Hamileyim ve eşim eve çok geç saatte geliyor, hiç yardım etmiyor. Bunalıma girdim, ne yapacağım?

26 haftalık hamileyim. Ağrılarım oluyor ara ara ve annemler bir şehir de eşimin ailesi bir şehir de kimseyle yakın oturmuyoruz. Bir şey olsa yardim isteyeceğim hic bir yakinim yok. Eşim öğlen 2 de isine gidiyor gece 12 de çıkıyor. Sağ sola takılıyor 3 de anca evin yolunu buluyor. Korkuyorum artik :(
Güncellemeler
+1 yıl
Hic bir şekilde yardim etmiyor her şeyi benden bekliyor. Söyleyince de nazlanma diyor. Ne yapacagimi şaşırdım
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirleriniz için teşekkür ederim ama yanlış bor algi tespit ettim. Ben erken yasta evlenmedim 24 yaşındayım. Ve Ege Üniversitesi sağlık alanı mezunuyum. Meslegimde de çok başarılı bir insanım fakat şu an doğum iznine ayrıldım. Aynı şekilde eşimde kendi meslegini ilerletiyor ve açıktan ek bölüm okuyor. Ortada sucluluktan ziyade sorumsuzluk var ve bu konuda düşüncelerinizi , tavsiyelerinizi merak ettim. Aksi takdirde bana hamilelik meselesi dışında kötü bir davranışı yok. Onu tanıyarak evlendim.
Hamileyim ve eşim eve çok geç saatte geliyor, hiç yardım etmiyor. Bunalıma girdim, ne yapacağım?
Cevapla