eşini kaybetmiş. Haliyle kadın bu tarz şeylerde çok panik atak oluyor. Durduk yere korkutmak istemiyorum. Benimkinin durumu farketmesi gerekiyor.
+1 yılÇünki eşleri hamile olan erkekler de 9 ay boyunca bunalıma girerler bir sürü tuhaf davranışlar sergilerler. Hamile bir kadın bunu anlayamaz anlamaması da son derece normaldir hamilelik psikolojisi yani hormon dengesinin değişmesi sebebiyle.
Sakın bu aşamada kavga edip birbirinizi üzmeyin, her ailede ufak çatışmalar tartışmalar zaman zaman olabilir hamile iken kadın bundan çok etkilenir erkek te olaylara sağlıklı bakış açısıyla yaklaşamaz, bu tür sürtüşmeler fazla büyümeden ayarını ayarlamak gerek.
Diplomasi yoluyla çözebilirsiniz, büyüklerden eşinizle iletişim kurmasını isteyebilirsiniz. Evde size yardımcı olacak üçüncü bir insan gerekiyor böyle durumlarda, kayınvalide olur kardeşiniz olur, komşunuz vs. olabilir bu ekstra bir lüks istek değil hamile bir kadının evde desteklenmesi için zaruri bir ihtiyaç aslında.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence otur ve ciddi şekilde konuşun hala anlamıyorsa zaten daha anlamaz şimdi boşan diyemem ama bu gidişle psikolojin çok daha bozulur çocuk doğduğunda özellikle En azından annenin yanında kal ya da o senin yanında veya rahat edebileceğin başka ne varsa
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerde bunaliyor ve eslerinden kacmanin en kolay yolu disarda hayat yasamak butun sorumluluklarini unutuyorlar önemli olan hatirlatmak konusarak anlayan biriyse derdini anlatmani öneririm yoksa topla pilini pirtini babanin evine git ve bekle arkana duserse sartlar koy evliligine ve onun sartlarinida dinle. Siz siz olmalisiniz siz ve el olunca hayat evliliginize cok zarar verir eger devam ederse bence ayrilki adamin akli basina gelsin ipler senin elinde erkek 10 kere bitti der geri döner, kadin 1 kere bitti dedigi zaman biter. Anlattigin olay benim basimdan gecti bana bu anlattiklarim oldu iyi ki cocugumuz yok ben ondan yuz aldikca daha beterlerini yaptim eve gitmedim otellerde kaldim benle cok konusmaya calisti bagirdim susturmaya calistim sonra ayrildik simdi yedigim bokun farkina vardim ama cok gec ve birkez bitti dedi ve bitti. Şu an onun hayatinda ona daha iyi davranan ona benden daha cok deger veren birisi var ve onu okadar cok seviyorumki o mutluysa bende mutluyum nekadar kan aglasamda sindirmekden baska birsey yapamam benimde kiz kardesim var ona yapilmasini istemedigim seyleri baskasina yapmam umarim sorununu cözersin. Dunyaya bir insan daha kazandiricaksin unutma SENDEN VE BEBEKDEN DAHA DEGERLISI YOK! Cocuk babasiz buyur anasiz buyuyemez👋🏼
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBazilari böyle bi hayata dusebiliyo hepimiz insaniz bu hataya bende dustum cok sevmeme ragmen kötu davrandim ayrildikdan sonra yukarida dedigim gibi hicbirzaman fiziken zarar vermedim ama zihnen verdim sonra anladim ama is isten gecti önemli olan bitmeden anlamakti ne desem asiri haksizim ama bi abi olarak kendi kardesimin böyle bi duruma dusmesini istemem ben yaptim hatami kabul ediyorum umarim bunu hem cinslerim okur ve yapmamaya calisir biriyle yuva kuruyorsaniz arkasinda durun beyler bize bu yakisir banada yakisirdi ama ben bi korkak gibi kactim siz yapmayin.
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBu erkekler o kadar bir değişiyor ki... Senin durmununda olan birçok arkadaşım var ve resmen evlenmekten soğutuyor.
Bir arkadaşım evlene kadar eşi dibinden ayrılmazdı. O kadar aşıktı kı anlatamam. Şimdi kız hamile kaldı sonra değişmeye başladı herif. Kız doğum yaptığında yanında bile durmadı hastanede o kadar değişip uzaklaştı yani. Eşinin yanında olması gerekiyorken dışarıda bekar gibi takılıyor arkadaşlarıyla. Ne yardım ediiyor ne başka bir şey. Kız bunu dile getiriyor herif diyor ki ''zoruna gidiyorsa ananın evine git''. 2 gün önce dibinde ayrılmayan onu görmeden yapmayanın söylediklerine bakın... Eskiden numara mı yapıyordu nasıl bu kadar kısa sürede değişti hiç anlamış değilim ama durum böyle. Bir sürü daha örenek var ama buraya sığmaz... Ne yapacağımıza şaşırıyoruz artık...101 Yorumla- +1 yıl
Erkeklere asla güven olmaz o yüzden sadece kendimize güvenicez bu böyle. O ananın evine git diyen adama da davayı açıp boşanma kağıdı şoku. Gtüne bi tekme hadi yallah.
+1 yılArkadaşlar buraya kadar yazan kadın sizce oturup eşiyle konuşmayı denememiş midir? Belli ki adam umursuz. Yok çocuğu aldır yok üzüntüden düşürürsün ne cahil cahil yorumlar. Bebek olmuş 7buçuk aylık bu saatten sonra olsa olsa premature doğum olur o da artık çok riskli bir durum değil. Tabi ki ne gerek var buna. Canım sen önce bu durumu ailene aç. Aileler bir işin içine girsin bir büyüğün vs varsa hödük kocanı bir silkelesinler şöyle. Baktın kendine geliyor tamam. Ama çok sürekli bir değişim ben bekleme derim çünkü adamın karakteri bu. Doğuma kadar düzelse çocuk doğunca yine aynı devam eder. Hiç hoş bir durum değil üstelik hamilesin ama ben boşanmanı öneririm durumun müsaitse. Bir arkadaşım hamileyken boşandı kendi başına yaptı doğumu filan ailesi yardımcı oldu. Aslanlar gibi inan kendine güven sadece. Bu öküzü de sal gitsin nerde otlayacaksa. Hıyar ağasına bak ya. Sanki tek başına yaptın o bebeği. Günahsızın suçu da yok böyle babaya denk gelmiş. 🌸
40 Yorumla
+1 yılMoralini bozmak istemem ama eşinin yaptığı düpedüz sorumsuzluk.
Belki seni çok seviyordur bu konuda ahkam kesmek bize düşmez ama bu şekilde davranmasının iki nedeni olabilir sadece. İlki seni sevmesine rağmen çocuk sahibi olmaya henüz alışamamış ve maddi olarak hayatınıza getireceği yüklerden vs, dolayı kendisini psikolojik baskı altında hissediyor ve bunun dışa vurumu bu şekilde oluyordur.
İkinci şık ise ilkine göre daha hafife alınacak bir durum olsa da, ruhen daha inciticidir ki o da hamilelik döneminde cinsel hayatınızda yaşanması muhtemel değişimler dolayısıyla size karşı bir soğukluk hissediyor olabilir.
Ancak sebebi ne olursa olsun, hiçbir mazeret sana karşı bencilce ve haksızca davrandığı gerçeğini değiştirmez. Seni üzmek için değil, gerçekten insanların görüşlerini almak istediğini düşündüğüm için tüm samimiyetimle görüşlerimi paylaşım. Umarım gelip geçici bir hezeyandır ve her şey yoluna girer..10 YorumlaKesinlikle boşanmayı duşun derim ilerde duzelir diye düşünme cnk düzelmez belliki dışarda yeni bi düzen kurmuş kafasına Göre ve artik eski şartlar sağlanamaz o yzdn ayrıl bari kafan rahat etsin
818 Yorumla- +1 yıl
Aldatıyor mu dersin
- +1 yıl
Allah’tan korkmuyorlar mı ya? Evliyken aldatmanın cezası ölüm bunu kimse bilmiyor mu
- +1 yıl
Belki de cezanın ölüm olduğunu bilmiyorlar
- +1 yıl
Dinen eşini aldatmanın diyeti ölüm. Haberin yok mu git bak
- +1 yıl
Evet ülkede yok. Ama karşılığı bu kadar yani gerisini sen düşün
Soran+1 yılAldattığını bende çok düşündüm ama hic açık vermiyor çok sorumsuz davranıyor bilmiyorum belki zamanla düzelir
- +1 yıl
Nasıl açık versin ki? Telefonunu bile gizliyor işte. Aldatma düzelecek bi şey mi bak dinen karşılığını oraya yazdım. Sen de kocanı aldatsaydın açık vermezdin
Soran+1 yıl@feyziiihüsnü yani vermiyor zaten telefonunu sallamıyor ama telefona bakiyorum hic bir mesaj hic bir şey yok fake hesap mi acıyor o zaman bende anlamadım zamana birakuyorum yine evde yalnızım yani alismamimi bekliyor anlamadım
- +1 yıl
Gece 2ye 3e kadar takıldığı arkadaşları var ve hiçbir mesaj yok sence bu normal mi? Bu insan asosyal biri değil nasıl hiç mesaj olmasın demek ki gizliyor ya da başka tel var
- +1 yıl
Telefon iPhone mu? Eğer iphonesa uygulama arşivinden bakabilirsin
Soran+1 yıl@feyziiihüsnü yok samsung
- +1 yıl
Sen onun teline gizlice konum uygulaması yükle bakalım o banyodayken😉
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılEşinin gece 12 ye kadar çalışması mecburi ama 3 saat bir yere takılmasına ben sorumsuzluk derim. Ağrıları olan insanın korkması, kaygılanması, yanında biri istemesi nazlanmak değil çok doğal bir beklentidir içinin rahatlığı için. Ozaman ya ailenin yanına git ya da eşin kendine gelsin.
30 Yorumla Tabi ki de eşin bunu sana ilk defa yapmıyordur yani hamile olmanı beklememiştir daha önceden de böyle ilgisizdir diye tahmin ediyorum. burada soracağın soru ben bu adamla neden evlendim olmalıydı. Ahh bizim kızlar aslında herşeyi görüyor ama ben bunu adam ederim telaşına düşüyor bu bu yüzden de filmin sonunda "başaramadık abi " oluyor. Üzücü umarım çocuk doğduğu zaman ilgili olur ne olursa bebeklerimize oluyor çünkü :S
20 Yorumla
+1 yılEşin tam bir öküz boşanma davası başlat bakalım nasıl kuzu gibi etrafında dört dönüyor hiç korkma eşim olmadan ne yaparım veya çocuğa nasıl bakarım diye dik dur korkma sana değer vermeyene katlanmak gibi zorunluluğun yok unutma hele hamileyken bu kadar önemli bir durumdayken.
20 Yorumla
+1 yılİşte bu tip erkekler sonradan boynuzlanınca Mağduru oynuyorlar.. Karınla İlgilenmezsen ilgilenen biri çıkar.
110 Yorumla
+1 yılEvli adamın sağa sola takılma lüksü yok, olamaz. De ki ona birdaha şu saatten sonra gelirsen beni evde bulamazsın. Bu ne ya. De yani bunu.
160 YorumlaEşini karşına alıp konuşmalısın kesinlikle. Uygun bir dille ne hissettiğini söyle ona. Eğer ki hala devam ediyorsa onun kendi ailesiyle konuşabilirsin bu durumu. Kendi ailenle önce konuşursan olaylar farklı bir yere gidebilir. Çünkü kimse hamile kızını o evde bırakmaz istemez. Dediğim gibi önce eşinle konuş baktın aynı değişen bir şey yok, eşinin ailesiyle konuşabilirsin. Kendini fazla üzme, iki canlısın. Bebeğinde etkilenmesin. Sağ Salim kucağına alırsın inşallah. 💜🙏
10 Yorumla
+1 yılCanım annemlere git onlarda kal biraz akli başına gelsin sen yokken nasıl oluyor dünya bi anlasın strese sokma kendini bebek düşer ALLAH korusun bir şey olur ikinizede kötü bir şey yapıyorsun kafana takarak en iyisi annemlere git bir kaç hafta kafa dağıt ıyi gelir hem kocanda anlar kıyametini
10 YorumlaBu konuyu kesinlikle eşinle paylaşmalısın, hamilelik döneminde senin yanında olmuyorsa çocuk doğduğunda da yalnız kalabilirsin. Belki de o da aynı şekilde stres yaptığı için bu şekilde davranıyordur. Sorumlulukları paylaşmanız gerektiğini anlatabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılEsinle guzelce konus. Anlamiyorsa baska yollara basvurmalisin cunku bazi davarlar anlamiyor maalesef. Bu yollarda depresyona girmek, sinir krizleri gecirmek bunu soyledigim icin lincmeye kalkacaklar kesin ama kimse kusura bakmasin. Bazi odunumsu tipler kadinin halinden anlamiyorlar.
10 Yorumla
+1 yılSizin adınıza üzüldüm öyle zihniyette bir insana ne denir ki ALLAH bunun hesabını sorar elbet zerre düşüncesi olmayan bir insan ileride çocuğuna bile baba olamaz sizi daha zor günler bekliyor oturun konuşun diyicem ama naz yapma diyen insana daha ne söylenir ki😒
10 YorumlaSeni aldatıyor net. Bu berbat bir durum ama öyle elbet bir insan gezmek ister ama evinde hamile karın var hiç değilse karın doğurana kadar gezmeye biraz ara verebilir ayrıca 1-2-3 gece saatlerinde öyle düzgün mekanlara gitmez bir erkeğin nereye gittiğini az çok tahmin edebiliyoruz, eğer sana naz yapma yok şöyle böyle diyecekse o zaman niye çocuk yaptı seninle.
Seni kesinlikle aldatıyor yaz bir köşeye60 Yorumla
+1 yılE ileride çocuğun olduğu zaman yine tek sen ilgileneceksin anlaşılan o zaman eşinin eve para getirmekten başka ne faydası var?
61 Yorumla
Soran+1 yılSağlık calisaniyim benim maddi durumum daha iyi ondan parayla bir derdimiz yok sıkıntımız çok sorumsuz bir insan haline gelmesi
Aynı şehirde olsaydık sana yoldaş olurdum... dua edeceğim.. ama eşinin karakterinin değişeceğini hiç sanmıyorum.. şu an senin en hassas dönemin... Allah yar ve yardımcın olsun❤️🙏🏻🌼🦋🍀🧚🏻♂️🧚♀️
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklerin doğasında yok ki bu. Döllenme gerçekleşince geri kalan kadına ait. Kadınlaştırılmış erkekler ancak böyle şeyler yapar. Zaten biyolojik olarak böyle bir göreve sahip değiller. öyle olsa bu bakım durumu kadın da ki gibi hormonlarla desteklenirdi. Evlilik mühessesi olmasa toplumda doğan çocukların %70-80 öksüz olurdu.
Sen de ki sıkıntı yardım değil ilgi istiyosun eskisi gibi ilgi vermiyor sen de bu isteğini yardım etmiyo olarak şifreli bir şekilde vermeye çabalıyosun 🤣🤣😂16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkimin orman da yaşadığı açık. 👉 Bir kadından küfür etmesi onun ne mal olduğunu gösterir 🤷♀️
Cevap sahibi+1 yıl@lılılull sen maddi bakımdan bahsediyorsun. Bunu zaten devlette zorunlu kılıyor. Ben diyorum ki yardım etmiyordan kast ettiği ilgi vermiyor demek istiyor. Yoksa akşam 12 kadar çalışan bir adamın yardımlık bir enerjisi kalmaz zaten.
Oha hamile kadına iş bile yaptırılmaz hamile olmadım ama her işimi bulaşık yemek eşime yaptırırdım öyle bir durumda tabiki
424 Yorumla- +1 yıl
Kadın gündüz ise gitmeyip evde kalıyorsa ev işlerini kadının yapması lazim eğer ikisi çalışıyorsa ikisinin eşit yapması lazım yani erkeğin bu durumda ev işlerinin tamamını yapması haksızlık olur. Ha eşi hamile olduğu için yarısını yapar ama hepsini yapmamasi lazım yinede çünkü adaletsiz oluyor öyle
- +1 yıl
Ya hamile bir kadından bahsediyoruz zaten kötürüm yatalak falan değil. Hamileliği yatış sanan kesim doğumdan sonra aldığı 30 kilo için oturup ağlıyor zaten 😂 istisnai durumlar için hamile kadınlar ilk 6 ayı rahat rahat geçiriyor zaten tek sıkıntı ağır kaldırmamak. Temizliktir yemektir ağır kaldırılarak yapılan şeyler de değil zaten.
Soran+1 yıl@mzöxnlxld sağlık calisaniyim doğum iznine ayrıldım her yorumda bunu söylüyorum ama kendi ayaklarımın üstünde eşimden daha fazla maddi durumum iyi olarak durabiliyorum. Onun bu donem ki psikolojik davranışları normal degil soru olarak da yanımda olmadığı için yardim kimseden alamiyorum korkum bu demek istedim
- +1 yıl
Ya siz niye benim yorumuma müdahale ediyorsunuz ben sevgilime hiç yemek yapmayan üstüne yemek yaptırıp bulaşık temizlik yaptıran bir kadınım asla değişmem evlenincede yaptırırım niye ben yapayım ki tabiki yardım ediyorum ama o yaptırmıyor zaten hamile olunca ayağa bile kaldırmam seni diyor
Soran+1 yılBizimde önceden bir sorunumuz yoktu. Olsaydı bende öküzle evlenmezdim...
Asıl bu zamanlarında daha çok yanında olması gerekir. Otur konuş kendisiyle duzeltmiyorsa ailesine uygun bir dille anlat. Böyle sorumsuzluk olur mu Destek olması yalnız birakmamasi lazım. Allah yardımcın olsun.
10 YorumlaBöyle eşlerine karşı duyarsız olan insanları anlayamıyorum birde çocuk yapıyorsun ilgilenmiyorsun duyarsız herif.. Eşinle konuş anlat derdini. Sana boşan diyemem hamilesin bu durumda boşanman çok zorlu bir durum olur.
10 YorumlaNeyine güvenip genç yaşta hamile kaldın?
Şikayet edeceğine eşine ben artık zorlanıyorum doğuma kadar ailemde kalsam daha iyi olur diyebilirsin belki bir şeyler dank eder onun kafasınada.15 Yorumla
Soran+1 yıl24 yaşındayım sağlık calisaniyim erken falan evlenmedim
Soran+1 yılErken yaşta çocuk yaptigimdan bahsettiniz zaten çokta erken yaşta evlenmedigime gore erken yaşta çocuk da yapmamış oluyorum.
+1 yılAilenin yanına git 3-5 gun sana muhtaç kalsın da görsün gününü
60 YorumlaYazık günah ya eşin ne kadar kaba en çok ihtiyaç duyduğun dönemmm sanırım kendi ihtiyaçlarını gideremiyor diye sana böyle davranıyor
40 YorumlaEşinle birlikte konuş eğer devam ederse böyle sorumsuz davranmaya annene söyle seni alsınlar. Ne olursa olsun kendine iyi bak ve seni üzecek herkesi uzak tut kendinden ve bebeğinden. Unutma bir can taşıyorsun. psikoloji okuyorum ve senin psikolojini düşünerek yorum yaptım.
20 Yorumla
+1 yılAbicim kalbimi ferah tut. İnan bebek doğduğunda sana öyle tatlı, öyle masum bakacak ve sen anne olmanın, dünyanın en güzel duygusu olduğunu anlayacaksın. Esin ise muhtemelen doğacak bebek için daha fazla mesai yapıyor.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba, konuşmayı denedin mi hiç? 26 hafta az bir gebelik değil, hani tabiri caizse artık karnın burnuna doğru büyüyor. Böyle stresli bir durumda ilk 12 haftayı kazasız belasız atlatmış olman da mucize.
00 YorumlaBir ilişkide en büyük sorun zıtlık, inat ve bir birini anlamama. Konuşup durumu ve hislerini baştan sona anlatman lazım. Eşinin ailesine durumu anlatabilirsin, belki onların yanına git ama kendi ailenin haberi olmasın. Çünkü ozaman ortalık karışır. Bütün çabana rağmen hala senin hislerini zorluklarını görmezden geliyorsa, yokluğunu umursamıyor veya seni suçluyorsa yapacak pek bişey kalmıyor geriye. Böyle bir evliliği sürdürmek istiyor musun?
10 YorumlaAnnesine söylemeyi dene bir de uyarsın oğlunu. Kimsenin ilgisizliğine dayanmak zorunda değilsin adam olmazsa boşan gitsin.
22 Yorumla- +1 yıl
3. kişileri karıştırmayı doğru bulmuyorum ikisinin meselesi ve ikisi çözmeli bunu bence
- +1 yıl
Kız söylemiş çözmeye de çalışmış ama adam pek umursuz biri çözmekten yana değil. Sorun gitgide büyüyecek başkasını karıştırmak pek doğru değil haklısın ama ikisi de çözemiyor adam yüzünden. Öyleyse direkt boşansınlar bence yapacak bir şey yok gibi.
@Fremdschämen_
+1 yıl26 haftalık hamileyim. Ağrılarım oluyor ara ara ve annemler bir şehir de eşimin ailesi bir şehir de kimseyle yakın oturmuyoruz. Bir şey olsa yardim isteyeceğim hic bir yakinim yok. Eşim öğlen 2 de isine gidiyor gece 12 de çıkıyor. Sağ sola takılıyor 3 de anca evin yolunu buluyor. Korkuyorum artik 😒
00 YorumlaHamilelikte böyle kendini yalnız hissetmen normal, ben olsam eve hırsız girmiş sğsü veriridim kocamı korkutmak için,😂 o zaman erken gelirdi ya da ben burada güvende hisettmiyorum deyip dile getirirdim onu terkederdim çünkü hamileyim ve uçlarda karar verirdim😂😂 tıpkı şu anda hamile olduğum gibi
00 Yorumla
+1 yılYa abla bak sen bırak git ailenin yanında yokluğunu belli et o pişman olur ya da ona muhtaç değilsin boşan bebeğine tek bak büyüt en azından böyle bir insanın kahrını çekmezsin
00 Yorumla
+1 yılSana şu kadar diyeyim bak ilk kendisine söyle ben hamileyim yorgunum bana yardımcı ol ilgiye ihtiyacım var de, baktın cart curtmu diyor bunun babası varsa ona söyle, yoksa kaynanayı ara anne çok hastayım senin yanına gelecem izin verirsen de oda benim oğlum melekmi dedi o zaman kendi babanın evine atla git
01 Yorumla- +1 yıl
Sakın ha senin bu mal oğlun canımsın oğlun bana şöyle yaptı diye söyleme düzgünce söyle
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılsende bir şey yapma sadece kendin için yaşıyormuş gb davran bakalım sonuçta bebek benim çabamla olmadı
10 Yorumla
+1 yılBenim eşim olacak hamile olacak ve böyle yapacağım. Yeminle el üstünde tutardım onu
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah yardımcın olsun umarım normalde böyle bir adam değildir🙏🏻
Annenlere gidip kalmalısın hatta laf etmemesi adına birkaç gün o eve geldiğinde bugün düştüm bayılıyodum az kalsın kafamı vuruyodum vs diye şeyler söyle. Ardından da annemde kalayım biraz iyi değilim güç içinde düşerim bebeğe bir şey olur diye korkuyorum sen de yoksun zaten dersin. Muhtemelen o da onaylar seni20 Yorumla
+1 yılboşan nafaka al bu iş böyle gider insanlar değişmez
20 Yorumla- https://www.youtube.com/embed/cezeCy_U1jc
Eşine bunu izlet
00 Yorumla Şu süreçte yardımcı olması gerekir.
Sağa sola takılmsı doğru değil.
Çıkmaya yakın fenalştım den erken gelsin,00 YorumlaEvli kalan ve çocugu kocadan çıkan kadın imkansız gbi biliyor sonunu erkek ler konsantre olamıyor evlilige
00 Yorumla
+1 yılSende ona hic birsey yapma. Sen yardim etmezsen benden de birsey bekleme hayati tek yasayacaksam niye evlendim seninle yasamak istiyorum de.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu eşinle konuşmayı denedin mi peki? Benim de evliliğim hiç iyi gitmedi ama evladım için herşeyi yaptım her yardımina kostum ve onun için evliliğe devam ediyorum eşin çocuk sahibi olmak istemiyor mu?
00 Yorumla
+1 yılNapim😃Bebeğe ilgisi yok demek ki. Hamile kalmanı istemiyor her halde
04 Yorumla- +1 yıl
Soran+1 yılSadece gerekli yorumlar butonu olsaydı ona tıklardım herhalde
- +1 yıl
Bak ben düşündüğümü söylüyorum. Arkadaşımın birinde de böyle olmuştu. Gitti kocası bebeğini aldırdı. Ya insan aklıyla konuşun, ya boşan ya da bebeği aldır. Özür dilerim, ama, bazen bazı gerçekler çok acı ola biliyorlar
+1 yılKlasik türk erkeği işte ne beklersin ah bu erkekler tabi iyi olanlarda var sana hanzosu denk gelmis
112 Yorumla- +1 yıl
@Askask14 aynen
- +1 yıl
Ben iyi olandadim mesela. Çünkü eşim hamileyken ona kraliçeler gibi baktım.
- +1 yıl
@restinerest işte 5in parmağı bir olmuyor ne güzel eşine yardim etmişsin keşke herkes öyle olsa
- +1 yıl
Oğlumun üzerini değişirim altını yıkarım hala öyleyim. Daha dün bana dediği eşim sen Dünyanın en muhteşem babasisin. Bunu duymak güzel bir şey tabi ben bunları duymak yapmıyorum çünkü onlar benim ailem. Allah kimseyi merhametsiz etmesin. En tehlikelisi bu. Bütün problemler buradan çıkıyor. Eşine yardım etmeyen çocuğunada babalık etmez. Bu kadar net. Baba Anne olmak ayrı birseydir Babalık annelik yapabilmek ayrı birseydir
- +1 yıl
@restinerest evet öyle bunlar güzel şeyler.
- +1 yıl
Baban iyimi kötümü anlamadim
- +1 yıl
Bir de burada söylenenleri muhataplarından dinlemek mümkün olsaydı. Bence o zaman değer bulurdu..
- +1 yıl
Böyle şeyler yaptıklarını duyunca erkekliğimden utanıyorum 😞
Eşini senden iyi kimse tanıyamaz burada. Bul bi yumuşak karnını, gir kanına yap nazını niyazını.
10 YorumlaÖyle kocanın anasını... Allahım hepimizden korusun böylelerini.
10 Yorumla
+1 yılNe davar adamlar valla, Allah sabır gayret versin size
61 Yorumla- +1 yıl
Davar oğlu davar
bu böyle olmaz ama böyle devam ederse çocuk doğduğunda bakmaz yine
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen!
- +1 yıl
Yazık.. tanıdık geldi bu durum.. hayatın karacak ben doğdum da noldu annem keşke evlenmese :))) napak kader... benim genetik babamda ilgilenmezdi
+1 yılAnneni ara söyle seni alsınlar götürsünler kocan sorumsuz ve senin hamile olduğunu bile bile böyle yapması gerçekten ne denir ki yazık ya
50 Yorumla
+1 yılÇık sakıncalı bir durum. Al karşına konuş. Çok üzüldüm. Düzelir inşaallah.
00 YorumlaYazık valla ya, insan biraz düşünceli olup yardım eder
00 Yorumla
+1 yılBu kadar da düşüncesiz olmaması gerekir... Ne de olsa geleceğiniz, sizin çocuğunuz.
00 YorumlaEvlenmeseydin hamile kalmasaydin apla olmuyorsa bosan en iyi tavsiye
03 Yorumla- +1 yıl
Parmaklarının ucundaki alet vasıtasıyla başkalarını yargılamak... Dostum yapma, başına gelirse kendine saygın kalmaz.
- +1 yıl
@İşsiz_Lavuk dostun yargilamak değil eleştiri ve inan genel olarak kimse erken yaşta evlenmez çünkü gençken sorumluları bildiği için uzak durur aplayi eleştirdim ve tavsiye verdim
Soran+1 yılYaa arkadaş niye herkes erken yasta evlenmiş diyor , sağlık calisaniyim 24 yaşındayım. Anlamadım gitti
+1 yılÇok haklısın canım istersen komşunu tanı yine güvenemezsin ki yardıma çağırsan korksam bile zor oluyor böyle yaa söyle de ki yanımda dur haklısın bu yönden gerçekten tek başına olmaz çocuk doğsa bile tek başına kalamazsn
01 Yorumla
Soran+1 yılKarşı komsum yaşlı bir kadın ara ara kapısını çalıyorum ama hasta bir kadın alt ve üst komsularimda biraz soğuk duruyor bilemedim bende :/
+1 yılEvde Halter mi kaldırıyorsunuz mg. Millet bunalıma girmek için bahane arıyor
00 Yorumla
+1 yılÇok gecmis olsun, keske bir öküzlle evlenmeseydin, keske cocuk icin acele etmeseydin
00 Yorumla
+1 yılEk iş yapıyordur ya da mesaiye kalıyordur. Adamı suçlama bence.
00 Yorumla
+1 yılHamile olduğun halde eşin eve geç geliyosa işten geç gelemez saat kaç gibi geliyor mesela
00 YorumlaBunun çok farklı sebepleri olabilir detaylıca konuşmak lazım umarım düşündüğüm şeyler yaşanıyordur...
01 Yorumla- Devamını Gör (87)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer