Hamileyim, kavgalı olduğum eşime ulaşamıyorum. Ne yapacağım?

Eşimle 2,5 senedir evliyiz ve hamileyim kaynanam la yaşiyorum ama artık istemediğimi çocuğumuzun olacağını kendine bakabileceği ni söyledim ben çalişiyorum hamile halim eve ne ekmek ne su ne bi kap çorba yapar dul sabah çıkar sahilde gezmekten arkadaşlarıyla eve gelir bana sormadan çevresini cagiriri eve giderim bide onlara hizmet ederim ben bunları istemiyorum dedim yoruldum hamileyim herkesin maaşi var hergün gezmesin az kıssın evinde otursun bizden iyi geçinir oturduğum evide bırakıyorum kadına ama kocam çok farklı davrıyor şu an arkaaşimda kalıyorum sürekli kavga ediyoruz hiç umrunda değil tamam ayrılalım hamilesin stres yapma filan hiç yok bugün annesi ni aradım güzelce anlattım biz ayrı ev istiyoruz yeter bu kadar yaşadığımız herkesin kendi evi olsun ben kocamla başbaşa kalmak istiyorum dedim oda ben kimseyi zorla tutamam ayırabilir siniz dedi sıkıntı yok dedi eşimi arıyorum bu gün izinli telefonu kapatmış ulaşamıyorum ne de beni arayıp soruyo böyle kaldım napıcamıı bilmiyorum artık

Hamileyim, kavgalı olduğum eşime ulaşamıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla